lady c van harte met je zoon en runar :dance: :dance:
LadyC, hub en P.errin, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje R.unar!
Een Ijslandse naam, mooi! Hier een collega die zo heet, maar dan als R.unà r geschreven.
Angel, wat een ventje is O.din zeg. Echt een knulletje :inlove:
Bedankt voor alle felicitaties! Ik ben weer thuis. :dance:
Runar doet het heel goed en heeft geboortegewicht van 4645 gram, geboren om 17:12 uur. Lengte is niet opgemeten. Later deze week zal ik proberen mijn bevallingsvehaal op te schrijven. Eerst even laten bezinken
Ik heb een knip gehad en een klein scheurtje en heb verder flink last van mijn bekken.
Grote broer reageert ook goed! Hij snapt het nog niet helemaal, maar hij vindt het wel interessant. Nog het leukste is natuurlijk het loopautootje met muziekjes die hij van ons gekregen heeft omdat Runar geboren is :lol:
lady c fijn dat het allemaal goed gaat met de kleine tis een flinkerd hoor! en dat perrin er goed op reageert.
fijn dat jullie allemaal zo snel weer thuis zijn
en ben benieuwd naar je bevallings verhaal!
bigsby hoe gaat het met de keuken tour al wat naar je zin gevonden!?
angel hoest nou nog veel last van je hoofd of is t al weer minder geworden
hoe is luna nu met odin en gaat t goed met hem!
en hoe is t met darius ?
Loessie: ja met m’n hoofd gaat het vrij goed de ene dag heb ik veel hoofdpijn en de andere dag zo goed als niet dus dat gaat de goede kant op :dance:
ik heb zelfs alweer een dagje gewerkt bij m’n ouders op de markt en het is nu een beetje de bedoeling dat ik 1x per week hun ga helpen op de markt :thumbup: was mij ook vrij goed bevallen zo even een dagje zonder kinderen :thumbup:
met Luna gaat het goed krijg eindelijk ook weer de band met haar zoals ik die voor m’n zwangerschap van Odin met haar had dus dat gaat echt de goede kant op :thumbup: :dance: is nu gewoon zo dat ze mij boven Darius verkiest :inlove: en zelfs logeren bij opa en oma moet ze af en toe hard over nadenken of ze dat wel echt wil :lol:
tussen Luna en Odin gaat ook goed al is Luna af en toe wel erg jaloers op Odin maar verder is ze heel lief voor hem :thumbup:
met Darius gaat het vrij goed die heeft nu eigenlijk nog meer last van de gebroken nachten omdat ik geen nachtvoedingen doe door die hoofdpijn :roll: maar Odin slaapt af en toe ook al redelijk door :thumbup:
Odin heeft zelfs zijn duimpje al gevonden :inlove: :inlove: is hij veel sneller in dan Luna :lol: (misschien dat hij bij Luna heeft afgekeken hahahahaha)
zo t is hier wel errug rustig zeg
heeft niemand meer wat te vertellen hier
eline slaapt hier de laatste tijd erg weinig en heel onrustig!
we hebben een nieuwe auto gekocht een seat toledo een blauwe
eindelijk een keer een auto waar niks aan mankeert en helemaal in top conditie is en ook nog eens een diesel dus lekker goedkope brandstof
ik heb al 3 dagen lang af en aan hoofdpijn heel irritant
vandaag een oei ik groei boekje gekregen bij de deka (een mini editie wel )
maar ach dat geeft niks
ik wilde altijd de grote wel kopen maar altijd tja komt wel en steeds uitstellen !!!
nog steeds geen werk gevonden er zijn echt gewoon geen vacatures
ja voor schoonmaak werk en dan in zaandam en zo nou das mijn een beetje te ver aangezien ik geen stuur bewijs heb.
morgen een gesprek bij t uwv werkbedrijf ben benieuwd
morgen ook me nieuwe bril halen heb er een besteld met mee kleurende glazen kijken of dat wat is aangezien ik redelijk overgevoelig ben voor licht (in me ogen dan hoor)vanwege de verstening in me ogen denk ik
lijkt t me wel erg fijn
nou was weer een heel verhaal!
alles goed met iedereen verder
bigsby nog meer goede cijfers terug gekregen?
lady c hoe gaat t met runar en perrin al beetje ritme gevonden
en hoe reageert perrin op zn kleine broertje?
amy hoest met de mooie man!
angel leuk dat odin zo veel sneller is dan luna (al zou je dat soms niet willen denk anders is t babyige er zo snel vanaf he)
en hoe bevalt t werken op de markt!
gerdy hoe gaat t met de meiden?
ejb hoest met jou ?
noemi hoe ist met jou en de grote bink?
ben vast iemand vergeten…??
Hoi hoi,
Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen :think:
Donderdag hebben we 2 afspraken staan om 3 D tekeningen van de keuken te laten maken.
En verder zit ik nog steeds thuis :?
hoi hoi
't is idd stil hier
weinig te melden ook
met mij gaat het steeds beter heb minder hoofdpijn (en af en toe heel veel haha fijn hoor de belastingdienst zucht)
Odin word steeds leuker hij begint lekker te teuten enzo :inlove:
Luna heeft nu vakantie wel lekker bijna elke dag uitslapen hahahahaha
werken bevalt echt goed dus gaat goed hier
Loessie: hoe bevalt de bril?
ik vind baby’s niet zo leuk :oops: :oops: ik vind ze pas leuk als ze een beetje wat gaan doen
Bigsby: nog geen werk gevonden
en ook nog niet zwanger zie ik? niet zo erg mee bezig…of?
Angel: fijn dat alles goed gaat :thumbup:
Nee helaas heb ik nog steeds geen werk, er zijn hier geen passende vacatures voor mij :? Hopelijk trekt dat na de zomer een beetje bij!
En verder is het ff afwachten
Hoi Hoi,
Lady C nog gefeliciteerd.
Mennn noemi wat gaat de tijd snel,al 17 weken.
Zo af en toe kijk ik even hoe het met iedereen gaat,dus ik volg nog wel beetje.
Ik heb alleen niet de puff om te reageren,sorry.(soms wel zoals nu)
Groetjes sabine
Wij hebben vandaag een keuken gekocht :shock: begin november word hij geplaatst :mrgreen:
fijn dat jullie geslaagd zijn voor de keuken Bigsby
even melden dat met ons alles goed gaat!
Jayden gaat zo hard in ontwikkeling de laatste tijd, hij gaat nu overal tegenaan staan, komt naar je toe tijgeren en dan trekt hij zich aan je broek tot staan :inlove: :inlove: en er is weer een tandje aan het aankomen, nr 7
Monique, wat leuk van de keuken! wat voor een hebben jullie gekozen?
Sabje, wat fijn weer wat van je te horen! dikke knuffel voor jou, hoop dat je snel eens zwanger bent :hug:
Ik kan zo niet zeggen wat voor keuken het is, als je een keuken koopt dan koop je alles los. Helaas is er geen showmodel die exact op die van ons lijkt
Ik laat over een paar maanden wel een foto zien als het klaar is :mrgreen:
Amy: wat is het leuk om te zien h’e hoe ze ineens zoveel kunnen :inlove:
weet iemand eigenlijk hoe t met ejb is want die is al een tijdje niet gesingnaleerd hiero !!
hier alles rustig t regent weer is en ik moet me huis poesten maar heb weer is geen zin erin
heb beneden wel al gezogen en keuken opgeruimd maar heb geen fut
zou t liefste lekker in me bed gaan liggen en om 5 uur weer wakker worden!
maar ja droom maar verder dat gaat niet werken want de kabouters doen t werk niet voor me helaas
tis zon nadeel dat je geen werk heb er komt niks meer uit me handen bahh
Loessie; vervelend h’e als je geen verplichting hebt :?
Volgens mij is EJB wel ergens op het forum, maar ze schrijft nergens echt actief mee.
Vriendinnetje is eindelijk vannacht bevallen :dance: :dance: van een jongentje
Ze liep al een week overtijd.
Gisteravond na dat je hier weg ging kreeg ze weeen, misschien zat er wel wat in de taart :lol: :lol:
gefeliciteerd :dance: :dance:
ja super h’e.
Morgen mogen we gaan kijken :inlove: