1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

Francis: leuk dat hij een autootje mocht uitzoeken en stoer hoor dat hij niet gehuild heeft :mrgreen:

geen id of ik dezelfde heb al toen :think: maar ze zullen vast m’n dossier er wel bij pakken hoop ik :think:

Monique: ik zit op 8/9 maanden :wink:

francis; goed zeg van brian! :thumbup:

ben weer terug van visite, heb van haar nog een flessenopwarmer gekregen, lief hoor :slight_smile:

hoop dat wij na morgen ook snel weer verder kunnen, en dat het dan een keertje goed gaat grrrrrrrrrr

mei leek mij zo’n mooie maand, maar ja, dan maar wat verder in het jaar, het maakt me nu niet meer uit wanneer, als het nu maar goed gaat! :pray:

3x is scheepsrecht?

Amy: goed zo mooi positief blijven :thumbup: en 3x is scheepsrecht (dat wou ik toenstraks ook zeggen maar dat durfde ik niet :oops: )

Deze keer moet het goed gaan!!!

Francis: wat is Brian dapper zeg!!

Angel: ik telde alleen wat jij hebt opgeschreven, maar dat is mooi want dan laten ze je misschien ook niet zolang wachten. Waarschijnlijk 2 á 3 maanden om te tempen?

Ik hoop dat het nu voor jou ook snel mag gaan, je hebt in iedergeval de eerse stap weer genomen :dance:

Angel eerlijk gezecht denk ik dat de gyn niets met dat tempen gaat doen volgens mij is dat namelijk redelijk achterhaald…

Ik las trouwens van de week dat uit en onderzoek is gekomen dat vrouwen die zwanger willen worden beter geen cola kunnen drinken zit iets in wat tegenwerkt maar ben het preciese verhaal kwijt eigenlijk :eh:

Monique: gelukkig tellen ze daarmee echte maanden en geen cyclus maanden :wink:

Francis: hm… zal het eens opzoeken drink niet zo vaak cola maar als ik het drink drink ik echt veel :oops:

ik denk ook dat ze gewoon bloed gaan prikken om uit te zoeken of ik een eisprong heb :wink:

6 jaar geleden moest ik wel tempen maar dat was alleen bij de huisarts :? gyn niet

nee idd een gyn heeft ander middelen tot zijn beschikking :slight_smile: heb net ff op internet gegeken maar cola zou een negatieve invloed hebben op je hormoonhuishouding maar als je maar af en toe cola drinkt :think:

Met die lange cyclus van jou heeft het toch geen zin om te tempen, ze kunnen beter gewoon verder gaan, vooral met jou verleden!

Francis: hm nou geen cola meer dan :smiley: al drink ik dat niet zo veel beter helemaal geen cola meer dan voor mij alleen volgende week woensdag nog ff tijdens het uit eten hahahaha

Monique: hahahaha ja dat vroeg ik ook al aan mijn huisarts wat heeft het voor nut om te weten wanneer mijn eisprong is als mijn cyclus de volgende maand weer anders is hahahahaha wist ze ook even niks op te zeggen hahaha

Angel; eerst maar wachten totdat je bij de gyn bent geweest, wanneer is dat ook al weer?

5 oktober zie onderschrift :stuck_out_tongue: :mrgreen:

5 okt :mrgreen:

Joseetje wat snel ben jij zeg :mrgreen:

Ik gok dat ze de afspraak 2 uur heeft :mrgreen:

Thijmen slaapt, Randy is slingers halen

En ik vermoed nog meer verwennerij :mrgreen:

Dus mama verveelt zich :lol:

ze zat ook de hele tijd maar te twijfelen of ze me wel zou doorsturen terwijl ik zoiets heb van vorige keer is het natuurlijk gelukt maar goed had net zo goed niet zo hoeven zijn want de gyn wou vertellen dat we ivf kregen

ach… als ik goed ga nadenken over huisartsen kan ik alleen maar boos worden :mrgreen:

ok het is logisch als je een normale regelmatige cyclus heb je een jaar moet wachten en je bent voor de 1e keer bezig

maar bij ons is bekend dat het niet helemaal goed zit en dan snap ik niet dat er niet gewoon doorgestuurd kan worden :think:

alsof je voor de lol die mm in gaat zo leuk zijn al die onderzoeken niet

joseetje jij mag niet meer gokken :stuck_out_tongue: :mrgreen:

bah wat zijn jullie bijdehand zeg!!!

:lol: :lol: :lol:

zo iets duidelijker Monique :lol: :silenced:

ik ben ook helemaal niet bij en ben honderduizend dingen tegelijk aan het doen :mrgreen:

maar ja het is duidelijk!!