1e kw 07 / Brusjes blijven komen!

Wijzigingen voor het lijstje graag pb'en naar Angel & Luna!!

Ons Showforum

Meld :mrgreen:

meld :smiley:

wanneer ben jij ook alweer uitgerekend LadyC?

22 april. Dus ik heb nog even. Gelukkig maar, want we hebben nog genoeg te doen thuis :wink:

wat moet je nog allemaal doen dan? hebben jullie wel al de naam? :slight_smile:

Haha, nee die naam hebben we nog steeds niet. En dus ook nog geen geboortekaartje (wel al wat ideetjes, maar dat is niet voldoende…)

Verder moet de zolder zodanig af zijn dat we de spullen weer naar zolder kunnen verhuizen. Dan kunnen we met de kamer van de oudste aan de slag, zodat P en R samen op dezelfde kamer kunnen slapen. R ligt nu nog in de babykamer, dus die komt dan bij P op de kamer. De babykamer zelf hoeven we niets aan te doen.

Het klinkt zo alsof het wel meevalt, maar het is nog een hele klus. En dan ook nog eind deze maand twee weken vakantie, dus dan kun je ook niets doen thuis. Maar wel lekker, om even weg te zijn!

Allemaal nog de beste wensen voor 2011!

Sabje, nog gefeliciteerd met de geboorte van Myrthe!

Wat een heftige bevalling zeg.

Heel veel sterkte met het verwerken (opschrijven schijnt heel goed te helpen) van de bevalling en met het aansterken.

Fijn dat je een achterban hebt die jullie kunnen helpen nu je alleen bent overdag met je meisje.

LadyC, die naam komt vast wel, opeens loop je er tegen. Hebben jullie wel al ideeen?

Is P eigenlijk ook een Ijslandse naam? Want R is dat wel toch? Tenminste, ik ken iemand uit Ijsland die ook zo heet, vandaar.

Bigsby, ik hoop dat je niet gelijk krijgt! Ben nog steeds voor je aan het duimen hoor :-*

Noémi, P is een naam uit een Amerikaanse boekenserie, maar kun je herleiden tot een Franse naam. R is inderdaad een Scandinavische naam, en komt inderdaad ook voor in IJsland.

We hebben wel wat namen, althans: ik heb wat namen, maar ik moet ze nog voorleggen aan manlief.

Bigsby, ook mijn duimen draaien. Ik hoop dat het toch gewoon raak is :pray: :-*

Dankje voor de duimen :-* maarre duim nog maar flink door :wink:

LadyC, zullen de jongens dat wel leuk vinden op 1 kamer slapen?

Ik vraag dat nl omdat wij willen dat Luca naar een grotere kamer verhuisd maar hij wil gewoon niet. Hij weet gewoon precies wat hij wilt :mrgreen:

bigsby, geen idee. We zullen het meemaken straks op vakantie. Maar ik denk dat het wel goed komt. We merken het wel :wink:

Jammer dat Luca niet naar een grotere kamer wil. Misschien op een andere manier? Wij hebben P toen laten helpen met het inrichten van zijn nieuwe kamer. Dat vond hij wel leuk. Misschien een idee?

Meld leuk een nieuw deeltje

Mo, toen we Ivan zijn nieuwe kamertje gingen klaar maken heeft hij heel veel gekeken en zelfs mee geholpen met verhuizen; zonder problemen ging hij slapen

Lieve Hennie :**: en Marcel, gefeliciteerd met de 3de verjaardag van jullie dochter Cindy.

Mo, waarom moet L dan naar een nieuwe kamer? Kan hij niet op zijn eigen kamertje blijven?

Mijn duimen draaien nog steeds trouwens voor je! :-*

LadyC, ik ben benieuwd hoe P en R het bij elkaar gaan vinden op de kamer. En hoe hard ze gaan keten, hahaha.

Karin, hoe gaat het met I en L? Hoe vindt I de kleine meid?

Ja idd… Cindy alweer 3 jaar… pff…

Hennie, denk nog vaak aan je hoor! :kaars:

Lieve Mo, ben zo blij voor je! Gefeliciteerd.

Wanneer mag je voor je eerste echo?

bigsby, van harte gefeliciteerd met je positieve test! :dance: :dance: :dance:

Ik hoop dat beebje lekker blijft zitten en dat je over 8 maandjes een wolk van een baby op de wereld zet!! :inlove:

@Noémi wrote:

Karin, hoe gaat het met I en L? Hoe vindt I de kleine meid?

Gaat allemaal super, I vind zijn zusje helemaal geweldig kusjes geven enzo erg lief voor haar. L groeit als kool :inlove: :inlove: Hoe is het met jou mannen

Henny :**: en Marcel gefeliciteerd met de 3e verjaardag van jullie meis :inlove:

Bigsby :inlove: :inlove: :inlove: :lol:

Haha ik vond het nog iets te snel om nu al te gaan bellen, maar ik mag met 7 weken bij de fertillitie arts komen. Ik bel volgende week wel.

Ik moet ook nog vaak aan hennie :**: denken

Gefeliciteerd met cindy haar verjaardag

Bigsby :dance: :dance: Gefeliciteerd!!! Toppie zeg,ik ben blij voor jullie…

Dankje, Hoe gaat het met jou? en met Mirthe?