ja idd maar ze slapen in hetzelfde bed als hij daar logeert dus dat scheelt wel
ze woont ongeveer 20 km hier vandaan dus niet echt om de hoek nee
en hoe gaat het met jou? en de kleine?
Dus vandaar die snelle reactie, wie weet eat er gebeurt zou zijn als hij in een eigen kamer sliep :think:
Ben jij een beetje van de schrik bekomen?
ja… als ze dan een babyfoon hebben gaat het denk nog wel want zij reageert echt bij elk geluidje wat ze hoort hoor die houd niet van huilende kinderen dus als ze maar denkt dat er wat is staat ze er al bij :lol:
ja hij had het al een keer eerder gehad alleen niet zo heftig toen waren we naar de huisartsenpost en voor we aan de beurt waren was het weer over…
en was ook wel even moeilijk hem weer aan de monitor te zien liggen al die draden aan hem maar gelukkig mocht hij na een paar uurtjes weer mee
had mij al wel ingesteld van ze zullen hem wel de nacht willen houden te observatie maar “gelukkig” niet hij was alweer zover opgeknapt dat hij weer lekker aan het stuiteren was
we hebben nu de babyfoon gevoeliger staan dus vanacht toen hij even zwaar ademde zaten we beide rechtop in bed :lol: maar was loos alarm gelukkig hij is wat verkouden nog maar verder gelukkig nog niks
was voor de zekerheid even gaan kijken en hij lag er gewoon lekker rustig bij :inlove:
zo he Angel, wat schrikken zeg van O.din, gelukkig is gek goed afgelopen!
Zou jij trouwens zin hebben om het lijstje weer aan te vullen?
ja idd medicijn sloeg gelukkig vrij snel aan
uh ja zou wel eens kunnen kijken hoe en wat met het lijstje
Hoi Hoi,
Bigsby Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje…Hoe gaat het met jullie?
Angel Gefeliciteerd!!!
Noemi hoe is het met jou? :hug:
Ik word weer Tante, :dance:
Nou groetjes
Sabje, leuk dat je weer tang wordt, gefeliciteerd!
Met ons gaat alles goed, we genieten lekker van onze kleine man :inlove:
Sabje leuk dat je weer tante word
morgen mag ik naar de gyn + echo (3e echo alweer 8) ) alleen morgen word 2d echo ipv 3d…
Jeetje 3e echo alweer :mrgreen:
Veel plezier alvast
zo vandaag bij de gyn geweest
mijn uitgerekende datum is bijgesteld naar 30-4… leuk verjaardags kadootje voor Odin scheelt ook weer met kado kopen
:lol: :lol:
mijn bloeddruk was al op het randje dat van te hoog :roll: dus dat begint al lekker zo in het begin
verder weer een hoop om over na te denken dacht dat er alleen risico was voor de moeder met keizersnede maar kind moet stress krijgen om de longen leeg te krijgen van vruchtwater
dus word nadenken wat ik dan precies wil…
ach er is maar een kleine kans dat je op de uitgerekende datum bevalt
Balen dat je alweer begint met een te hoge bloeddruk :?
ja met een geplande keizersnede laten ze mij niet verrder lopen dan 39 weken
al snap ik dat niet geheel want toen met Odin zeiden ze met zwangerschapsdiabetes loop je niet langer dan 38 weken :think:
nog maar eens navragen terzijner tijd als weer blijkt dat ik zwangerschapsdiabetes heb (al zal die kans ook wel 100% zijn… bekkeninstabiliteit is ook 100% kans…)
Als je daar allemaal maar vanuit gaat kan het altijd nog meevallen, ik had de eerste keer veel meer bekkenklachten dan nu.
Ok ik had met Odin meer last Dus zou mooi zijn als het nu minder word dan kan ik de kids zelf naar school blijven brengen
Ik ga ook binnenkort beginnen met zwemmen als griepje/verkoudheid weer over is
Heb je trouwens gezien dat Dion en O.din dezelfde letters hebben? :mrgreen:
Heb je verder al klachten?
oh hahahaha nee :doh: zo wakker ben ik niet joh LOL leuk
nee alleen moe en misselijk oh en als ik iets heel snel wil doen dan voel ik de banden
van de week had Odin een beker omgestoten en ik wou er vlug vlug heen :lol: ik sta op klap direct dubbel van de pijn hahahaha Darius schrok zich dood hahahahaha
ik gelijk niks aan de hand ik wil te vlug :doh:
ook hier maar ff de echo’s showen
het nieuwe lijstje
lekker compact
heel goed gedaan Angel!
helaas de modies kunnen het 1e bericht niet aanpassen dus zullen moeten wachten tot je laptop het weer doet Amy
is goed! Anders moet je de url even neerzetten, die kan ik wel kopiëren