1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

Lady C: hoef je alleen deze week nog maar te werken? Of ga je door to 4 weken van te voren? Ik hoop het vooor jouw van niet. Gewoon lekker aftellen. No een paar daagjes werken (niet te hard) en dan lekker relaxen.

Eveline: :hug: Denk aan je!

wie kan de tijd harder door laten gaan??? :mrgreen:

even snel meiden, is het beter om een volle of lege blaas te hebben??? als er een echo gemaakt moet worden? :think: lees ergens dat ze bij ene lege blaas niets kunnen zien? :think:

Een volle blaas is beter voor een uitwendige.

Dus ik zou eerst met een vollere blaas gaan, kunnen ze dan niks zien dan zul je even naar de wc moeten :wink:

Wij hebben goed geslapen :dance:

Word wel iedere ochtend wakker met hoofdpijn, dus msichien toch nog wat meer drinken voor het slapen.

Ook merken we dat ons bed zijn beste tijd gehad heeft.

Noemi heel veel plezier op je huwelijksreis :mrgreen:

Angel succes bij de dokter vandaag :thumbup:

Missy: dat is ook precies wat ik ga zeggen, mijn moeder en ik willen er ook niks mee te maken hebben hoe l*llig het ook is want het blijft familie :cry:

Francis: dat is een teken dat jij wel goed ontspannen was :mrgreen: ik heb dat vaak bij yoga ook dat word de kleine ook ineens heel druk :mrgreen:

Amy succes met je echo, en ik zou wel zorgen dat je een volle blaas hebt!

Balen van die rekening zeg!!

LadyC: wat fijn dat de kleine al ingedaald is, hij is er helemaal klaar voor :mrgreen: Nog ff volhouden en je hebt verlof :dance:

Joseetje: fijn dat je lekker geslapen hebt, misschien moet je naar een ander bed uitkijken? :wink:

En je hart luchten werkt hier best goed hé, gewoon blijven doen hoor :hug:

Hellen veel plezier met latexen :thumbup:

ok ga nu naar het ziekenhuis, nog kopje thee op, dus blaas is vol :mrgreen:

ben wel ontzettend :sick: van spanning, weet dat dat niet goed is, maar ik hou het niet tegen die spanning… :frowning:

Amy: suc6 vandaag :-*

zo voor mij is het ook al bijna tijd :mrgreen: 10.20 moet ik er zijn

Amy, succes meid, ik denk aan je!

Angel, jij ook succes hoor! Denk ook aan jou!!

Hellen, veel plezier met latexen.

Hoop dat er een mooie job uit de bus rolt voor je.

En wat fijn dat je deze keer niets gemerkt hebt van het doorkomen van het kiesje. Hopelijk blijft dat bij al de rest van de tandjes en kiesjes zo!

Bigsby, dank je wel! Gaat ook wel lukken hoor! :mrgreen:

Succes met het telefoontje naar de politie :frowning:

Joseetje, hmm, nieuw bed dus (dan slaap je misschien toch ook weer beter en minder last van hoofdpijn dan??).

LadyC, leuk eh zo vaak gaan plassen :?

Hier zo de tas inpakken en dan weg ...

@Noémi wrote:

Hier zo de tas inpakken en dan weg …

:oops: :oops: ik heb iets gemist geloof ik :oops: :oops: waar ga je heen? fijne vakantie? :-*

Amy: je zal nu wel onderweg zijn, eindelijk is het dan tijd. k kan me voorstellen dat het wachten zooo lang duurt. Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor heeel goed nieuws :mrgreen:

Angel: voor jou hetzelfde, voor jou is het ook eindelijk zover.

Ik heb nog een paar :thumbup: :thumbup: :thumbup: en die zet ikook in beweging :mrgreen:

Nou, het latexen is alweer klaar. Tenminste, dat wat nu perse nodig was. Nog niet de hele overloop is klaar, maar wel dat stuk dat dicht bij de trap ligt. Het zou toch zonde zijn als ik op de nieuwe vloerbedekking knoei met verven, dus toch nog maar snel effe gedaan.<

José: Nieuwe matrassen alleen is vaak ook al voldoende. Een nieuw bed is dan vaak niet eens nodig. Tenzij je natuurlijk jullie bed niet meer mooi vind. Dan is een nieuw bed absoluut onmisbaar! :mrgreen:

Amy en Agel: :pray:

Het is een boxspring Hellen :wink:

En de bovenste matras is aan vervanging toe, maar de onderste heeft ook wel zijn beste tijd gehad.

Ik heb trouwens iets ontdekt wat ik heerlijk vind om te eten.

Beemsterkaas :mrgreen:

En ik lust geen eens kaas :mrgreen: :eh:

Amy hopelijk zie je nu een prachtig hartje kloppen :pray:

Angel jij ook succes :-*

uhm jose hoe laat krijgen jullie altijd de post??? :shifty: :shifty:

wij gaan onze kat nu ff zoeken… :? is nog steeds weg nu al 48 uur… spreek jullie later…

uuuh weet ik eignelijk niet :lol:

meestal aan het einde van de ochtend.

hoezo :eh:

Hopleijk is de kat snel weer terecht :-*

Ik zit hier plaatsvervangend zenuwachtig te zijn voor Angel en Amy :oops:

Nou ben ik eigenlijk toch wel beniuwd wat er bij de post van Jose zit. :mrgreen:

Hennie: succes met het zoeken. Hoop dat jullie hem snel vinden.

José: Dan toch een heel nieuw bed. Dat is natuurlijk ook wel weer leuk.

Angel, we gaan naar Normandië, verlate huwelijksreis nog :inlove:

Succes bij de HA!

Amy, ik denk aan je meid!! :-*

Hellen, heerlijk dat het kleine stukje latexen klaar is.

En idd, knoeien op de nieuwe vloerbedekking zou zonde zijn.

Missy, hoop dat je snel je kat terugvind.

Joseetje, wat zit er voor je bij de post? :mrgreen:

Enne, nieuwe matrassen dus nodig.

Geniet van de kaas. Ik lust ook geen kaas, maar nu opeens ook wel :?

Nouja, eten we dat maar zolang het gaat :mrgreen:

Noemi je bent nog niet weg? kun je ons niet missen? :wink: :mrgreen:

Ik heb nog steeds die man niet gesproken, hij zit al de hele ochtend in vergadering. Mijn moeder heeft al gebeld om te vragen hoe het ging :?

hellen: het zou zonde zijn als je op je vloerbedekking zou knoeien.

Joseetje: wat voor een spannend pakje verwacht jij? :mrgreen: wij zijn niet nieuwgierig :liar:

Missy ik hoop dat je je kat terug vind :pray:

Bigsby, nee nog even iets eten eerst, anders red ik het niet tot de hoek van de straat :mrgreen:

En, het is vakantie, dus relax … :mrgreen:

Balen dat je die man nog niet gesproken heb :?