:lol: ja volgens mij is het ook iets “normaal” dat fladderen ik had dan ook echt zoiets van eh?? jullie gaan hem daarop nakijken uh… :think: :eh: :think:
hallo,
Angel:hoe gaat het met odin?
Noemi: Met mij gaat het wisselend.clomid sloeg niet aan bij mij,dus ben nu aan het spuiten.ik ben erg wisselend gestemd,erg vervelend,maar goed hopen dat er gauw resultaat te zien.maandag waren de eitjes nog klein.en zit vandaag op cyclusdag 12 en er zat een eitje van 10mm dus weet niet goed of ik nu blij moet zijn.maandag terug komen ik hooop zoooo dat het doorzet.ik moet gewoon verder spuiten.
Hoe gaat het met jou?last van zwangerschapskwaaltjes of valt het nog mee?wanneer heb je de eerste echo?
Groetjes sabine
Sabine: spannend ik hoop dat dit wel gaat aanslaan hoor :hug:
hier gaat het lekker Odin doet het goed volgens mij groeit hij ook lekker maar dat zie ik maandag dan moet ik naar het cb
met mij gaat het ook beter gelukkig (weet niet of ik het hier had verteld eigenlijk) ik had ongelooflijk veel hoofdpijn en heb ik pijnstillers voor gehad vandaag laatste dag met afbouwen gehad alweer en geen hoofdpijn meer gehad sinds maandag nu hopen dat het zo blijft als ik helemaal geen pijnstillers meer slik
anders moet ik maandag weer terug naar de ha en moet ik naar de nuroloog :thumbdown:
zo hier gaat het goed :dance: :dance: :dance:
geen hoofdpijn meer
en vandaag voor de 1e keer na 3 weken fulltime kolven heeft Odin “zo” uit de borst gedronken :dance: :dance: (wel met tepelbeschermers maar dat mag de pret niet drukken )
:dance: voor odin en angel!!
fijn dat het goed gaat angel en nog fijner dat je geen hoofdpijn meer hebt
nu kan je echt van die roze/blauwe wolk gaan genieten
ennuh wel effe wat fotos spammen hoor in t sf van je prachtige kids!
:lol: :lol: ik zal eens kijken wat ik het laatste heb gespamd
Angel: wat fijn dat Odin nu eindelijk thuis is :dance:
Enne zo te horen gaat het allemaal super, geniet er maar lekker van :-*
Sabje: hopelijk gaat het eitje heel groot worden
Amy: haha ik ben ook niet van de foto’s, vooral niet van mijzelf :roll:
Maar dat klopt, ik heb daar 3x een foto van mij geplaatst :mrgreen:
Volgens mij 1 hele oude, waar ik mijn haar nog blond had, en heeel lang.
Sorry dat ik er niet zoveel meer was maar ik heb het nu druk gekregen :mrgreen:
en waar staan die fotos dan bigsby want jou met blond haar wil ik ook wel is zien!!??
hier een heel erg vervelende eline vandaag heb r dan ook net maar lekker op bed gelegd want er was niks mee te beginen
niet eten niet drinken om alles huilen en gillen
alleen met een filpmje op youtube van woezel en pip kreeg ik r rustig!
pff en daar wordt je moe van en zeker als je geen oog heb dicht gedaan vanwege t noodweer vannacht!!
pffff
Loessie, volgens mij staat die foto nog bij " wie is wie" in het sf
Hallo meiden.
Ik ga vanaf hier weer inspringen. Sorry als ik niet reageer op het laatste wat jullie geschreven hebben.
Het gaat helemaal geweldig met ons 4 meiden gezin. Inge is eindelijk een aan de ‘indringer’ gewend. Ze heeft er veel moeite mee gehad, dat ik de eerste week veel op bed lag (volgens haar dan, de kraamverzorgende was dat niet met haar eens :mrgreen: ) en dat er zo’n kleine wurm was, die nogal veel aandacht kreeg van iedereen. Dan ook nog regelmatig het huis vol met andere mensen. De meeste kent ze wel goed, maar was toch wel af en toe heftig voor Inge.
Kraambezoek begint nu een beetje van de grond te komen. Heerlijk vind ik dat. We hebben lekker aan elkaar kunnen wennen zonder continu vreemden die haar willen vasthouden en knuffelen.
Op zich is Kim een makkelijk kind. Maar de laatste week begon ik te merken dat ze steeds meer moeite kreeg met in slaap komen en doorslapen. Het is een bewegelijk/actief kind. Dus ik ben begonnen met inbakeren. Heb het bij alle kids gedaan en het werkt hier geweldig goed. Kim is nu ongeveer een uur wakker (inclusief verschonen, voeden, knuffelen en in de box ‘spelen’ ) en dan gaat ze lekker slapen tot de volgende voeding. Ze krijgt voeding elke 3 tot 3 1/2 uur. Soms moet ik haar zelfs wakker maken, zo heerlijk ligt ze te slapen.
Er is een ding waar ik me wel een beetje zorgen om maak: Ze heeft een voorkeurshouding naar rechts. En het is echt hardnekkig. Als ze ligt te slapen leg ik haar gezicht altijd op de linkerkant. Ga ik 10 minuten later weer kijken, dan ligt ze weer op rechts. Ik draai haar wiegje elke dag om, maar dat maakt ook al geen verschil. De ene dag kijkt ze dan naar het licht (de raam) en de volgende dag kijkt ze naar de muur. Ik voed haar altijd op mijn rechterarm of liggend op mijn bovenbenen. Ik benader haar zoveel mogelijk van links. Maar niets helpt. Moet donderdag naar het cb, ben benieuwd of zij nog tips hebben. Wij hebben vrienden waar de kleine (nu 5 maanden) een helmpje krijgt aangemeten omdat hij een afgeplat hoofd heeft. Moet zeggen dat dat ook wel mijn schrikbeeld is. Hoop zo, dat de voorkeurshouding nog te corrigeren is
Verder moet ik morgen met Kim naar de huisarts om haar tongriempje door te laten knippen. Haar tongriempje is veel te kort. Zelfs zo kort, dat Kim net het puntje van haar tong uit kan steken, verder komt ze niet. Het kan voor flink wat problemen zorgen in de toekomst met het leren praten. Door de korte tongriem is de tong beperkt in z’n bewegingen en kan ze waarschijnlijk bepaalde klanken niet goed vormen. En volgens de huisarts kan het ook voor problemen zorgen met tongzoenen (meid is nog geen maand oud, waar hebben we het over?) Ik zie er zo tegen op, maar het schijnt niks voor te stellen. Nu is de tongriem nog zacht maar als we wachten totdat ze werkelijk gaat praten, dan is de tongriem al stug en moeilijker te knippen en dus ook pijnlijker. Waarschijnlijk merkt ze er niet heel erg veel van, maar alleen al van het idee lopen mij de rillingen over mijn rug.
Zo jullie zijn weer bij en vanaf nu ga ik proberen om vaker langs te komen. Is soms wel moeilijk om een moment voor mezelf te vinden in dit drukke huishouden. Maar ik moet niet zeuren, want ik heb het zelf gewild
Gerdy: fijn om te horen dat alles goed gaat :thumbup:
Zo te horen zijn jullie allemaal al helemaal gewent, wel grappig dat Inge de meeste moeite had.
Wel zielig dat Kim’s tongriem moet worden doorgeknipt, maarja als het niet anders kan dan is het beter nu dan later.
Tongriem is vanmorgen doorgeknipt. Ik er met buikpijn naar toe. Was er echt beroerd van, zo akelig vond ik het. Stelde dus helemaal niets voor. Voordat ik het in de gaten had (durfde niet te kijken) was het al klaar. Misschien dat het binnenkort nog een keertje moet. Huisarts heeft maar een heel klein stukje ingeknipt. Was heel erg blij, dat ik Willian niet gevraagd had om mee te gaan. Was echt niet nodig geweest.
pff gerdy blij dat t mee gevallen is lijkt mij niet zo fijn gezicht hoor!!
hier heerlijk rustig vandaag maar moet nu echt wat gaan doen zit bijna de hele dag achter de pc en heb alleen nog maar een boterkoek gemaakt voor hub en een vakantie weekend geboekt!!
ik heb geen zin om iets te doen
ben toe aan vakantie
:mrgreen: :mrgreen:
Je hebt nu ook tijd zat om rustig aan te doen h’e
Heb jij al leuke vacatures gezien Loessie?
Wat zoek jij precies?
Gerdy: fijn dat het mee viel, heeft Kim er last van gehad?
Hoi meiden, even snel.
Echo was goed, ben idd 9 weken zwanger. Beebje was al flink aan het trappen met de kleine beentjes die het heeft!
Ik kom hopelijk snel weer wat langer meekletsen, maar ben zo moe, heb gewoon geen puf om op het forum rond te hangen.
Nog gefeliciteerd met je zwangerschap, Noémi! :dance: Had ik helemaal gemist (om de zoveel tijd krijg ik ineens geen berichten meer en dan raak ik de draad weer kwijt :shifty: ).
Fijn dat de echo goed was!! Heb je foto’s meegekregen?
gerdy, fijn dat het meeviel :dance:
En lekker dat Inge intussen aan Kim gewend is geraakt.
Loessie, was hub blij met de boterkoek? :drool: En lekker dat jullie een weekendje weg gaan!! :dance:
angel, fijn dat het met jou en odin steeds beter gaat! :dance:
Hier gaat het goed. Ik zit vooral af te tellen . Volgende week donderdag laatste werkdag en dan lekker met verlof :dance: :mrgreen:
haha ja hub was erg bij met de boterkoek !
we waren nog even langs de deen geweest en toen vroeg ie nog of ik geld mee had zodat ie koekjes kon kopen dus ik gelijk neeee want ik had toch wat gemaakt voor je
hub :ja maar als dat nou niet is wat ik lekker vind
ik :je vind t echt wel lekker hoor en anders eet je t toch maar op !
hub:ok ok
ik : :mrgreen:
gaat al weer hard met jou zwangerschap ladyc
jee wisten jullie nou wat het worden gaat of niet?
wat een prachtige reactie van je hub
Het gaat inderdaad al hard. We weten ook wat het wordt: een broertje
Volgende week nog drie dagen werken en dan lekker met verlof :mrgreen:
mm ergens wist ik dat toch wel al volgens mij had je het wel al verteld hierof niet :doh:
bigsby nou ik weet nog niet echt wat ik wil gaan doen ik ben erg aan twijfelen of ik een opleiding wil gaan doen of dat ik gewoon weer stomweg in een winkel wil gaan werken waar ik eigenlijk ja niks mee opschiet omdat ik dat al vanaf me 16e doe en ik daar een beetje zat van ben
maar om weer naar school toe te gaan is ook wel weer een hele stap vooral omdat ik juist altijd zo snel mogenlijk weer van school af hoopte te zijn vroeger omdat ik er echt een enorme hekel aan heb !
dus ja heel verhaal maar ben beetje besluiteloos op t moment!