:?
:?
ahh wat een mooie meid zeg :inlove: :inlove:
En wat waren die jaren het waard h’e
Het duurt ook ff om weer een beetje de oude te worden, maar goed met er ook nog een operatie achteraan… Hopelijk wordt het er allemaal beter van.
Ik heb verschillende ervaringen van mede mama’s gehoort over groeiecho’s, ze kloppen heel vaak niet las ik. Ach we zullen het woensdag wel horen, hoop alleen dat alles verder goed is
Hoi,
Het was het zeker waard :inlove: …
bigsby hoe was de echo woensdag?
Echo was goed, ze hebben geen groei achterstand gevonden. Buikje loopt zelfs iets voor :lol:
Hoi,
Nou gelukkig…Blijf je onder controle nu bij Gyn of stond je dat al?
Groetjes
Nee ik blijf gewoon bij de Vk, ik liep niet bij de gyn.
Alles goed met jou?
Sabje, hoop dat je snel herstelt van de hernia operatie.
Heb jammer genoeg de foto’s van je meisje gemist.
Hoi,
Bigsby met mij gaat het redelijk…Ik had toch gehoopt dat het iets beter zou zijn/gaan mss komt het nog,sowieso 6 weken rustig aan doen…
Vind het wel heel moeilijk met myrthe, haar structuur is beetje weg en mis ons,continu mensen om ons heen,vandaag is ze naar opvang hele dag,mis haar zo…nog 3 weken en dan mag ik haar weer beuren,verlang ik zo na…
Hoe gaat het met jou? ben je al met verlof?
Noemi hoe gaat het met jou?
Gr
sabje, had je foto’s wel gezien, maar nog niet gereageerd. Wat een heerlijk meisje zeg! :inlove: dat is het wachten zeker waard geweest met mij gaat het goed, gaan vanaf volgende maand weer proberen
Amy, spannend hé :mrgreen:
Sabje, wat irritant dat er constant mensen om jullie heen hangen, kan me voorstellen dat dat niet fijn is. En dat moet nog 6 weken?
Ik zit al sinds week 14 in de ziektewet, geen verlof dus
Tja en hoe het met me gaat is lastig te omschrijven, laten we het erop houden dat ik blij zal zijn wanneer beeb geboren is. Ik ben het nu zo zat, ik kan me de dag minder :?
heel spannend :mrgreen:
:hug: voor jou mo
sabje leuk weer is te lezen heb helaas de fotos gemist!!
hier gaat t met ups en downs nu weer galstenen dus weer afwachten hoe het verder gaat!
verder met de kids alles goed
pas een bruidmeisjes jurkje voor eline gekocht zooo lief
me zwagertje gaat trouwen en eline mag bruidsmeisje zijn
ohh ze gaat zo de show stelen van de bruid die dag
Oh wat leuk loessie, wel foto’s laten zien hoor!
Succes met de gal stenen, hopelijk gaat het snel weer over.
hoi hoi
ik ben weer “terug” weet nog niet of ik veel/vaak reageer of op het forum te vinden zal zijn
maar wij zijn geheel onverwacht zwanger van nr 3 :lol:
hey leuk dat je er weer bent :dance:
Enne hier ook gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:
Ik dacht dat je account geblokkeerd was?
Gefeliciteerd Angel !
Bigsby, aftellen!!
Niks aftellen, laat hem/haar nou maar eens komen :snooty: :mrgreen:
Dankje
Ja… ze hebben hem weer geactiveerd had een nieuwe aangemaakt
Nou leuk toch? kun je weer gezellig meekletsen :mrgreen: