Loessie: Ik wilde ook nooit meer naar school, vroeger keette ik alleen maar :oops:
Maar nu vind ik het best heerlijk om weer wat nieuws te leren, maar ik moet ook geen langer opleidingen hebben hoor!
zo ben ik ook weer even
het is hier echt rennen en vliegen
gisteren “neergestort” :wall: ik neem echt teveel hooi op m’n vork (nogsteeds) :?
gisteren zijn we naar de dierentuin geweest was wel lekker er ff tussenuit
maar na een paar nachten heel weinig slapa was het eigenlijk een heel fout id :shifty:
dus ik lag gisteren al om 16.30 in m’n bed :lol: kids bij m’n moeder geparkeerd die heeft Darius gisteren uit z’n werk daar opgehaald
ik kwam om 19.30 even m’n bed uit omdat ik hoog nodig moest kolven :lol: (fijn hoor borstvoeding geven :roll: )
toen om 21.30 weer terug naar bed gegaan en Darius heeft de nachtvoedingen gedaan ahum…
geloof dat Odin het niet helemaal eens was dat Darius hem de fles zou geven want die heeft spontaan doorgeslapen :shock: :shock: :shock:
om 20.00 had Darius hem de laatste fles gegeven en om 5 uur vanmorgen kwam hij pas weer om te eten :shock: :shock: :shock:
Darius vanmorgen tegen mij was zo’n vreemde nacht heb jij nog iets gemerkt?
uh…?
ja heb jij hem nog een voeding gegeven vannacht
uh… nee dat mocht niet dus ik heb lekker geslapen… :think: maar ik heb hem wel om 5 uur gehoord
Darius ja dat was ook de enigste keer :lol: daarvoor had hij om 8 uur gegeten :lol: :lol: :lol:
nouja nu maar hard hopen dat het geen vergissing was dat doorslapen
Wat lekker dat Odin al zo door slaapt, hopelijk blijft dat zo
enne wel een beetje rustig aan doen hoor :naughty:
:oops: ja ik moet denk ik vaker hulp in roepen ipv denken lukt wel… :wall:
m’n ouders zeggen ook ja je gaat zo lekker dat we “gewoon” vergeten dat je eigenlijk een buikoperatie hebt gehad
dus zou eigenlijk gewoon een stapje terug moeten doen en dus vaker hulp in moeten roepen ipv denken dat het allemaal wel lukt (het lukt ook wel een aantal dagen en dan kan je mij opvegen :lol: :lol: )
oh en om het allemaal nog leuker te maken heb ik volgens mij nu al mijn eerste menstruatie :dance: :wall: :wall: :wall:
Nu alweer :shock:
Dat is balen zeg!
:lol: :lol: ja dat dacht ik ook nu al :shock: :shock:
maarja ik geef geen volledige bv natuurlijk dus het zat er aan te komen :thumbdown: :wall:
ik zat af te wachten wanneer het “vloeien” (was meer wondvocht ofzo nog geen bloed) zou stoppen maar nu is het dus weer gewoon bloed zucht en lijkt me stug dat dat na 1 week weer ineens terug komt dat bloeden :think:
zooo he heb weer veel te lang niks van me laten horen hier :oops:
zwangere dames, wat gaan jullie al snel! LadyC, al bijna uitgerekend joh! :inlove: :dance:
Noémi, fijn dat de echo goed was! :dance: :inlove:
Odin lekker doorgeslapen! En angel, nu alweer ongi? Ik ben het met hemelvaart eindelijk geworden :mrgreen:
heb wat foto’s van Jayden in zijn sf gezet, die de link in mijn handschrift
Pff dit is de 3e dag dat ik geen stem heb, zo irritant :?
jee stilletjes hier zeg heeft niemand meer wat meegemaakt
wij zijn vorige week een weekendje in pipodorp geweest in drenthe was heel leuk en hebben ons goed vermaakt
zijn vrijdags naar emmen dierentuin geweest en eline vond t prachtig
zaterdag zijn we naar de markt in assen geweest en lekker wezen zwemmen smiddags eline vond t maar wat mooi in t water en was dan ok helemaal op dat we eruit gingen en viel bijna in slaap in der handdoek dat we naar de kleedkamer liepen maar we gingen daarna uiteten en ze heeft zich super gehouden en niet eens gaan huilen of iets en dat zonder dat ze ook maar een oog dicht had gedaan die dag!! :thumbup:
ik heb wat fotos op mn hyves staan ervan!
woensdag weer gaan zwemmen met r en heel erg genoten van haar ook wat fotos gemaakt en filmpje die ga ik er ook nog even op zetten!
t weekend even rust dan gaat eline lekker bij opa en oma slapen en kunnen wij een keertje een daggie met zn 2en door brengen!
alles goed met iedereen en alle kids !!!
Hier gaat alles goed, ik ben alleen heel erg druk met school.
Dat is de reden dat ik ff een tijdje minder op kok te vinden ben, over een maand heb ik waarschijnlijk wat meer tijd :-*
ik heb wat fotos van eline in het sf geplaatst
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=75478
angel alles goed met jullie
hoest met odin gaat alles goed met hem!!??
en met de bv ook nog goed of loopt t nu nog meer terug?
oh ik verwaarloos jullie echt ernstig :oops: :oops: (eigenlijk het hele forum hoor :oops: )
hier gaat het redelijk
ik heb/had toch zo lekker veel hoofdpijn :roll:
mijn borstvoeding was heel erg terug gelopen en ineens had ik geen hoofdpijn meer :think:
niet bij na gedacht en heb contact opgenomen met een lactatiekundige en heb mijn borstvoeding weer opgehoogd :wall:
ze adviseerde mij domperidon te gaan slikken en dat sloeg vrijwel meteen aan :dance:
na 1 dag die pillen geslikt te hebben kreeg ik alweer stuwing :shock:
alleen ik kreeg weer hoofdpijn…
de volgende dag ging het nog beter met de bv…
maar m’n hoofdpijn werd nog erger… :think: en ik kreeg zelfs weer bloedverlies…
en toen viel het kwartje… ik heb geen stress hoofdpijn maar hormoon hoofdpijn :wall:
van de week ook bij de gyn geweest voor nacontrole heb hem verteld over m’n hoofdpijn en hij vroeg direct geef je borstvoeding :shifty:
dus ipv ophogen ben ik nu dus aan het afbouwen…
en alsof dat allemaal nog niet erg genoeg is :lol: heb ik afgelopen nacht voor het eerst na maanden weer een galsteenaanval gehad
ze hebben de viscuisine verandert en daar zit nu dus blijkbaar iets in waar ik niet tegen kan
met Odin gaat het verder goed gelukkig hij begint al aardig babyvet te ontwikkelen :oops:
en Luna is nog steeds helemaal gek op hem :inlove:
oh wat een lekker moppie zeg en volgens mij als ik t goed zie heeft ie t zelfde neusje als luna
fijn dat het met odin goed gaat kan je je ff een beetje op je eigen gezondheid richten
doe rustig aan hoor en neem niet teveel hooi op je vork he meid!! :-*
ja hij lijkt heel erg op z’n zus behalve dat hij “donkerder” is
Luna is beetje geel zeg maar van huidskleur en hij is beetje rood/bruin
en Luna had na een paar dagen echt heel blond haar en hij blijft vrij donker van haar :mrgreen:
maar verder als ik kijk naar foto’s van Luna dat ze baby was is het echt hetzelfde :lol:
eline was helemaal pik zwart dat ze geboren werd en is nu blond!!!
ik ga een paar dagen naar me ouders dus tot zondag!!
ik denk dat Odin ook wel wat lichter word in de zomer van haar maar verwacht niet dat hij zo blond word als Luna
hoe gaat het met de zwangere dames onder ons? :inlove:
oh binnenkort komt de lijst weer terug hoor de site is weg dus Darius moet even een nieuwe aanmaken
en voor het geval jullie het nog niet wisten wij gaan morgen op vakantie :dance: :dance: naar de Belgische Ardennen
fijne vakantie angel
mm dat ga je pas na de vakantie lezen natuurlijk :shock:
mm errug rustig hier heeft iedereen t te druk met in de tuin zitten ofzo?
gister heeft eline haar eerste echte gil bui hoe zeg je dat ze was helemaal hysterisch aant gillen was niks goed.
hebben haar maar even lekkr laten gillen en na een kwartier vond ik t welletjes en heb r zo de fles in der toet gestopt en toen was t stil gelukkig
t ging niet helemaal van harte maar toen ze de melk proefde was t gauw drinken geblazen
en ze zal ook best een droge keel hebben gehad van al dat gillen
pff leek wel wat op een speen varken wat opgepakt werd
hebben jullie dat ook wel eens met jullie kids en wat doe je eraan of ertegen