1e kw 07 / Brusjes blijven komen!

wow Monique, ben ook echt zo blij voor jullie, EINDELIJK!!! :inlove: :inlove: :inlove:

oh moooooooooooooooo jaaaaaaaaaaa oh ben zo blij voor je!!

ik blijf voor je duimen dat het allemaal goed mag blijven zitten!!!

JAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK :dance: :dance: :lol: :lol:



Maar ik voel me wel knap rot, was vergeten hoe het voelde :lol:

Ik heb het er voor over :wink:

Alleen manlief straks niet meer denk ik :think: :mrgreen:

haha nu moet hij wel toch!!!hij kan er niet meer onder uit!

Haha, gelukkig kan hij me goed verdragen :mrgreen:

Hennie :kaars:

Mo, laat je maar lekker verwennen hoor! :smiley:

Het is hier weer rustig :think:



Ik heb gister een mooi knipperlichtje gezien :inlove:



Hoe gaat het verder met iedereen?

geweldig Bigsby!



Hier alles goed, hoop binnenkort bericht te ontvangen dat Jayden naar de psz mag :slight_smile:

hoop dat alles goed is met jullie

hier is alles goed

eline is ingeschreven op de basis school!!! :cry:

oh wat worden ze toch snel groot!!!



damian nog 2 maanden en dan word ie al weer 1 pfff waarom blijven ze nou nie even iets langer klein!!

Luca is ook al ingeschreven, hij mag in december 2 weken wennen. Hij heeft er al zo’n zin in :mrgreen:



Hier gaat het allemaal goed, dinsdagavond bij de Vk geweest. We hebben een mooi spartelende baby gezien :inlove:

o ja joh, jullie kindjes gaan eind van het jaar naar school!! :shock:



Jayden mag vanaf 1 mei naar de psz! :dance: :inlove:



Noémi, nieuwe avatar!

bigsby, fijn dat het allemaal goed gaat. Nu ook de 12wk voorbij :dance: . Ik hoop dat de rest van je zwangerschap voorspoedig verloopt!

:pray:



Amy, psz is ook leuk! Wat gaat dat snel he!! Maar inderdaad, november mag P. al naar de basisschool. Aangezien mijn kids verder op het kdv zitten, gaan ze verder ook niet naar de psz. Dat heb ik wel geprobeerd met P, maar ik merkte dat dat wat teveel voor hem werd en op het kdv gebruiken ze ook een voorschoolse vroededucatieve methode (weet ik veel hoe het heet).



Loessie, kindjes worden inderdaad snel groot! Geniet er maar van! Dat probeer ik ook, ondanks mijn korte lontje door de zwangerschap :oops: :wink:



Hier verder z’n gangetje. Beebje is veel te groot (loopt twee wk voor in zijn groei met een buikomvang van de baby die vijf wk voor loopt), geen zwangerschapsdiabetes en hij ligt ook nog eens in stuit :? . Ben dus vooral chaggie en aan het klagen de laatste tijd. Maar goed, afgezien daarvan ben ik wel aan de laatste loodjes begonnen en dat begin ik wel te merken.

ladyc :hug: las dat het ook nog niet echt wil vlotten met de naam?

Dank je Amy. Naam zijn we sinds vandaag (als het goed is) ook uit. Eentje die we wel allebei leuk vinden, niet teveel op de andere twee namen lijken en ook niet te populair is :wink: :mrgreen: . Ben dus lekker met het geboortekaartje bezig :mrgreen: (je moet toch wat doen om de zinnen te verzetten :wink: )

o leuk, ben benieuwd :inlove:

hihi, nog een paar weken geduld :wink: :mrgreen:

oh lady c

die beeb gaat dan misschien nog wel eerder komen als ie al zo groot is!



mo gaat alles goed met je? en met de beeb?



oh amy psz leuk eline gaat er ook heen die vind t geweldig die gaat vanaf volgende week 3 ochtenden(waarvan ik r maar 2 hoef te betalen)

ben wel benieuwd hoe dat gaat omdat ze best wel moe is na zon ochtendje!

maar goed kan ze alvast beetje wennen want in nov gaat ze ook naar de basisschool!

LadyC, ja ik ben ook benieuwd of ze de baby eerder laten komen :think:

Maar goed soms zeggen ze wat en blijkt het bij de geboorte allemaal de gewone maat te zijn.

Krijg je nog een echo?



Oja ik had hier nog niet verteld dat ik vanaf 28 april weer werkloos ben, na een jaar wordt mijn contract toch niet verlengd. Maar goed had ik wel verwacht, tenslotte houd mijn werk al zo goed als op. Ik was er echt voor een project en de achterstand.



Kan ik straks mooi genieten van een hopelijk mooie lange zomer :mrgreen:

Vanaf volgende week werk ik 2 dagen in de week ipv 3, ik had nl nog wat vrije dagen :mrgreen:



Luca is vandaag verkleed naar school, hij is nu Robin Hood :inlove:

bigsby, geen idee of ze de baby eerder laten komen. Ik heb geen groeiecho meer (vooralsnog). Ik heb wel een liggingsecho gepland. Deze is 28 maart.



Jammer dat je straks weer werkloos bent. Ik neem aan dat je pas na de bevalling weer gaat solliciteren? Hopelijk heb je dan in ieder geval een mooie zomer :mrgreen: .