Ja maar niet meer overal hoor
Lezen wel :lol: :lol:
Bigsby, hij komt wanneer hij er klaar voor is :mrgreen:
Maar je kan nog altijd alle middeltjes uitproberen
welkom terug angel en van harte gefeliciteerd !!
noemi hoest met je meis?
bigsby tja hij zij komt echt pas als ie er klaar voor is he!
maar ik help je hopen dat dat snel is !
Loessie, van het weekend ging het heel slecht, was weer zo verdrietig.
Nu gaat het wel weer.
Hoe gaat het met jouw kids?
Noemi :hug: heb even terug gelezen
Angel, van harte gefeliciteerd! En welkom terug!
Bigsby, sterkte met wachten
Noémi, sterkte :hug:
ja hier gaat alles goed eigenlijk damian loopt steeds meer stapjes los
hij krijgt nu echt zelf vertrouwen alleen het zelf opstaan is nog moeilijk (doei ik ook eigenlijk steeds voor m :oops: )
eline gaat morgen voor het eerst alleen bij mijn ouders logeren(wonen 100 km verderop)
dus is wel spannend en niet alleen voor haar!!!
maar scheelt wel kan ik lekker even wat tijd alleen doorbrengen met damian want die word nogal vaak onder gesneeuwd door zn zusje die heeeeeel veel aandacht trekt momenteel zowel negatief als positief hoor!
en zij krijgt dan ook gewoon even de volle aandacht voor haarzelf!
kan me voorstellen dat het verdriet zo met buien komt en gaat zoiets kan je ook niet even naast je neerleggen denk ik !!
dikke :hug: voor jou meid
Oh spannend dat ze gaat logeren.
Maar meestal gaat het wel goed bij opa en oma, daar doen ze alles en hebben ze veel tijd voor de kids.
Oh… ik zag hem niet… denk mislukt diet ie het toch…
Opnieuw dan hahaha
Vaag… morgen op pc kijken zie de foto niet
angel, welke foto wil je zien?
Oh Dus dan doet hij het toch niet…?
Ik heb een foto geplaatst althans geprobeerd
Kijk morgen wel op pc…
Nee, in dit topic geen foto te zien
nog een keer… nu via pc
:dance: ik mag volgende week al voor een echo :dance:
ik ga mee doen aan een studie onderzoek
Mooie foto Angel :inlove:
Enne super volgende week al :dance: Hopelijk zie je dan ook al een mooi knipperlichtje.
Loessie, logeren is altijd spannend, hopelijk gaat het goed.
En ik ga niet al die bakerpraatjes uitproberen om de weeen op te wekken hoor :snooty: S*x moet ik echt niet aan denken, tonic lust ik niet, en het binnenenste van een ananas hoef ik ook niet. Wat heb je nog meer :think:
Ik kan ook op een neer gaan springen :lol: :lol: :lol:
Veel wandelen, dat schijnt ook wel eens te kunnen helpen.
De dag voordat de jongste werd geboren heb ik nog heel intensief in de sneeuw gespeeld. Even tandenbijten met mijn bekken, maar het is gelukt, de dag erna was hij er, haha.
Angel, wat zijn ze groot geworden!
L.una herken je haar gezichtje echt nog wel. O.din niet, hij is nu echt peuter ipv de baby die we voor het laatst gezien hebben.
Hoe gaat het met L. haar buien nu? Is ze al wat hanteerbaarder?
oh idd nu Noemi het zegt veel wandelen wil idd weleens helpen om te gaan bevallen deed een vriendin van mij ook alleen die liep al overtijd :think: :roll: maar de dag na het vele wandelen was ze bevallen (is alweer 8 jaar geleden geloof ik…)
Bigsby: zal dat al met 6 weken een kloppend hartje? (ga het eens opzoeken)
Noemi: ja ze worden erg groot idd
ik kan nu beter met haar buien omgaan gelukkig ze heeft ze nog steeds aard van het meisje… 8)
merk wel dat ze die buien vooral heeft als ze moe is :roll: en als je dat even iets te laat door heb dan kan dat escaleren :lol:
maar goed kan er nu beter mee omgaan dus en kan er ook best om lachen soms is het pijnlijk wat ze allemaal roept in zo’ n bui soms gaat ze ook slaan en schoppen maar eenmaal weer eruit is ze heel lief en knuffelig :thumbup: