1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

ik zal maar weer snel terug gaan naar mijn eten :mrgreen: dat is namelijk bijna klaar!

en ik moet daarna weer naar fitness dus fijne avond allemaal!!!

ik heb al gegeten had honger :D:D Darius mag vanavond alleen eten tenzij ik ook nog trek heb hahahahaha

eetsmakelijk Monique en fijne avond

Bigsby, Veel plezier op gym.

Ik ga nu boerenkool maken met suddelvlees :drool:

heeyz dames…

kreeg vandaag telefoon dat de auto klaar is…

mijn broertje heeft hem opgehaald aangezien het een heeeeeeeeeeel end lopen was voor mij… hij heeft gelijk zijn hond meegenomen… was die er ook ff uit…

lief broertje heb ik ook…

heb ook weer een stunt…

ik kan haast niet meer lopen :? :? :?

mijn hele rechtervoet is helemaal opgezet bij mijn voetbed… kan mijn tenen niet eens heen en weer bewegen zooooooooooo’n pijn :cry: :cry:

heb ik dat… :doh: kan me zo niet heugen dat ik een verkeerde beweging heb gemaakt ofzo… :think:

naja… ik had marcel ff gebeld en vertelde dat aan hem en nu mag ik helemaal niets meer doen behalve met mijn voet omhoog zitten…

hij was gewoon boos :shock:

hij zo moet je nog rustiger aan doen… heb het al zooooo vaak gezegd… :snooty: :snooty:

mannen…

Missy :hug: hopen maar dat het snel over is

monique; tja ik kan wel bij de … neer gaan zitten (spreekwoord ff kwijt :mrgreen: ) maar daar schiet ik niets mee op. is klote dat het weer mis is gegaan. dit keer voelt het minder erg dan vorige keer, heb tot nu toe nog niet echt een vruchtje gezien…

eerst morgen maar even afwachten wat gyn zegt…

en eh ja er zitten hier idd bijdehante tantes bij he hahahahahaha :mrgreen:

Wij zijn niet bijdehand wij zijn heel lief :inlove:

Amy, het woord is pakken :wink:

Ga hier ff iemand op bed leggen :mrgreen:

Hennie Ik zou toch even de vk bellen of het los staat van je zwangerschap :shifty:

Just to be safe.

Enne Marcel mag best bezorgd zijn, maar je bent zwanger en niet ziek :naughty: :mrgreen:

Oh Missy helemaal overgeslagen :oops: met je voet in koud water gean optie? dat het een beetje slinkt?

heb net de hele tijd met mijn voet omhoog gezeten en het word al ietjes minder…

lopen gaat nog niet echt maar ja… stil zitten is ook niets voor mij…

denk misschien dat er een klein beetje vocht in mijn voet zit :think:

als het morgen erger word ga ik wel ff langs de huisarts…

oke, dat is dan wel verstandig :thumbup: :smiley:

soms he… ben ik niet zo dom als ik me gedraag…

en koppig… :roll: :roll: :roll: volgens marcel dan he,…ik heb nergens last van :snooty: :stuck_out_tongue:

Amy heel er veel sterkte! :hug: :hug: :hug:

Hennie ga jij even lekker rustig doen en morgen gewoon je HA bellen want dit klinkt niet als normaal hoor. Denk eigenlijk dat dit ook wel los staat van je zwangerschap maar zou het voor de zekerheid even checken.

Liefs

Vientje

francis; oja dat was het :mrgreen:

missy; schiet niet echt op he bij jou :eh: schoenen, tommy, voet… beterschap!

morgen weer werken, heb echt veel zin :liar:

echt waar, volgende keer meld ik me niet eerder aan bij een maandmamatopic dan dat ik een echo heb gehad met een kloppend hartje, ik blijf bezig zeg :eh: eerst afscheid van januari mama’s moeten nemen, nu weer van de meimama’s :doh:

Meiden, wat denken jullie? Noémi op huwelijksreis en we kleppen meteen zowat een deeltje vol???

Heb niet alles kunnen lezen, kan maar korte tijd op i-net en moet natuurlijk ook delen met hubbie :mrgreen:

Amy, ik wil jou heel veel sterkte wensen. Toch niet niets dat je dit weer voor je kiezen krijgt :-*

Joseetje, jij alvast een hele fijne verjaardag voor Thijmen!

Amy, Ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor :hug: je kan dan misschien wel makkelijk in verwachting raken maar die onzekerheid steeds :frowning:

Joseetje, Alvast heel veel plezier :dance:

Heb eindelijk mijn bloeddrukmeter binnen hoor, daar zit ik dus vanaf zaterdag al op te wachten maar hij is er en hij werkt dus mij hoor je er niet meer over :mrgreen:

hahaha… jah volgens mij heb ik mijn pech week :think: :think: :think:

die heb ik af en toe zo spontaan eens…

dan heb ik overal last van en alles gaat mis… :lol: :lol: :lol: :lol: ach ben ik er straks voor een heel jaar weer vanaf… :stuck_out_tongue:

@amy… ik kan me voorstellen dat je volgende keer wacht met aanmelden bij de maandmama’s… bij de december mama’s kwamen er ook mensen later bij vanwege dezelfde reden…

:hug: :hug: :hug:

Goedemorgen allemaal

Ik moet om half 10 bij de bedrijfsarts zijn maar kan net zo goed niet gaan want ik heb in de tussentijd geen klachten erbij gekregen gelukkig :dance:

Succes zometeen, Francis. Wat fijn dat er geen klachten bij zijn gekomen. En de klachten die je hebt zijn die verbeterd of verergert of zo, dat zal hij vast wel aan je vragen. Ach, je ziet het wel.

Missygirl, balen van je pech. Hopelijk vandaag beter! :hug: Wel even langs de huisarts gaan als het niet verbetert, he!

Amy, sterkte vandaag! :-*

Nee ik heb nu geen klachten behalve mijn niet aflatende vermoeidheid 's middags, ik slaap echt iedere middag zeker 2 uur.

Ik ben toen halve dagen gaan werken omdat ik last van mijn bekken kreeg daar heb ik nu geen last meer van dus de rust heeft geholpen, ik heb ook expres vroeg aan de bel getrokken.