Angel stel je voor dat dat jou overkomt, helemaal alleen en niemand die je mist hij heeft het zelf gedaan, en wij laten dat niet gebeuren!!!
Amy: :hug: wat naar als ze ook nog gaan vragen wannneer je uitgerekend bent :?
Monique: ja ok das ook wel weer zo
maar vind 3 maanden toch best lang alhoewel⦠als ik Luna, Darius en mān ouders hier niet zou hebben zou het mij toch ook kunnen overkomen geloof ik :think:
Ik ga hier nog niet zo dusdanig met de buren om dat ze zich zouden kunnen afvragen of ze mij een tijdje niet hebben gezien :lol: die enkele keer hallo als ik naar de supermarkt loop is ook weinig
maar gelukkig heb ik ze hier wel in de buurt nouja gelukkigā¦:lol: als ik een keer onaangekondigd met Luna naar de stad ben word gelijk stad en land afgebeld waar ik zou kunnen zitten :lol: :lol: :lol:
@ amy⦠meid wat een verschrikkelijk nieuws⦠:hug: ik kan me voorstellen dat je nu echt zoiets hebt van waarom zo makkelijk zwanger maar gaat het niet goedā¦
ik hoop dat ze morgen uit het bloedonderzoek je meer kunnen vertellen⦠:hug: :hug: :hug:
@joseā¦okay⦠dan weet ik ff genoeg :lol:ā¦als je de post hebt hoor ik het welā¦
we zijn ff bij ons oude huis geweest maar daar was Tommie (onze kat) niet
ik ga vanmiddag ff met mijn vader hier de buurt in want hij kan gewoon hier verdwaald zijn en dat hij hier wel rondloopt maar niet binnen roep afstandā¦
ik mis hem nu best wel erg⦠hoop dat er niets ergs gebeurd is⦠en dat hij zo voor de deur staatā¦
ook had ik weer eens dikke pechā¦gisteren in de regen de post rondgebracht en ik was zeiknat aangezien jas niet water dicht isā¦
deed mijn schoenen uit hele natte voetenā¦
ik vandaag die schoenen weer aan willen doen zijn nog zeik natā¦
ik kijk naar die zolen⦠zit er gewoon een gigantische scheur in de zolen tot aan de binnenkant toeā¦
zomaar ineens⦠dus ik moest nieuwe schoenen halen maar natuurlijk niet echt super leuke schoenen in de winkelā¦
ik heb nu 2 paar waarvan 1 met hakje⦠dus die kan ik niet super vaak aanā¦
pech pech pech⦠allemaal⦠pffffffffffffff
Die schoenen kun je dus terugbrengen he!
Hoe een schoen ook kapot gaat de zool mag nooit doormidden. :naughty:
Je hoort het wel als de post er is 8)
Tommy kon je weer snel naar huis toe
Vanmiddag gaat Randy Thijmen zijn cadeau halen.
heb vanochtend gebeld en hij is binnen.
Een echte Audi TT loopauto 8) :mrgreen:
Vandaag precies een jaar geleden kwam ik trouwens rond een uur of 11 uit bed om naar de wc te gaan.
Daar aangekomen verloor ik bloed.
Vandaag precies een jaar geleden was ik uitgerekend.
Vandaag precies een jaar geleden wist ik nog niet dat ik die nacht om 3 uur zou wakker van een wee :inlove:
@joseetje wrote:
Vandaag precies een jaar geleden kwam ik trouwens rond een uur of 11 uit bed om naar de wc te gaan.
Daar aangekomen verloor ik bloed.
Vandaag precies een jaar geleden was ik uitgerekend.
Vandaag precies een jaar geleden wist ik nog niet dat ik die nacht om 3 uur zou wakker van een wee :inlove:
Ja, wat kan er veel gebeurenin een jaar he. Mooie dingen, maar ook minder mooie.
Bijna de 1e verjaardag. Spannend!
gaaf jose van die auto :mrgreen:
missy hopen dat tommy zsm weer terug is
ik moet nog steeds strijken, helemaal geen zin :eh:
trouwens de eerste wee was :inlove: :dance: :dance:
Maar ik denk dat ze 'smidags toch meer :wall: :wall: :doh: :doh: :evil: :twisted: :x :silenced: waren :lol:
Ach het resultaat mag er dan ook zijn. :inlove:
Amy, Jeetje zeg weet niet wat te zeggen ik vind het echt naar voor je :hug:
Angel, Beter zeg dat je een verwijzing hebt dan komt er nu schot in de zaak!! :dance:
Hellen, Weer een klusje dat van je lijstje af kan!
Joseetje, Haha een audi TT die wil ik al heel lang in het echt dus ben wel jaloers op zijn loop auto hoor :mrgreen:
Noemi, Heel veel plezier he in Le France hebben ze daar ook krokante meneren ?? :mrgreen:
Ik ben erg moe ga zo ff liggen en daran amet Brian naar de dokter Hij heeft een wratje di emet stikstof bevroren gaat worden en ik weet uit ervaring dat dat helemaal niet leuk gaat zijn :?
Amy wat een verschrikkelijk nieuws weer :shock: hoe kan dit nou? Gaan ze nu ook onderzoeken waarom het steeds mis gaat? :hug:
Angel wat goed dat je een doorverwijzging hebt voor de gyn. En 5 okt is idd al lekker snel :thumbup:
Joseetje wat gaat de tijd snel he? Een jaar geleden had je waarschijnlijk niet eens gedacht dat er nu weer een baby in je buik zou zitten :mrgreen:
Onze inductiekookplaat maakt steeds kortsluiting. Vanmiddag komt er een monteur. Tussen 1 en 6 :wall: Ik HAAT wachten :snooty:
ok ik ga vooruit, strijkplank staat nu klaar :mrgreen: :shifty:
Bij mij staat ie altijd klaar. Heel handig om je schone was op te leggen :mrgreen:
Joseetje: tijd gaat hard he :mrgreen:
Luna: suc6 met wachten
Amy: nou dat schiet idd al op :mrgreen:
jah joseā¦
er kan idd heel veel veranderen binnen een jaarā¦
maar het lijkt me wel raar om er aan terug te denkenā¦
zo van hmmmz toen was het nog allemaal anders⦠:inlove: :inlove:
nou ben net een rondje buurt geweest en heb constant geroepen maar geen tommieā¦
ga zo de post ff doen laatste stukje en dan ga ik gelijk verder zoekenā¦
ben bang dat ie of aangereden is of dat iemand anders hem in huis heeft ofzoā¦
als dat laatste het geval is dan hebben die mensen een heel groot probleem⦠:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
we hebben al naar de dierenarts gebeld hier maar hij is nog niet gebracht o.i.dā¦
word vervolgt
Hennie wij zijn vorig jaar onze kat een tijdje kwijt geweest.
En toen ineens kwam ie weer aangewandeld :eh:
We denken dat ie bij mensen in een schuur was gedoken en er niet meer uitkomt.
Heeft ie wel een bandje om? Zodat mensen weten waar hij woont?
En katten kunnen soms zomaar ineens even weg zijn hoor, ook al hebben ze het nooit eerder gedaan.
Ik blijf hopen dat ie gewoon weer naar binnen komt gewandeld :hug:
sorry als ik ff wat gemist heb, maar hoelang is tommy nu weg dan?
mickey was ook een keer 4 dagen weg en toen zat hij 's ochtends ineens weer voor de deur⦠misschien dat hij in een garage vast heeft gezeten ofzo, geen ideeā¦
angel; strijk schiet al op, haakjes voor raam en 1 drooghek zijn leeg, nu de rest nog :mrgreen: :eh: :wall:
hij is nu al langer dan 48 uur weg⦠terwijl hij nooit langer dan 1 dag max weg blijft⦠hij kan idd ook gewoon ergens opgesloten zittenā¦
we hebben dus 2 katten en 1 hondā¦
maar van de 2 katten was tommie echt de aanhankelijke kat en daarbij komt dat het mijn kat wasā¦
marcel en ik hebben toen allebei een kat uitgezocht dus gevoelsmatig heb ik meer met tommie dan met gohanā¦
ik wacht rustig afā¦
jose heb je al post???
Missy: ik heb even voor je gekeken op de katten site voor tips mbt vermiste katten
hopelijk heb je er iets aan maar hoop nog meer dat je vanmiddag gewoon weer je kat bij je hebt hoor :hug:
ik stuur het wel per pb aangezien er links in staan