Opzich idd een mooie leeftijd om te beginnen.
Wij wilden eigenlijk een klein leeftijdsverschil, maar goed achteraf was dat niet handig geweest. Luca is nu al zo groot, hij kan al zoveel zelf. En hij snapt dat ik nu ff niet zoveel met hem kan doen, en hij kan nu goed zelf spelen.
Het hartje van het kindje van noémi is gestopt :kaars:
wat een nieuws, wilde juist hier even neerzetten dat ik heb gehoord en weet en heb gezien dat Luna en EJB weer zwanger zijn
Ahh nee toch
Ik heb haar de hele week al proberen op te peppen en gezegd dat haar dokter gewoon niet goed geprobeerd had om het hartje te vinden. Ik dacht dat alles wel goed zat, vooral omdat ze al best ver was. wat vind ik dit verschrikkelijk voor hun zeg
Amy, bedankt voor de update. Wat vreselijk voor Noémi en gezin .
Noémi, heel veel sterkte :hug: :-
Luna1 en EJB, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik hoop dat alles goed blijft gaan :-
Noemi, heel veel sterkte met dit verlies :hug:
Dank je wel lieverds.
Luna en Ej, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Luna, weer met clomid?
Inderdaad Noemi. Ik had net de spuiten en hormonen in huis gehaald om te gaan starten met IUI. Niet meer nodig dus :mrgreen:
Ff wij hebben ook weer wat meegemaakt :roll:
We hebben op de snelweg in Frankrijk een auto ongeluk gehad, we waren nog maar 5 uurtjes aan het rijden toen het gebeurde. (op de terugweg)
Ik lag te slapen en werd wakker omdat mijn been zo brandde (vd airbag) en omdat we tegen vanalles aanreden.
Achteraf bleek dus (op dat moment wisten we niet wat er gebeurde) dat een vrachtwagen chauffeur in slaap was gevallen achter het stuur. Hij is zijn lading verloren (kratten met flessen) dat lag dus overal op de weg en wij waren de eerste die daar dus tegen aan reden. De vrachtwagen stond midden op de weg (die zagen wij dus niet) en de kratten vlogen tegen onze auto aan. Daardoor is de motorkap eraf gegaan en tegen tegen mijn deur aan gewaaid. (daardoor kreeg ik mijn deur ook niet open) Verder was de voorruit gebarsten en de voorkant lag helemaal open en alles lag eruit. Gelukkig hebben we niet tegen de vangreel gereden daardoor, de auto is nu total loss en staat nog met een deel van onze bagage in Frankrijk (komt binnen 10 dagen naar NL)
G. is gelijk gaan bellen naar de politie, verzekering en de lease maatschappij.
Er zijn wat mensen gestopt om ons bij te staan en om te kijken of ze wat konden doen voro ons (heel lief)
Gelukkig hebben wij niks, dat ff vooropgesteld.
Voor de zekerheid hebben we toch maar een ambulance laten komen omdat het al die tijd zo rustig was in mijn buik terwijl de kleine dat juist nooit is (ik vraag me af of hij/zij ooit slaapt :mrgreen: )
De ambu heeft ons naar het zkh gebracht waar ik gelijk naar de gyn werd gebracht, die hebben mij aan een monitor gelegt om naar het hartje te luisteren. En na een half uur zo liggen kreeg ik een echo, gelukkig was alles goed. Eigenlijk had ik 2 dagen moeten blijven maar wij wilden zo snel mogelijk weer terug naar NL.
Helaas ging dat niet zo makkelijk, het was ondertussen 4 uur s’ nachts en we hadden geen spullen en geen auto. We zijn dus maar naar een hotel gegaan, na veel heen en weer bellen heeft de verzekering een auto geregeld. Wij hebben dus gelijk een deel van onze spullen opgehaald en wilden vertrekken (dat was dus de dag daarna rond 3 uur s’ middags) Maar goed toen bleek dus dat de stuurbekrachtiging kapot was gegaan ineens, wij dus weer terug. 5 monteurs erbij en geen 1 wist wat het probleem was :roll: G. dus maar weer bellen met de verzekering, die regelde gelijk een nieuwe auto. (een hele spik splinternieuwe volvo :lol: ) Toen was het ondertussen 17:00 uur en we konden eindelijk gaan rijden, en na 9 uurtjes rijden waren we eindelijk thuis. Helemaal bekaf zijn we in bed gerold.
Verder hebben we een leuke vakantie gehad :mrgreen
Luna, wat fijn zeg!
Bigsby, jeetje, wat heftig!
Fijn dat jullie niets hebben :-*
‘Ollie’ :kaars:
Heel veel sterkte. Dit is gewoon echt verschrikkelijk!
:hug:
Ik las het net
pff wat erg voor Ollie en haar kindjes zeg!
Ik weet nog toen ik zwanger was van Luca, ik was constant bang dat G. wat zou overkomen.
echt verschrikkelijk, arme Ollie…
Ollie, ook hier dikke knuffel :hug:
Esther, las dat jij mk hebt gehad :hug: wist niet dat jullie voor een 3e bezig zijn? Leuk!
Noemi :hug:
Esther :hug:
Bigsby heftig zeg…hoe gaat het met je?nog een paar weekjes,weet je wat het word?
Sabje, hoe is het met jou? en je dochtertje? Heb je misschien nog een keer een foto van jullie?
Hey sabje, alles goed met jou?
Wij weten niet wat het wordt, ach het duurt nu niet lang meer voordat we het te weten komen
Verder gaat het goed hier, alleen ben ik niet zo mobiel meer
Vandaag hebben we een groeiecho gehad omdat ze mijn buik niet zo groot vonden.
De verhoudingen van beeb klopte allemaal wel met elkaar, hij loopt gewoon helemaal iets achter. ( bijna 2 weken) Wel raar want met de 20 weken echo liep hij gewoon netjes volgens het boekje :think:
Vanmiddag werd ik gebeld door afdeling gyn om een afspraak te maken, ze wilde mij zo snel mogelijk zien zeiden ze :think: Ik kon morgen al terecht maar dan is Luca ook thuis dus dat leek mij niet handig, nou heb ik de afspraak woensdag om 11:30 uur. Ben benieuwd wat ze daar zeggen :think:
hoi hoi,
Met mij gaat het redelijk,lichamelijk nog steeds niet de oude…Ik heb net een hernia operatie achter de rug 14 juli geholpen…nu herstellen…
Met Myrthe is het super,zo mooi,tevreden meisje,we zijn helemaal verliefd…wat een willetje wat ze al heeft met 7 maand,geweldig,alleen gaaat allemaal zo snel.
Bigsby ik kreeg wekelijks een echo en ze schatte myrthe heel groot,zelfs de dag voor haar geboorte,ze was veel kleine dan dat ze zeiden en dat met een wekelijkse echo. maar het is wel goed dat ze het in de gaten houden natuurlijk…
amy ik hoop dat de foto lukt… hoe gaat het met jou?
:?