Monique: he bah huiswerk hahahaha succes
zo eindelijk ons lijstje aangepast :oops: was ons helemaal vergeten :oops: :oops:
agossie die foto en wat klein is dat dan weer he angel :inlove: :mrgreen:
Mooie foto Angel :inlove:
enne je krijgt toch gewoon kraamhulp als Odin thuis komt?
Alleen dan is het eigenlijk te laat hâe?
ja is heel klein hahahahaha
ik heb nog recht op 15 uur kraamhulp⊠achja ben alweer bijna 2 weken moeder van dat kleintje en dan nog kraamhulp⊠en om niet te vergeten beschuit met muisjes⊠achjaâŠzucht
raar hâe, maar ja nou kan je straks ff lekker rustig aan doen als Odin thuis is :mrgreen:
Hoe gaat het nu met hem dan?
ja het is heel raar allemaal :?
het gaat hartstikke goed met hem maar die artsen vinden steeds wel weer wat nieuws om te onderzoeken zucht
word ook steeds moedelozer van het hele gebeuren :oops:
kijk is hij nou ziek ok⊠maar het enige wat hij echt mankeerd is reflux daar heeft hij medicijnen voor en die slaan goed aan
maar nu zijn ze gewoon aan het mieren neken
gisteren ook weer⊠komt de zuster van de zaal naar mij toe
ja ze gaan een echo maken van zân hoofdje
:o :shock: :think: oh�
ja hij fladdert af en toe
uhâŠ? is dat niet normaal dan??? mân dochter fladderde af en toe bijna haar ledikant uit niemand die iets heeft gedaan of gezegd hoor
ik ondertussen tegen Odin teuten
hey schat dadelijk leer je hier ook nog de nachten doorslapen 8) :lol:
nog geen 5 minuten later stond er een âartsâ naast mij hahahahahahahaha
arts: ja Odin is niet echt ziek
vertel eens iets nieuws (dat dacht ik alleen heb ik niet gezegd )
arts: maar hij vertoont dingen die hij niet hoort te vertonen
ik: uh???
arts: ja hij fladdert
ik: ja dat deed mijn dochter ook dacht dat dat normaal was :lol:
arts: en hij laat dingen zien op de monitor tijdens de voeding
ik: ja dat is een speen probleem⊠is verder niks ernstigs
arts: ja kan toch nog niet zeggen wanneer hij naar huis mag maar kan ook net zo goed zijn dat we niks vinden hoor en dat het gewoon allemaal bij Odin hoort
ja goh⊠uh duidelijk allemaal
kind is niet echt ziek toch moet hij blijven omdat hij niet voldoet aan het eisen lijstje van die klte studie boeken of perfect kind boeken hebben
eerst was het hij moet hier en hier aan voldoen nu voldoet hij daar aan en zoeken ze weer wat nieuws om hem te kunnen houden :wall: :doh:
want hij mocht geen saturatiedalingen meer hebben (zuurstof in bloed wat zakte) en hij moest aankomen nou hij zit boven zân geboorte gewicht en heeft al dagen geen saturatiedaling meer gehadâŠ
oja dan hebben we nog het zogenaamde kakelenâŠ
de kno arts moet nu dus met een cameraatje door zijn neus gaan kijken naar zijn strottenhoofd als ik mij niet vergisâŠ
het enige âprobleemâ is hij kakelt sinds vrijdag niet meer zucht ik zie dan ook absoluut de meerwaarde van dat onderzoek niet meer (maar ik zal wel de enige zijn aangezien alles onder het motto is van hij ligt hier toch dus we kijken gewoon even alles na :?)
heel voorzichtig goed nieuws van deze kant :dance:
als het goed is komt Odin morgen eindelijk thuis!!!
ik vertrouw dat ziekenhuis echt voor geen meter dus als hij morgen echt thuis is zal ik dat nog even laten weten maar vandaag kwamen ze er ineens mee dat hij morgen naar huis mag :dance:
ze doen nu nog even 24 uur urine opvangen (onder het mom van hij ligt hier toch dus waarom niet zucht) en dan als dat klaar is mag hij naar huis
das goed nieuws angel ik duim voor jullie dat ze niks meer vinden bij odin en dat jullie hem morgen gewoon lekker mee naar huis mogen!!
Angel gefeliciteerd (beetje laat)
Nou ik hoop dat hij morgen mee mag naar huis.
Gerdy gefeliciteerd met je dochter kim.
Noemi ook gefeliciteerd.
Hopelijk met de rest ook alles goed!?
Groetjes sab
Odin is thuis!!! :dance: :dance:
Geweldig Angel. Nu lekker genieten.
Ons bevallingsverhaal staat in Kraamtijd.
zo ik weet weer wat gebroken nachten zijn
Odin kwam netjes om 3-3.30 en toen we net weer in slaap gevallen waren stond er een huilende Luna naast mân bed die was dâr knuffel kwijt :wall: :wall:
oh wat fijn dat odin thuis is angel geniet er nu maar lekker van en laat je een beetje verwennen he door de paar uurtjes kraamzorg die je nog hebt
zo, ben ik ook weer eens :eh: :oops:
Angel; wat fijn dat Odin thuis is zeg!! :dance: :inlove:
noemi, hoe gaat het met jou?
Francis; wat leuk dat Chayenne loopt! :inlove:
Bigsby; ik zag gister fotoâs van jou in het wie zijn wij topic, bedacht me ineens dat ik jou volgens mij nog nooit zo op fotoâs had gezien, bedoel waar je op staat met je gezicht
Angel, wat fijn dat Odin thuis is!
Hoe gaat het nu? En met Luna? Wil ze constant Odin knuffelen?
C loopt :dance:
Sabje, hoe gaat het met jou?
Amy, gaat.
Hoe gaat het met jou en J?
Oh Angel wat fijn dat hij eindelijk thuis is
wat jammer dat dat zo lang heeft geduurd zegâŠ
maar er is dus niks aan de hand met hem?
nu lekker genieten dus!! :thumbup:
Odin heeft reflux en heeft daar medicijnen voor lozec
ook krijgt hij verdikte borstvoeding (ik kolf )
hier gaat het redelijk het lijkt erop dat ik eindelijk na 18 dagen mijn 1e pijn vrije dag ga krijgen :lol: :lol: en dan heb ik het niet eens over mijn ks :lol:
ik heb dus al die tijd met knallende koppijn gelopen gisteren van ellende naar de huisarts gegaan
die kon niks vinden enige wat zou kunnen is spanningshoofdpijn maarja die kleine is thuis⊠dus opzich valt dat dan ook weer af⊠:roll:
nu heb ik hele sterke pijnstillers sinds gisteren en gisteren had ik al een eind minder hoofdpijn en vandaag nog geen hoofdpijn!!! normaal is het ik sta op en boem daar is de hoofdpijn en nu niks!!! :dance:
moet nu de borstvoeding die ik afkolf wel weggooien maarja als ik door die medicijnen geen hoofdpijn meer heb is mij dat iets meer waard dan de borstvoeding (heb toch een behoorlijke voorraad al in de vriezer :lol:)
Luna is echt helemaal verliefd op Odin hahahahaha heel de tijd kusjes geven :inlove:
ik moet alleen erg uitkijken omdat als ik zeg ik ga Odin zo fles geven rent zij al naar de keuken om dâr stoof te pakken⊠en dan probeert ze Odin dus uit de box te vissen ARGH!!! lief dat ze wil helpen maar ze wil iets te veel :lol:
Luna is ook nog niet helemaal thuis maar zoals het er nu naar uitziet met mijn hoofdpijn zal dat niet lang meer duren voor ook zij weer helemaal thuis is en we eindelijk echt een gezinnetje kunnen vormen :thumbup:
ah fijn dat het zo goed gaat allemaal angel :-*
LUna fijn dat Odin weer thuis is :dance: wel lief van Luna :inlove: :inlove:
dat fladderen doet Ivan ook hoor