Tjonge jonge nog maar 97 dagen en dan is het jaar bijna voorbij :lol:
zojuist visite gehad, oude vriendin van alex kwam langs met dochter van 2 en zoontje van 5 maanden :inlove: lekker kroelen :inlove:
jose; goed nieuws, dat betekent ook dat de salarisbesprekingen ook weer eraan komen haha :dance:
missy; hoop ook gewoon dat ik korter zwanger ben, al hou ik er op dit moment eigenlijk meer rekening mee dat het over is dan dat er wel wat is al zeg ik zelf… dan valt het minder tegen… :eh:
he allemaal,
zit nu lekker beneden in de woonkamere achter de computer. Ik heb de laptop van mijn moeder hier. Die is net nieuw en moest nog office enzo geinstallerd krijgen. Dat heb ik dus gisteravond gedaan en nu lekker hem effe gebruiken. :mrgreen: Het is wel echt superhandig. Normaal moet Dionne boven spelen als ik wil computeren. (lees: Dionne haalt de hele kasten leeg op de bovenverdieping :oops: )
Hier gaat het verder lekker. Gisteren de verjaardag van mijn vader gevierd. Die werd 61. En ´s ochtends nog lekker even naar het bos en de kinderboerderij geweest.
Ik ben weer begonnen met de ovulatietesten. Maar het zal nog wel effe duren voordat deze positief wordt. Ik moet al op dag 9 beginnen met testen, omdat mijn laatste cyclus 26 dagen was, maarhet kan nu zomaar weer een cyclus van meer dan 30 dagen zijn. Ach ja. Door die testen ben ik er in ieder geval iets beter op voorbereidt wanneer mijn ongi komt (of liever wegblijft )
Noemi: wat ik me ineens afvroeg is: Hoe spreek je jouw naam eigenlijk uit? Noemie, noumie, no-eemie ? Ik heb er echt geen idee van :oops: :shock:
Amy: ik heb zojuist even gegoogled op echo en 6 weken. Op 9maand.com kom ik dan foto´s tegen van echos van 5 weken (alleen het vruchtzakje) of 6 weken en 4 dagen (een vruchtzak met iets van een embryo). Als ik dit zo bekijk zou het toch best kunnen kloppen. Al weet ik natuurlijk niet hoe het zit met die hormonen waar je het ook nog over had.
Nou, ik gewoon voor je.
IEUW!
ik ben ff aan het bijlezen van toen ik op vakantie was, kom ik 2 foto’s van angel en francis tegen met spinnen :shock: :silenced:
francis; bij ons op het personeelsfeest komt Thomas Berge :wall: :doh: Guus Meeuwis is wel wat leuker hoor! en vorig jaar hadden we Lee Towers, daarvoor Xander de Buisonjé
lady c; lekker hoor, aftellen naar verlof!!
angel; leuke koffer hoor van luna :inlove:
Noémi; fijn dat je hubbie beeb heeft gevoeld!!
angel; hoe was jullie vakantie eigenlijk? waar zijn jullie heen geweest?
hellen; balen zo’n korte cylus
luna; al wat nieuws deze ronde of niet??
ejb; nog gefelicteerd met elliott’s verjaardag!! :inlove:
gerdy; wat fijn dat het goed gaat met kelly dit jaar!! hoe gaat het met het helpen van het poolse meisje?
zie hier mijn echo van vrijdag. heb alleen geen idee wat dat witte is wat in het rode cirkeltje staat… al ben ik wel bang dat het niet iets goeds is
Amy: bekijk jij eens die echo´s op 9maand.com Die van 6 weken en 4 dagen vind ik er toch echt wel wat op lijken.
Wat in die rode cirkel staat is toch gewoon het vruchtzakje? :think: wat dacht jij dan?
@Hellen wrote:
Amy: bekijk jij eens die echo´s op 9maand.com Die van 6 weken en 4 dagen vind ik er toch echt wel wat op lijken.
Wat in die rode cirkel staat is toch gewoon het vruchtzakje? :think: wat dacht jij dan?
ehh :think: dan ben ik zo stom dus om te denken dat dat in die zwarte cirkel hoort? :think: :oops:
die zwarte cirkel is zover ik het nog weet gewoon je blaas. :mrgreen:
ik voel me hier steeds stommer worden :silenced: :doh:
hoeft niet…amy hoor… :lol:
ik moest ook ff goed zien… hoe vaak zie je nou een echo van 6 wkn…
ik niet vaak…
@jose… rustig aan doen meis…enne wat vliegt dat snel om he dat jaar… nog een paar daagjes dan hebben jullie feest… :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Absoluut niet nodig.
2,5 jaar geleden zou ik tegen mensen die me een echo lieten zien zeggen: Ja en… moet ik hier iets opzien? :oops:
Laat de rest van de dames er ook nog maar even naar kijken straks. Even kijken of ze het met me eens zijn.
Later in de zwangerschap ziet de baarmoeder er dus wel zo uit als een zwarte ballon met iets wits erin. Maar dat komt doordat je baarmoeder dan groter is en gevuld is met vruchtwater.
Dus ik kan me voorstellen dat je nu ook naar zoiets zoekt.
Amy, Het ziet er in mijn ogen ook normaal uit hoor volgens mij kan je met 4 weken nog niet eens iets zien op een echo bedacht ik me daarstraks.
Joseetje, Hoe was het bij de vk, enne je moet nog een 1 voor je 97 zetten maar joh dat is zo voorbij :thumbup:
Hellen, Ja handig he zo’n laptopje :thumbup:
Missy, Nou jou huis is dus weer lekker fris maar nog gene baby kamer begrijp ik :mrgreen:
We gaan nu naar zwemles met Brian.
Amy, ziet er normaal uit in mijn ogen hoor.
Woensdag gewoon maar even afwachten dus.
Hoeveel was je HCG waarde eigenlijk afgelopen vrijdag?
Francis, succes met de zwemles.
Hellen, handig zo’n laptop hoor!
Enne, Dionne haalt graag alle kasten leeg dus :mrgreen:
Gezellig dat het zo leuk was bij de kinderboederij en de verjaardag van je vader.
Je spreekt het uit als No-eemie.
Joseetje, balen van die migraine aanval
noemi; waarde was 23. maar ik hecht denk ik even niet meer zoveel waarde aan wat die italianen gezegd hebben… :think:
Nou over timing gesproken we zijn vandaag 3 jaar getrouwd en mijn oma heeft vanmiddag om half 5 in het verpleeghuis haar laatste adem uitgeblazen.
Het is goed zo ze was al jaren dement en had alleen maar pijn :kaars:
Francis: jij was wel erg vroeg thuis zeg!!
ik neem altijd 2 st fruit mee en 3 boterhammen maar ik heb met veel tijdrekken alles om 11:30 uur al op :oops: En dan heb ik het nog niet eens over mijn ontbijd :mrgreen:
Ze komen dus niet terug om je kamertje na te kijken of doet de vk dat?
Gecondoleerd met je oma, zag je haar nog wel eens?
Amy die testen konden niet duidelijker zijn :think: ik duim dat gewoon alles goed is :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Missy je hebt nog tijd zat voor de kinderkamer, een grote schoonmaak was net ff meer nodig?? (vond Marcel)
Balen van de auto zeg!! ik hoop dat het meevalt
Joseetje: misschien moet je proberen om je niet meer zo druk te maken, ik weet dat dat makkelijk gezegt is maar je hebt alleen jezelf er maar mee.(en ik ken dat want ik doe het zelf ook wel eens, en voel me dan ook ziek)
Hoe was het bij de vk?
Hellen: lekker hé een laptop?
Nog gefeliciteerd met je vader zijn verjaardag!!
Ik denk ook hetzelfde als jij over de vroege echo’s je kunt volgens mij met zo jong ook nog niks zien
francis sterkte meis… :hug: :kaars:
maar als ik het zo hoor is het wel ‘beter’ voor je oma zo…
Bigsby, Nee ik denk niet dat ze dat gaan controleren hebben ze bij mij ook niet gedaan.
Mijn om azag ik niet meer omdat toen ze nog goed was heeft ze zo vaak duidelijk gemaakt dat ze zo niet wilde leven zo dement als een deur en om di ereden heb ik toen besloten haar niet meer te bezoeken toen ze m eniet mer kende omdat ik haar dan kon herinneren hoe ze was en zo had ze dat ook gewilt.
Amy, Ja het is idd beter ze wilde dit echt niet en het duurde al jaren :?
Francis: Wat goed dat je haar nu kan herrinneren hoe ze eerder was, het lijkt mij moeilijk om haar niet te bezoeken ook al is ze zo dement