1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

Bigsby: ik heb effe wat gemist. :oops: :oops: :oops: Welke man, waarover? :oops: :oops:

zo daar ben ik weer :mrgreen:

met veel pijn en moeite heb ik een doorverwijzing weten te krijgen bij de huisarts :twisted:

je moet een jaar bezig zijn blablabla

ik zo vorige keer zijn we 3 jaar bezig geweest is dat niet genoeg :think:

maar goed heb nu dus doorverwijzing ze heeft me wel aangeraden te temperaturen :eh: ik heb niet eens een regelmatige cyclus en dan temperaturen :eh: :roll:

ach doe het maar voor de zekerheid zie er alleen het nut niet zo van :mrgreen:

Angel, nou je hebt in ieder geval je doorverwijzing gelukkig!

Goed dat je doorgeduwd hebt hoor!

Amy, ik moet nu echt afsluiten, had gehoopt je nog net even te treffen.

Hoop op goed nieuws hoor! :-*

Noemi: fijne vakantie.

Angel: goed gedaan.

Tja, temperaturen? Ach, heb je het in ieder geval liggen asl de gyn het vraagt.

Heb je nog iets gehoord over je schildklier?

zo :shock: 5 oktober kan ik al terecht bij de gyn echt snel

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Dt is beter Angel!

nee was niks van binnen gekomen over m’n schildklier maar zit me nu ook af te vragen of zij uberhaupt weet dat m’n schildklier eruit is gehaald :think:

want ze had het over problemen ermee maar ik heb nooit een probleem met dat ding gehad :mrgreen: :mrgreen:

Missy: suc6 met de kat zoeken

Noemi: fijne huwelijksreis :-*

Joseetje: lekker een nieuw bed :mrgreen: zijn wij ook nodig aan toe hebben een bed van 1.40 :zzz: wil nu minimaal 1.60 :mrgreen: liever nog 1.80 :lol:

:mrgreen: De huisarts zal zich rot schrikken als ze het bloedonderzoek van de schildklier ziet. :mrgreen: :mrgreen: Geweldig dat die al eruit is en de huisarts dit niet weet. :mrgreen: Ben benieuwd naar de reactie van je huisarts tzt als ze de waardes binnen heeft.

Nu nog wachten op Amy. Ik ben niet zenuwachtig hoor! :liar:

nou meiden, weer slecht nieuws :frowning: er was volgens de gyn niets te zien wat op een goede zwangerschap leek :frowning: er is ook bloed geprikt, morgen krijg ik daar de uitslag van, moet dan weer om half 9 in het ziekenhuis zijn.

er zat wel vocht achter mijn baarmoeder, de gyn had het over een mogelijk bbz, waardoor ik misschien dat bruinverlies steeds had…

:frowning:

waarom wordt ik wel ‘makkelijk’ zwanger maar wil het daarna niet goed doorzetten :frowning:

:shock: Eveline! :hug:

Dit had ik echt niet verwacht. :cry: :cry:

Ik had echt goed nieuws voor jou verwacht. Oh, wat erg.

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik nog moet zeggen.

Sorry dat ik je toch nog zoveel hoop heb gegeven na de echo. :oops:

geeft niet hellen

ik weet ook verder nog niet wat er gaat gebeuren, of er weer een curretage moet komen of iets, echt geen idee. en vocht achter bm, zal het morgen wel horen… :frowning:

kwam ik terug uit spreekkamer, formulier halen voor bloedprikken, vraagt die vrouw wanneer ik uitgerekend ben “tja ehh voorlopig nog niet, want er is niets te zien” :eh:

Bigsby: ik weet weer waar je het over hebt. :oops: Sorry. Af en toe zou ik mijn hoofd nog vergeten als het niet vast zit.

Ik hoop echt voor je dat jullie verder niets hoeven te regelen.

Amy :hug: :hug: jeetje wat een rot nieuws had ik echt niet verwacht :hug:

Hellen: oh nee haha ik heb nog de linker helft zitten :wink: de rechterhelft hebben ze weggehaald :mrgreen:

Ach lieve Amy :frowning:

Wat een pech toch weer :frowning:

Veel sterkte meid :hug:

Wat naar Amy! :hug: :-*

Angel, wat goed dat je in ieder geval die verwijzing hebt en dat je zo snel bij de gyn terechtkan.

Noemi, geniet van je verlate huwelijksreis! :dance:

Joseetje, lekker hoor een nieuw bed!

Amy: wat een rot nieuws zeg :hug: :hug:

Angel: fijn dat je al zo snel naar de gyn mag, maar wat raar dat ze niet wisten van je schildklier :think: dan ben ik wel heel benieuwd naa de uitslag!

Ik heb eindelijk die man van de politie gesproken, we moeten zijn persoonlijke spullen in Zutphen (politiebureau) ophalen want die willen zij daar niet houden. En het word verder een gemeentelijke begrafenis en er word een schoonmaakploeg dat huis ingestuurd want hij bleek daar dus al ruim 3 mnd te liggen. Ik ben er echt van geschrokken, en nu ook wel een beetje verdrietig :cry:

De woningbouwvereniging gaat contact met mij opnemen ivm met de rest van de spullen, zoals belangrijke papieren en erfstukken.

Ik heb gezegt dat ik daar abosluut niet bij wil zijn omdat ik niks wil oplopen, en dat snapte de politie wel en dat mocht ook niet omdat je alleen heel goed beschermd dat huis in mag. Maar ik blijf nog wel hun contact persoon omdat ik enigst familielid op papier ben :cry:

Monique: jeetje 3 maanden er liggen zonder gemist te worden eng id zeg…

sterkte :hug: :-*