1e kw 07 / Brusjes blijven komen!

Lang wandelen gaat mij niet lukken, lopen gaat al moeilijk genoeg. Maar ik probeer wel te blijven bewegen maar daar krijg ik zo’n last van.

Hoe ging het logeren angel?

Zo iedereen een fijn weekeinde gehad?

Ben al behoorlijk moe… vanmiddag met Luna op bed gaan liggen… werd 2 uur later wakker :shifty: :lol:

Zo lekker zeg! Had ze het wel nodig.

Ik ben s’middags ook zo moe maar ik kan niet slapen, en als ik wel in slaap zou vallen wordt ik er niet lekker uit wakker.

Luna had het niet zo erg nodig hoor :wink:

die had een briefje gemaakt dat ze naar beneden was hahaha helemaal een tekening erbij :inlove:

en toen ze beneden was zei ze tegen Darius heel blij dat ze ontsnapt was van mij hahahahaha :shifty:

maar ik heb het wel behoorlijk nodig hoor pfff… maar heel vaag ook ik slaap s’nachts heel slecht :thumbdown: dus ja dan moet je het wel overdag inhalen…

hahaha wat schattig :inlove:

Zo gaat Luca vaak s’ochtends beneden spelen tewijl wij nog in bed liggen, en daarna komt hij pas bij ons.

zo straks al m’ n 1e echo ben heel benieuwd :smiley:

Echo was goed hartje klopte mooi en banner klopt ook goed :slight_smile:

Dat is wel vroeg :shock: maar super dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien :dance: :dance: :dance:

ja schijnt met 5 weken al te gaan kloppen :smiley:

bij april 2012 heb ik de echo foto’ s geplaatst het lijkt nog nergens op maar goed :lol:

Ik dacht pas met 6 + weken :think:

Ik kreeg in het zkh mijn eerste echo met 7 weken, gewoon voor de zekerheid.

nee had het hier http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/kalender/week/5 gelezen dat het week 5 is :wink:

ik krijg nu elke week een echo tot en met week 12 dan is de predict studie afgelopen althans het echo gedeelte dan dan krijg ik nog 2x een vragenlijst

Oh elke week is wel lekker, vooral in die onzekere begin fase :wink:

ja idd erg lekker :smiley: en zo draag ik nog een beetje bij aan de maatschappij vorige keer mvm en nu dit :smiley:

haha mvm heb ik deze keer ook gedaan, maar dat vind ik maar niks maar ja het is voor een goed doel natuurlijk.

Doe jij nu niet mee dan?

@Angel & Luna wrote:

hoi hoi

ik ben weer “terug” weet nog niet of ik veel/vaak reageer of op het forum te vinden zal zijn

maar wij zijn geheel onverwacht zwanger van nr 3 :wink: :lol:

wow, gefeliciteerd zeg, helemaal geweldig!! zwanger worden van O.din ging zo moeilijk, en dan nu zo onverwachts :inlove: :dance: welkom terug trouwens!

Monique, voor jou begint het nu ook op te schieten, spannend zeg!

oei, ben vandaag teruggekomen van 3 weken vakantie, moet echt weer wennen aan mijn laptop :lol: Vakantie was heerlijk, naar Gardameer geweest in Italië. op de camping :slight_smile: 1e week was rond de 37 graden, 2e week rond de 32, laatste week rond de 29 :lol: foto’s spam ik nog wel een keertje ergens :slight_smile:

Nee geen mvm dit keer :sick:

Amy dankje ja heel onverwacht grinnn

Bigsby is bevallen van een zoontje!!!

Mo, hub en luca, van harte gefeliciteerd!!! :-* :inlove:

:dance: Bigsby gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje :dance: :-*

ik zou dit weekend een lekker rustig weekend tegemoet gaan maar…

nou mijn rustige weekend is niet door gegaan :frowning:

ik had Odin gisteren naar mijn schoonmoeder gebracht alles ging goed tot ze 0.30 belde lichtelijk in paniek :frowning:

Odin kreeg zo goed als geen adem meer of wij het goed vonden dat zij de politie ging bellen om te vragen of die haar naar de huisartsenpost zou brengen

uiteraard vonden wij dat goed gelukkig heeft ze via 112 gebeld en heeft de post geluisterd wat er aan de hand was en heeft een ambulance gestuurd

wij natuurlijk direct aangekleed Luna uit bed geplukt en erheen gegaan

toen we eraan kwamen waren de ambulance broeders al bijna onderweg naar beneden en werd Odin de ambulance ingebracht en afgevoerd naar het sofia hier in Rotterdam

nu blijkt hij een kinderaandoening te hebben wat alleen hele kleine kinderen kunnen hebben

dat als ze grieperig zijn het gelijk op de bovenste luchtwegen slaat en de slijmvliezen slaat en die dan zover opzwellen dat hij dus weinig tot geen lucht krijgt

gelukkig hadden ze Odin gelijk gesprayd zodat de slijmvliezen weer gingen slinken en hij had ook extra zuurstof gehad en mocht toen om 3 uur ongeveer vanmorgen weer mee naar huis omdat het weer helemaal goed was

nu moeten we medicijnen halen omdat het vaker kan voorkomen (hij heeft het in het verleden ook een keer gehad alleen toen minder ernstig)

en nu stuiterd hij weer door het huis :thumbup:

Pff jeetje wat schrikken als je zo’n telefoontje krijgt, en je schoonmoeder woont ook niet zo heel dichtbij of wel?

Gelukkig dat ze zo alert was.