het zag er allemaal ook gezellig uit Loessie, en de foto’s zijn mooi geworden :thumbup:
En nee ik ben ondertussen niet bevallen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:oops: :oops: nog niet bevallen hoor
had het erg druk het weekend had logees haha
maar m’n baarmoedermond is al verweekt alleen nog niet ver genoeg dus moeten woensdag eerst met pilletjes beginnen
maar voor nieuws over een bub moeten jullie maar kijken bij de mei mama’s want ik moet sowieso een nachtje in het ziekenhuis blijven als ik ben bevallen :thumbdown: en Kitt3n brengt het nieuws als het goed is (ofwel als zij niet ook aan het bevallen is hahaha)
Noemie gefeliciteerd!!! :dance:
Angel, ik was even nieuwsgierig, maar nog niet bevallen dus…
Succes en sterkte als het zover is!! :thumbup:
Spannend Angel! Wel fijn dat je baarmoedermond al een stukje verweekt is. Betekent dat je lichaam zich al wel aan het voorbereiden is voor de bevalling, ook al is het nog niet zover. En succes en sterkte morgen natuurlijk!!! :-* :inlove:
Nu snel even abonnementje op het topic van de meimama’s nemen :mrgreen:
BIB
Ben een paar dagen afwezig geweest door vreselijke migraine aanvalleen. Ben nu weer een beetje onder de mensen. Gelukkig is het eind nu wel in zicht. Hooguit nog 2 weken en een paar daagjes.
Angel: heel veel succes morgen. Denk toch echt dat jij van mij gaat winnen :mrgreen:
Spannend Angel, het eind is bijna in zicht :dance:
Gerdy, pfff jij schiet ook lekker op, hooguit nog maar 2 weken :dance:
bib :lol: hopelijk de laatste
Gerdy: misschien ook niet kan zomaar ineens uit het niets beginnen he :thumbup:
Hallo allemaal.
Ik kreeg vanmiddag een sms dat mijn vriendin 6 mei een ks gaat krijgen ze moet er om 10 uur zijn. Ik zit dan natuurlijk de hele dag met de telefoon in mijn handen :mrgreen:
Gerdy, Je had nu veel minder aanvallen als de vorige keer he? Toch nog vervelend genoeg natuurlijk dat ze nu wel weer de kop op steken.
Angel, Oh voor het zelfde geled krijg jij vannacht dus je weeën :mrgreen:
Francis nee hahaha ik krijg pas weeen als ik in het ziekenhuis ben
Angel: hopelijk word je morgen ingeleid
Francis: wat spannend voor je vriendin :mrgreen:
Monique: ingeleid word ik sowieso het is alleen afwachten hoe mijn lichaam erop reageert
dus hopelijk beval ik morgen
de gyn die mij gaat inleiden heeft er erg veel vertrouwen in dus hopelijk heeft hij gelijk
zoo vroeg hoor :lol:
maar uhm bia?!? misschien hopelijk enzo
8.15 moet ik in het ziekenhuis zijn dus vanaf die tijd word het spannend :lol:
Ohhhh Angel kan vandaag haar baby in haar armen hebben :shock: :inlove:
Ik hoop het zo voor je
Ook al lees je dit niet meer voor de bevalling (want je bent nu al in het ziekenhuis), toch nog een laatste succeswens! Ik hoop dat je vandaag je bub hebt! Sterkte en succes!! :dance: :mrgreen:
Ook nogmaals namens mij : Angel: Heel veel succes. Ik hoop dat je een mooiere herinnering overhoudt aan deze bevalling. Zet hem op jullie :thumbup:
Om 10.50 uur moet ik bij de vk zijn. Heb Willian de opdracht gegeven om mee te gaan, omdat door de migraine mijn zicht niet goed is. Kan moeilijk uitleggen wat er niet klopt, maar het klopt gewoon niet (niet zo veilig met autorijden) En stel dat ik onderweg een aanval krijg, wat dan??? Daarbij hebben we vandaag de vk die heel erg meegeleefd heeft tijdens de zwangerschap van Inge. Misschien wil ze wel proberen te strippen of eerder dan 41 weken naar het zh sturen
Ik hoop het zo, want nog 2 weken van die aanvallen van de afgelopen dagen, dat trek ik niet met nog 3 kids thuis.
ik duim voor je angel hopelijk snel een bub van jou kant
Gerdy: groot gelijk heb je, je weet zelf het best wat wel en niet goed voor je is :hug:
Ik zit voor updates van Angel bij de mei mama’s te kijken :mrgreen:
Dit heeft ze gesms-t naar een mede mama.
Quote:
Hoi hoi vanmorgen had ik al 1 cm ontsluiting heb al 1 pilletje gehad om 13.30 krijg ik de 2e tenzij ik 2-3 cm ontsluiting heb dan gaan ze vliezen breken. groetjes angel
Quote:
Jeej 2 cm ontsluiting 2e pil gehad en regelmatig harde buiken
Ze gaat hard dus
Oooooooooooooooooooooooooh Spannend :mrgreen:
Go Angel go!
Spannend!
Veel succes!
Spannend, Angel succes!!!
ik hoop gauw een bub!