1e kw 07 / Brusjes blijven komen!

hey alles goed hier met allemaal

angel hoe is het met je ???



lady c hoe gaat het daar al beval neigingen?



mo hoe vind luca het op

'school hoe gaat het met je?

Loessie, nog geen bevalneigingen. Sowieso ligt de baby in stuit, dus die zal eerst moeten draaien… Aanstaande dinsdag heb ik een draaipoging in het ziekenhuis. Hopelijk helpt dat… Verder gaat het eigenlijk vrij goed.



Hoe is het met jou?



En met de andere dames?? :-*

Loessie, luca zit nog niet op de basisschool, al willen we proberen om hem in september te laten gaan.



LadyC, het schiet al wel lekker op he? Voel je je goed verder?

LadyC is bevallen!! :inlove:



gefeliciteerd met jullie zoontje Tobian! :inlove: P en R en man ook gefeliciteerd met jullie broertje en zoontje :inlove:

Van harte gefeliciteerd met tobian :dance:

Dank jullie wel! :inlove:



Vandaag weer thuis gekomen, dus dat is erg fijn :D. Heerlijk genieten van ons derde ventje :inlove:

ohhh wat issie lekker blond :inlove:

ahhhh wat een moppie :inlove:

Wat krijg jij het later moeilijk met al die mannen om je heen :wink: :lol:

lady c vna harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje



noemi van harte met je zwangerschap meid!



hey waar kan ik die fotos zien dan van je knul lady!?

Loessie, dank je! En de foto’s staan op zijn website.



bigsby, hoe gaat het met je zwangerschap, en met jou natuurlijk? Alweer 20 weken zwanger! Wat gaat het snel!



noémi, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer ben je uitgerekend? Binnenkort al 1e echo, of heb je die al gehad?

Noeki, hier ook van harte gefeliciteerd :dance:



Lady c, en hoe gaat het nu met je? En met de kleine man?



Ik heb morgenavond de 20 weken echo :shifty:

Spannend bigsby! Ik hoop dat alles er goed uitziet op de echo morgen! En wil je het geslacht weten, of blijft dat geheim? :wink:



Vandaag eerste dagje zonder man thuis. De oudste twee zijn naar het kdv, dus lekker dagje met alleen de jongste thuis :D. Straks lekker met m’n moeder een stukje wandelen.

Met ons gaat het verder goed. Tobian had wat moeite om zijn flessen goed te drinken, maar dat gaat eindelijk een stuk beter. Morgen voor de zekerheid naar het meet en weeguurtje van het cb, omdat hij weer was afgelopen vorige week. Hopelijk is hij nu wel aangekomen. Verder slaapt hij ook erg goed :smiley:

Jij hebt een lekker rustig dagje dus :mrgreen:

Ik hoop ook dat alles goed gaat daarbinnen, en nee we willen nu nog niet weten wat het wordt. Dat vinden we ook niet het belangrijkst.



Morgen en overmorgen heb ik het lekker rustig, g. Weer aan het werk en luca weer naar school. Kan ik ook weer wat bijkomen.

Spannend Bigsby, ik duim voor je!



LadyC, hoe is je eerste dagje alleen thuis bevallen?



Ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben, heb nu mijn datum staan op 10 december. 10 mei heb ik een echo en dan zal ik wel meer weten.

Het is nu een spontane zwangerschap (van de jongens zwanger geworden met clomid)

Eerste dagje alleen thuis was heerlijk. Lekker wezen wandelen en zo. Vandaag had ik de oudste twee wel thuis. Dat was ook gelijk een stuk drukker. Maar ook erg gezellig :wink:



Noémi, spannend dus. Wel fijn dat je nu een spontane zwangerschap hebt ipv clomid.



bigsby, succes vanavond. hopelijk ziet alles er goed uit op de 20 weken echo!

Zover ze konden zien was alles goed :dance:

En nee we weten niet wat het wordt :wink:

Noemi gefeliciteerd :inlove:

joehoe! hoe gaat het hier allemaal? LadyC hoe is het met de kleine Tobian?



en met de zwangere kippetjes onder ons? :inlove:



Bigsby, zag dat je me alweer gespot had :mrgreen: :-*

Was bij toeval Amy :wink:

Enne zijn de dingen opgelost die in de weg stonden om voor een 2e te gaan?

nou ja, er waren niet echt dingen eigenlijk, vonden als Jayden 3 is wel mooie tijd om voor een 2e te gaan :slight_smile: