Angel, hoe is de vakantie verlopen?
Loessie, een echte meid dus :mrgreen:
Bigsby, hoe was jullie vakantie?
Amy, hoe gaat het met jullie mannetje?
Francis, hoe gaat het met de twins?
Hier vrijdag naar de HA geweest en het hartje weer horen kloppen :inlove:
we zijn gisteren weer thuis gekomen gelukkig even het vakantie verhaal geknipt en geplakt uit m’n blog (gisteren geschreven )
gos nog nooit zo’n ongelooflijke k*t vakantie gehad als deze…
het begon al goed zaterdag de 27/6 vol goede moed vertrokken we naar Bertrix Belgische Ardennen
bij Brussel aangekomen was de weg opgebroken en overal waar we heen gingen reden we fout zucht
uiteindelijk aangekomen op de camping in Bertrix… kregen we de verkeerde caravan… we hadden 1 voor 6 personen geboekt en kregen 1 voor 4 personen…
hun volhouden dat in die voor 4 personen ook makkelijk 6 personen paste hahahahaha en ik hun vragen waar ik dan in hemelsnaam mijn kinderen dan wel niet moest laten volgens hun moesten de kinderen in de living slapen
zie je het voor je hoelaat moeten de kids dan wel niet naar bed of beter hoe vroeg wij + er stond een eethoek voor 4 personen dus gelijk gevraagd of ik m’n kind op de grond moest laten zitten om te eten
na een tijdje zo “geruzied” te hebben kwam de grote baas met z’n grote bek (klant is koning YEAH RIGHT niet in Belgie) uiteindelijk een grote caravan gekregen die we ook hadden geboekt
en toen was het al 22.30 zucht dan moet je nog uitpakken en Luna op d’r nest mieteren…
zondag vol goede moed weer proberen te gaan genieten van de vakantie en naar Boullion gegaan hebben inderdaad genoten was een leuke dag
dan 's avonds denk je te gaan relaxen in het VERWARMDE zwembad hahahahahahaha zwembad was er wel maar er dreven nog net geen ijskontjes in ARGH!!!
maandag naar Dinant geweest ook weer een leuke dag
dinsdag begon de ellende Odin en ik allebei stront verkouden
Darius naar het ziekenhuis voor de controle (waren we het hier al niet mee eens dat hij daar op controle moest maar goed) dosering meegekregen…
woensdag moest hij op controle bij de huisarts 4 patienten voor ons a 40 minuten altijd fijn… halve dag bij die huisarts gezeten en vervolgens dus zelf in 20 minuten buiten staan zucht
bij de caravan aangekomen besloten m’n ouders lekker met Luna op stap te gaan en ben ik op bed gaan liggen om een beetje bij te komen van de verkoudheid
ondertussen ging het fout met Darius want die had een hele verkeerde dosering gekregen daar :-?
Darius dus de hele dag uit z’n doen geweest
donderdag met Nederland gebeld en een spoed controle in ziekenhuis geregeld en uiteindelijk weer een goede dosering gekregen
en zijn we de rest van de dag naar han gegaan naar de grotten en op safari dus uiteindelijk nog een leuke dag gehad
vrijdag waren we eigenlijk de hele vakantie al zat en alsof dat nog niet genoeg was kregen we van thuis ook te horen dat er een kat was weggelopen :roll: die had woensdag avond al de benen genomen en gelukkig gisteren avond was hij weer terug gekomen (ook altijd fijn als ze dat dan ook weer doorgeven als de kat weer terecht is…:silenced: )
en vandaag dus eindelijk en gelukkig weer thuis :dance:
en nu bijkomen van de vakantie en hopelijk gauw beter worden sowieso maandag met Odin even langs de huisarts als hij nog zo snottert
met Odin gaat het ondertussen gelukkig al een heel stuk beter :dance:
morgen ga ik sowieso de ha bellen voor Darius kijken of hij nu weer gescand moet worden
en ik… ik heb nog steeds of alweer hoofdpijn aangezien de vakantie geen rust vakantie is geworden maar weer gewoon volop verder stressen :thumbdown:
LadyC, vandaag jullie grote dag!! :inlove: :dance:
:-* BIB
hier nog steeds rustig.
sorry voor de lange afwezigheid, ik kreeg geen mailtjes meer en was nogal druk :oops:
Ben wel blij dat het deze week wat minder warm is
ik ga weer proberen mee te lezen. Had wel gezien dat Angel een vervelende vakantie achter de rug had. Arme jullie. Balen dat het zo tegenviel in Belgie. :hug:
zo vandaag mag ik voor de eerste keer naar maatschappelijkwerk zal mij benieuwen
ik hoop maar dat het gauw werkt en ik gauw van die hoofdpijn af ben
Hoi,
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad :mrgreen:
Nu zit ik midden in mijn examen week, ik denk dat ik het vandaag wel goed gedaan heb
LadyC, jeetje " the big day" alweer :shock:
Hopelijk laat je beeb niet lang meer opzich wachten.
Noemi: hoe voel jij je nu?
Angel: hopelijk werkt het en ben je snel weer van je hoofdpijn af :hug:
Amy: alles goed met jou?
met m’n hoofdpijn gaat het redelijk alleen afgelopen nacht *** geslapen en toen had ik vanmorgen wel hoofdpijn :?
Wat een lekker ventje :inlove:
en wat is hij alweer groot :shock:
Wij gaan morgen vast orienteren voor een nieuwe keuken :mrgreen:
Het een na het ander gaat nu kapot :?
valt best mee met groot hoor hij draagt nog maat 56 :lol:
balen dat het 1 na het ander kapot gaat maar keukens kijken is altijd leuk (pas je wel op geloof als ze een tekening maken je er al aan vast zit :?)
ahhh wat een knappert zeg !!!
balen van je hoofdpijn
bigsby lekker hoor nieuwe keuken
leuk joh nieuwe keuken zeg
hier is eline nogal aanhankelijk en loopt niet anders dan de hele dag maar mama mama mama en alleen maar op schoot willen!pff reuze vermoeiend
en dan zit dat *** weer ook nog eens niet mee ze word net als mama een beetje kribbig als ze niet naar buiten kan!
Vervelend dit *** weer ja, Luca heeft gister heeel ff tussen de buien door buiten gespeeld :roll:
Maar volgens mij zit je nergens aanvast zolang je niks hebt getekend :think: maar ik zal opletten
Wij willen toch bij meerdere zaken orienteren, vooral om te kijken waar het goedkoper is en gratis het erin komen zetten :mrgreen:
nee is heel erg hoor met keukens kijken moet je echt goed opletten is in de huiskamer eens een topic over geweest
Ik zag staan dat je gratis een 3D tekening kreeg, maar je zit er pas aanvast als je tekent lijkt mij :think:
Dus hier zit je nergens aan vast, misschien bij jullie :think:
Wij hebben al 1 schets laten maken (meer tijd had die man niet) en verder ga ik volgende week nog een paar afspraken maken.
We hebben leuke keukens gezien :mrgreen:
Ik heb er nu helemaal zin in, maar ik piep vast wel anders als de verbouwing is begonnen :lol: :lol:
joehoeee we krijgen er weer een beebje bij!! :inlove: :dance:
LadyC is bezig! :dance: Dit staat bij de julimama’s:
@Alien Missy wrote:
Dames er is er nog eentje bezig
15:57…
LadyC
BIA… 8cm
:-*
ohhhh kom op LadyC :dance: :dance:
@Alien Missy wrote:
Lady C is bevallen!!
Runar is in het ziekenhuis geboren, en ze moet nog voor een observatie nachtje blijven.
Ze zal zodra ze kan zelf haar verhaal doen
![]()
Van harte gefeliciteerd :dance: :dance:
Gefeliciteerd met Runar!! :dance: :inlove:
ben alleen benieuwd hoe je dat uitspreekt… :think: gewoon ru-nar? :shifty:
jaaa ladyc GEFELICITEERD !!!
hele apparte maar mooie naam zeg!
LadyC: gefeliciteerd met Runar :dance: :inlove: