1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

Ik hoop in ieder geval op het beste meid!

Tjonge het mag je nu wel eens meezitten he :hug:

ja zit idd niet mee hier :frowning:

volgende keer ga ik ook echt niks kopen en ook tegen niemand iets zeggen ofzo, telkens als we dat doen lijkt het mis te gaan :think:

(hebben nu superschattige ferrarischoentjes gekocht :inlove: )

Sjeetje Amy, ik hoop dat alles goed zit. :pray: :hug:

hey

amy :hug: :hug: :hug: sterkte meis ik hoop dat t allemaal wat meer mee gaat zitten voor je en dat je over een paar weekjes toch nog een mooie echo mag hebben.

want met 6 weken is er echt nog bar weinig t zien hoor

bij mij zagen ze toen pas met 9 weken echt een vruchtje zitten!!

francis GEFELICITEERD met je trouwdag!

vientje: gefeliciteerd meis ik den k dak er helemaal overheen gelezen heb!!

xxx loessie

@amy heel veel sterkte meis :hug:

Amy: volgens mij is het heel gewoon dat je met 6 weken nog niet veel meer ziet dan een vruchtzakje. Het hartje begint pas rond 7 weken ofzo te knipperen. En ja, 6 weken is toch ook nog een early pregnancy. Ik hoop dat je snel hier een cho kunt krijgen en dat je dan even kunt overleggen over je zorgen. Is toch iets makkelijker in het Nederlands dan in het Engels.

Wanneer kun je voor de echo gaan hier? Kun je niet iets eerder bij je VK terecht als je uitlegt dat je na dit verhaal in Italie erg ongerust bent.

Ben je trouwens wel weer een beetje opgeknapt?

Francis: heel kanp dat je zo lang kunt fietsen. Ik geef het momenteel al op met 3 kwartier en dan heb ik een pijn aan mijn kont 3 dagen… maar ik heb dan ook al 2,5 jaar ongeveer zelden meer gefietst.

Angel: woensdag naar de huisarts. Ik ben benieuwd meid. Zie je er net zo erg tegenop als de vorige keer?

Goedemorgen allemaal,

Hellen, Ik fiets ook bijna nooit :mrgreen: maar ik heb een gelhoes over mijn zadel maar goed ook ik had pijn :mrgreen:

Amy, Ik hoop echt dat je vandaag terecht kan voor een echo :pray:

Ik zit weer gezellie op mijn werk in een leeg gebouw :eh: nog 2 weken en dan zijn ze allemaal weer terug, echt als ze er zijn word ik gek van ze maar als ze er niet zijn mis ik ze weer :mrgreen:

goedemorgen allemaal…

ben weer lekker fris en fruitig aanwezig… :dance: :dance: :dance:

ga zo ff ontbijten en dan ff beginnen een aantal dozen van de kinderkamer op te ruimen want die moet binnenkort echt leeg zijn :inlove:

nog ff en dan dienen de eerste baby’s zich hier ook aan… :dance: :dance: spannend…

Amy: we hopen gewoon dat het nu goed zit, het is nu voor een echo ook nog veel te vroeg. :thumbup: :thumbup:

Francis: van harte gefeliciteerd!!!

Wat ongezellig dat je helemaal alleen zit, en dat nog voor 2 weken :roll:

Noemi: :mrgreen: ik heb het een beetje verkeerd omschreven :mrgreen: maar ja dan moet ik daar 14 dagen zitten :think:

Wat balen dat je weer zo misselijk bent, hoe is het verder?

Joseetje: heb je er helemaal niks van gezegt? ik zou op zijn minst toch gezegt hebben wat mij dwars zit!

Bigsby, Ja nou helemaal alleen ben ik niet op wo en vrij is mijn hulp er ook maar nu zit ik idd ff alleen :? Ik heb gelukkig wel genoeg werk liggen dat scheeld weer :eh:

Amy, sterkte/succes vandaag in het ziekenhuis met bloedprikken.

En gewoon uitleggen dat je je onzeker voelt!

Bigsby, gaat wel hoor. Heb vakantie!! :dance:

Misschien heb ik het wel verkeerd getypt hoor. Dacht dat je gewoon 14 dagen lang elke avond naar je ouders hun huis rijdt om daar een paar uurtjes met de katten te spelen en daar te zitten en dan weer naar huis.

Angel, bijna woensdag …

Missy, niet teveel zelf tillen eh!

Laat je maar lekker helpen.

Joseetje, heb je je schoonzusje nog gesproken?

Hellen, alles goed bij jou?

Francis, tja … het is ook nooit goed eh :mrgreen:

Maar snap het wel hoor. Als ze er allemaal zijn is het eigenlijk te druk en als ze er niet zijn, is het veel te rustig.

Er zou een gulden middenweg moeten zijn …

Noemi, Weet je wat de beste oplossing is, dat ik weer eens met ze meen kan :wink:

oja, ons 7 maanden oude duitse buurmeisje op de camping heet ook noemi, moest meteen aan jou denken noemi :wink:

die vrouw had een mk gehad, en na pas 5 jaar weer zwanger… :shock:

net gebeld met ziekenhuis, heb woensdagochtend om 10 uur afspraak bij de gyn!

goedemorgen

Francis: gefliciteerd met jullie 3e huwelijksjaar :mrgreen:

Amy: ik hoop dat je vandaag met goed nieuws kom :pray:

idd bijna woensdag opzich zie ik er wel weer tegenop maar minder dan vorige keer

Luna en ik zijn lekker aan het snotteren :frowning: en dat terwijl Luna pas nog ziek is geweest :twisted:

Amy, laat je vandaag nog wel bloed trekken?

En wat grappig dat je Duitse buurmeisje ook Noémi heette.

Francis, ja, dat zou een veel betere oplossing zijn. Nog even volhouden en dan mag je weer :mrgreen:

En gefeliciteerd met jullie 3-jarig huwelijk!! :inlove:

Angel, balen dat jullie aan het snotteren zijn. Hopelijk is het snel over!

Dank jullie, dank jullie, ik ben benieuwd of er nog bloemen mee naar huis komen straks maar ik denk dat ik het antwoord al weet :mrgreen:

Amy, Oh nog 2 dagen in spanning dus :?

Angel, Blijven jullie ziekjes? :?

Francis, dan geef je toch een stille hint? :mrgreen:

noemi; nee dat zal ook woensdag gebeuren. maar goed dan zijn de waardes alleen maar verder gestegen als het goed is…

Amy: en krijg je dan ook gelijk een echo? wel lang wachten hoor al duurt uitslag van het bloed ook wel lang

Francis: ja lijkt erop he :?

angel; ja denk het wel, weet het niet…

ik zie het woensdag… moet alleen nog ff werk bellen om vrij te vragen, want zou eigenlijk woensdag weer aan het werk gaan… :mrgreen: