jaaaah post :dance:
Dank je wel Hennie voor de kaart!!!
Super leuk! :inlove: :-*
Amy: dat schiet idd op dan
helaas wel 1 dag te vroeg… :inlove: maar wilde niet dat hij weer te laat kwam…GRAAG GEDAAN… KJLEINE MOEITE… :-
en net wat ik in de kaart al zei… dat we binnenkort nog wel ff een afspraak maken en een keertje ff langskomen…
eerst de drukte van de dag maar ff afwachten je weet maar nooit hoe hij daar op reageert…
plus dat ik dan al weet wat hij allemaal heeft gekregen :inlove: :inlove: :inlove:
ga nu weg… tot later op de middag :-
hahahaa jij bekijkt het slim!
Vind het ook wel leuker als jullie later eens komen, dan kunnen we tenminste echt even bijkletsen.
Is voor Thijmen ook leuk, want die vind mensen best leuk, maar liever niet teveel in een keer :mrgreen:
Zaterdag ben ik toch maar aan het rennen al ben je natuurlijk altijd welkom.
Dat moge duidelijk zijn
joehoe, strijk is klaar
ga nu ff bij buurvrouw/vriendin op visite, ff afleiding zoeken…
die heeft ook 2 schatten van kindjes, waren afgelopen week al hier op de koffie geweest
:-*
dat weet ik wel hoor maar net wat je zegt… hij krijgt al zo veel indrukken die dag…
dan zijn ooms en tantes en opa’s en oma’s genoeg…
enne net wat je zegt… kunnen wij ook weer ff bijkletsen… :lol: :lol: :lol: daar hebben we toch een hele dag vor nodig…
nou ik ben dus weer ff thuis… heb vet last van mijn rug…doordat ik vanochtend hakschoenen aan moest…jah of ik moest op sokken de stad in maar das niet echt handig
dus ga nu eerst ff rustig zitten en daarna weer ff een rondje door de buurt met mijn vader…
die heeft zo straks ook al gezocht…
Heeft je moeder niet nog een paar platte schoenen?
Hopelijk laat tommy zich zien
Heb net de dingen voor de taart bevestigd :inlove:
Hopelijk maken ze er wat moois van :shifty:
heb vanochtend 2 paar schoenen gekocht…
1tjuh met een hele lage hak… die liepen echt lekker maar was mijn moeder niet blij mee :shifty: en een schoen met platte zool… die liep iets minder lekker maar lekker genoeg om mee te nemen…
ook heb ik een shirtje gekocht… :dance: eigelijk hadden we daar het geld niet voor maar moest niet zeuren van marcel… ik had dit nu nodig en dan slaat hij wel een keer over… hij moest eigelijk nieuwe schoenen hebben…
ik heb toch zo’n allerliefste schattigste verloofde… :inlove: :inlove: :inlove:
maar vond het niet leuk toen ik die schoenen zag dat ze kapot waren… moest spontaan huilen… :shock: hormonen denk ik… en marcel moest eigelijk wel lachen want het zijn maar schoenen… was ik het niet mee eens :snooty: :snooty: :snooty: :doh:
enne mooie foto’s maken hoor…wil wel zien wat voor moois ze maken voor de taart :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
OOOH je hebt al weer nieuwe schoenen :mrgreen:
Heb je die andere terug gebracht? want zolen mogen nooit doormidden.
Ach en die hakjes, zijn ook leuk voor na de bevalling hoor af en toe moet je je gewoon even vrouw voelen :thumbup:
Lief van dat shirtje :inlove:
Zo is Randy ook :inlove:
Ik had gisteravond ineens trek in hutspot, maar tsja dat duurt wel lang om te maken.
Is ie om half 8 nog in de auto gestapt om kant en klare te halen :inlove:
Oké vers is lekkerder, maar ooeh heerlijk om eindelijk sinds 2 weken weer eens te genieten van eten :dance:
hahahaha kijk dat zijn nou de allerbeste mannen :inlove: :inlove: :inlove:
gewoon af en toe lekker je vrouw/vriendin verwennen met iets op een raar tijdstip of wanneer het eigelijk niet kan…
enne ik heb ook heerlijk gesmikkeld vandaag hoor… zuurkool… :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: verders smaakt bijna niets…
jah patat en pizza :oops: maar verders :sick:
enne schoenen niet teruggebracht waren al bijna 2 jaar oud… maar toch… ze waren van mijn moeder geweest en die droeg ze niet zo vaak… ik heb zeg gekregen toen ik pas zwanger was dus das ook nog iet zo gekke lang…
en dan gewoon helemaal stuk…
mijn vader zei dat het tegenwoordig allemaal plastic is en gewoon sneller stuk gaat…
en dat ik niet zeuren moest kreeg ik ook weer eens wat nieuws :lol: :lol: :lol:
:lol:
Pas je op met de pizza ivm met maagzuur
Ik had bij Thijmen trouwens ook alleen maar zin in patat en pizza en pasta
en frikandellen en milkshake :drool:
Tsja het is lekker, maar het betekend wel een paar kilootjes extra :mrgreen:
Op een gegeven moment aten we bijna elke week een gebakje om te vieren dat we een week verder waren :lol:
:think: das best wel een goed idee… zal ff de oranjekoek uit de vriezer halen die ik vorige week gekocht heb in de aanbieding… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
wij van de vries zijn zuinig nou… wie wat bewaard heeft wat :lol: :lol: :lol:
en ach met 24 weken was ik 10 kilo totaal aangekomen…boeie… wacht rustig af…
heb meer het idee dat het haast allemaal bij mijn buik zit dan ergens anders…
dus… :think:
Zolang je gewicht niet overmatig toeneemt moet je je er ook niet druk ommaken.
Je kan er toch niks aan veranderen en straks na de bevalling zie je pas waar de kilo’s zitten en wat er nog afmoet.
Bij Thijmen ben ik in totaal 18 kilo aangekomen.
Voordat ik deze keer positief teste had ik nog zo’n 8 tot 10 kilo over :oops:
Maar ik had geen zin om het eraf te werken wetende dat ik zo snel mogelijk weer zwanger wou worden.
En nu val ik alleen maar af :mrgreen:
Merk wel dat ik deze keer beter oplet met wat ik eet enzo.
Maar straks met 2 kinderen waarvan er eentje hopleijk BV krijgt komt alles wel goed hoop ik :mrgreen:
jah is ook zo… :thumbup: je hebt helemaal gelijk…
ik let er ook wel op met wat ik eet… alleen als ik niets binnenkrijg omdat ik er beroerd van word of maagzuur e.d dan neem ik liever iets ongezonds dat ik wel wat binnenkrijg…
ga nu trouwens ff bakkie leut doen met koekje…
tis koekie tijd… en de leut nemen we op de koop toe
tot straks…
tot straks :mrgreen:
goh een hele pagina volg getypt… :dance: :inlove: :dance:
:silenced: koffie :silenced: koekje :silenced:
enne mensen bedankt voor de reacties in het gastenboek van de beebie… :inlove:
zo ik heb even mijn cyclussen herberekend haha en gelijk de datums erbij gezet voor de gyn
best vaag ik heb toch 3 vrij nette cyclussen gehad achter elkaar :think:
nouja maar hopen dat ze een oorzaak kunnen vinden
We zijn net terug van de dokter Brian was heel dapper ik weet dat het stikstof hem echt pijn deed hij zei ook au au au maar hij heeft niet gehuild, van de dokter mocht hij een autootje uitzoeken
Angel, Ik denk niet dat de gyn erg moeilijk zal gaan doen hoor, heb je de zelfde als de vorige keer?
Jullie hebben wel veel gekletst zeg in dat ffies dat ik op bed lag! :lol:
Angel het is toch een fijn idee als je gemist zou worden :mrgreen:
Missy ik hoop dat hem niks is overkomen
Joseetje:Wat gaat de tijd snel hé, en nu al weer zwanger :mrgreen:
Ben jij maar 18 kilo aangekomen? ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zit nu al op 12 :shock: en ik eet niet eens zo heel veel meer als eerder, het zit wel allemaal op mijn buik en mijn kont is heel iets groter geworden zegt iedereen!!
Luna: leuk hé zo’n ruim begrip! zit jij de hele dag te wachten en dan komen ze pas op het laaste moment :doh:
Amy: fijn dat je je strijkwerk klaar hebt :thumbup:
Angel: ik hoop ook dat ze een oorzaak kunnen vinden, en snel ook. Als je nu weer een jaar moet wachten dan schiet het ook niet echt op, onee je bent nu al op 6 mnd. En ga je nu tempen voor een paar maanden?