1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

Amy, heb je de waardes dan nog van je bloedtest van in Italië?

Zoniet, dan zou ik vandaag toch een bloedtest vragen en woensdag ook weer. :-*

noemi, ja heb die papieren meegekregen, echofoto’s ook!

Amy, Wat een gedoe en onzekerheid weer he :hug:

Noemi, Niks hint hij moet er zelf aan denken en anders hoef ik niets :snooty:

Francis: hij zal er toch wel aan denken :think: of zal hij zoiets hebben van gisteren gevierd dan hoeft het vandaag niet…

Ik heb honger!!!

En het enige wat hier in de koelkast ligt is bier cola en fanta :?

haha schiet dus lekker op francis :mrgreen:

nog gefeliciteerd ja met je 3e huwelijksjaar!

en hier idd weer die onzekerheid ja, word er echt niet goed van :frowning:

waarom kan het niet gewoon in 1x goed gaan :frowning:

:hug: hoop dat het nu gewoon goed zit hoor Amy :pray: :pray: :hug:

Amy, Nee schiet idd niet echt op nee :wall: nou ik ga wel tosty’s maken als ik thuis kom :mrgreen:

Francis fijn dat je in iedergeval genoeg werk hebt! en het zou idd fijn zij als je weer met hun mee mocht :smiley:

Noemi dan had je het wel goed begrepen :mrgreen: Wanneer ging jij op huwelijksreis?

Amy fijn dat je woensdag een afspraak hebt, al duurt het nog zo lang :cry: we hopen dat het nu gewoon goed zit!

Angel hopelijk zijn jullie snel weer beter, doe samen maar lekker rusig aan.

Morgenochtend moet ik ons katertje naar die dierenarts brengen, hij wordt geholpen want hij begint op rare plaatsten te plassen. En ik vind het zo zielig maar ik vind dat plassen ook niet echt leuk!!

En ik ben net gebeld door de kraamzorg, zij wilden een afspraak met mij maken op 8 oktober, ze willen wat gegevens doornemen maar wat komen zij verder eigenlijk doen???

Francis, ooh croque monsieurs :mrgreen: , lekker hoor!

Misschien dat ik dat straks ook ga eten … Je brengt me op ideeen!

Bigsby, woensdag vertrekken we.

Geen idee wat kraamzorg komt doen …

Amy, hoop dat alles goed is woensdag hoor! :-*

Nou ben thuis maar geen tosty :? we hadden geen ham en om er nou kipfile op te doen :think: het werd dus een boterham met jam en een met pasta :mrgreen:

Bigsby, Ze komen eigenlijk kijken of je alles wel op orde hebt :thumbup:

Francis: neem jij geen brood mee naar het werk dan?

Daar was ik al bang voor maar we hebben de kamer nog niet eens binnen, die komt als het goed is net voordat ik 7 mnd ben. Dan moeten ze nog maar een keer langskomen

zo tijd om af te sluiten en weer naar huis te gaan :mrgreen:

Bigsby,whaha ik ben al thuis :stuck_out_tongue:

Brood mee naar mijn werk, nee wij hebben een levensgrote eetzaal maar ja tussen de middag eet k nu thuis alleen had ineens zo’n honger :?

Maakt niet uit hoor dat je het nog niet hebt daar komen ze ook echt niet voor terug is gewoon een intake gesprek

check trouwens hoe duidelijk cb digital was… :mrgreen:

ja dat kon niet missen he :mrgreen:

nee idd :mrgreen: zal morgen ofzo ook die echo’s eens scannen, dan kunnen jullie ook die mooie ronde lege vruchtzak zien :wall:

Amy, dat is echt wel duidelijk.

Duimen voor woensdag dus maar!

Francis, jam en pasta is ook wel lekker natuurlijk.

Bigsby, heerlijk dat je weer thuis bent :mrgreen:

@bigsby… ik denk dat de kraamzorg komt voor de intake… :think: bespreken wat de bedoeling is en eventuele wensen… tenminste zo vertelde iemand van de kraamzorg instelling van mij…

@amy… die test is gewoon overduidelijk lijkt mij :pray: voor je meid… als ik het zo een beetje goed gelezen heb allemaal ben je gewoon wel je aantal weken zwanger maar is er gewoon nog niet veel te zien…

zooooooooooo wij hebben ipv de babykamer leeggehaald een grote schoonmaak gehouden… marcel vond het belangrijker om de badkamer en wc beneden schoon te maken zodat ik dat niet alleen hoefde te doen… :inlove: lieve man is het ook… :inlove:

verder ga ik vanmiddag lekker theeleuten met een vriendin van mij… lekker kletsen over de kleine… :inlove: atijd gezellig…

we hebben ook weer een tegenvaller… de auto is niet in orde… als alles zo is als het nu is valt het nog mee en komen de kosten totaal op 400 euro maar als het nog meer tegen zit dan kunnen we wel rekenen op een eurootje of 1000 of meer… :? :? :? :? :?

net op het moment dat we er geen geld voor hebben :doh: :doh: :doh: :wall: :wall: :wall:

:pray: voor goed nieuws…

Vanavond als ik bij de vk wegkom, zal ik weer reageren.

Ben aan het bijkomen van een migraine-aanval die gisteravond begon.

Mischien toch een teken dat ik niet zo moet laten opjutten :oops: