Ons show-topic
Francis, van harte gefeliciteerd (alvast) met jullie trouwdag! Maak er maar een gezellig feestje van!! (vandaag). :dance:
Verder heb ik niks meer onthouden van het vorige deeltje en ik krijg zo visite, dus ben weer even weg. Iedereen een fijne dag vandaag!
hoi hoi
van Amy en Vientje heb ik nog de uitgerekende datum nodig
Luna van jou heb ik nog je nieuwe nod nodig
alweer een nieuw deeltje… :dance: wat gaat dat alweer snel zeg…
nou bij deze meld ik me ff…
alles goed…we zijn ff druk bezig in de huishouding… tenminste alle grote klussen wat ik niet meer kan doen doet marcel :lol: :lol: :lol:
@francis… gefeliciteerd en maak er een leuke dag van…
Angel ik hoop dat je griepje snel weer over is, zijn Darius en luna niet ziek?
Francis: Wat leuk lekker naar het circus :dance: En wat heb je gegeten?
Alvast gefeliciteerd met jullie 3 jarige huwelijk :dance:
Wij moeten vanaf vanavond op de katte van mijn ouders passen dus moeten we iedere dag na het eten een tijdje daar gaan zitten. Ik ben altijd blij als ze weer terug komen, en dat terwijl ze vanmorgen net zijn aangekomen :mrgreen:
meiden even een heel snel kort berichtje;
ben weer thuis. zouden idd pas morgen thuiskomen, maar alex, zijn vader en ik zijn alledrie ziek geweest… afgelopen vrijdag was mijn ziekdag, kotsen, diarree, flauwvallen… met ambulance naar ziekenhuis. omdat ik ervan uitging dat ik 6 weken zwanger was, is er meteen echo gemaakt, joepie dacht ik. maar er was helemaal niets te zien, alleen mooie ronde vruchtzak, maar geen vruchtje. bloedtest gedaan, had maar iets van 24 ml spul in mijn bloed, goed voor 1 of 2 weken zwanger. heb dus weer of een vroege miskraam gehad, of gewoon heel vroeg zwanger. heb echt geen idee.
morgen naar ziekenhuis om bloed te laten prikken en dan hopen dat er meer hormoon in zit…
:-*
reageer later verder op iedereen!
Oh jeetje zeg, Amy. Ik hooop zo dat het toch gewoon goed zit!!! :hug: Sterkte en succes morgen! :-*
Amy: jeetje sterkte :hug:
Monique: ja Luna is ook ziekjes en Darius een klein beetje verkouden
Amy: jeetje, ik hoop dat je morgen beter nieuws krijgt :hug: :hug: heel veel sterkte morgen!
amy… :hug: ik hoop zo dat je morgen goed nieuws krijgt meid… heeeel veeeel sterkte… ik zal aan je denken en voor jullie :kaars:
ja grr snap er echt niks van, ik had echt 2 weken geleden positieve testen, zelfs die digitale van cb was zeer duidelijk die streep… vruchtzak was nu heel mooi rond. misschien toch korter zwanger dan gedacht? ik weet het niet!
laat het zsm weten!
heb echofoto’s trouwens wel meegekregen uit italie, zal ik nog wel een xtje posten!!
Amy: ik snap het eerlijk gezegt ook niet helemaal, je hebt een paar positieve testen in handen gehad :think: Waarschijnlijk ben je dan korter zwanger dan je dacht, dat is ook het enige dat ik kan bedenken. Want het blijft een fijt dat je postief heb getest :?
ik :thumbup: voor je dat alles goed is!
tja, volgens die bloedtest zou ik 1 tot 2 week zwanger zijn, maar hoe kan dat nou als ik 2 weken geleden al positief had getest :think: feit blijft dat op echo nog niks te zien was. weet iemand vanaf wanneer je op echo echt iets ziet?
Amy, jeetje, wat balen dat jullie allemaal zo ziek zijn geweest.
En ik duim heel hard dat je gewoon wel zwanger bent, maar gewoon minder ver dan je dacht (wat misschien wel zou kunnen aangezien al het bruinverlies dat je heel de tijd had?).
En ik heb geen idee wanneer je op de echo iets kan zien (vanaf 7 weken misschien?)
Bigsby, dan moet je dus nog lang bij je ouders zitten als ze nog maar net zijn aangekomen :mrgreen:
Angel, beterschap voor de ziekenboeg daar!
Francis, alvast gefeliciteerd!
En ik hoop dat jullie het gezellig hebben gehad.
Ik heb spierpijn in mijn kuiten van gisteren een hele dag rond te wandelen. Ben ook al heel de dag misselijk :?
Hallo allemaal
Amy, Meis ik hoop dat alles ok is! je teste per slot van rekening de vorige keer ook voor je nod al posi misschien nu ook weer
Noemi, Ja dan moet je ok niet zoveel lopen he :mrgreen:
We zijn net terug van het restaurant was een lopend bufet erg lekker, het circus was echt erg leuk Brian vond het ook helemaal geweldig :thumbup:
Ik heb wel echt pijn in mijn kont van het zadel van al dat gefiets gisteren :mrgreen:
Francis, ik moest wel oefenen voor onze vakantie, daar gaan we nl ook wel wandelen …
Super dat het zo gezellig was! Wel balen van je zadelpijn. Misschien een billenmassage vragen? :mrgreen:
Francis: fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad :mrgreen:
door jou berichtje kwam ik erachter dat mijn trouwdag ook al hard begint te naderen hahaha :oops:
Lieve Amy, meid wat een onzekerheid!
Ik begrijp dat je in Italie een echo hebt gehad?
bedoelen zij daar niet 2 weken zwanger zonder de 2 weken die je cadeau krijgt?
dat je nu 1 weekje achter loopt?
Ik hoop echt voor je dat het gewoon goed zit! :-*
verder laat ik het hierbij, vandaag bij mijn schoonzus geweest en ik heb barstende hoofdpijn van de lieve vrede bewaren.
jose; dat weet ik niet precies hoe ze dat bedoelen daar… die gyn had het er wel over dat the pregnance nog very early was… :think: heb ook steeds steken in mijn buik onderin en bruin, maar ja bruinverlies heb ik al vanaf 15 juli dus dat is niks nieuws meer :eh: