1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

Amy: heel veel sterkte :hug: het is vreselijk balen.

Missygirl: Hoop dat je pech over is!!

Francis: dan zal je zo wel weer buiten staan, als er niets is veranderd.

Ben net bij de vk. geweest. Alles is goed. Fijn lage bloeddruk 115/60. Bovenkant baarmoeder zit 1 cm onder de navel. Dus precies op de duur van de zwangerschap. Hebben het even gehad over mijn bekken. Merk de laatste paar dagen dat ik meer last van mijn schaambot heb. Volgens de vk. was dit zeer goed mogelijk. Moest goed naar mijn lichaam luisteren en het niet overvragen (ja ja, makkelijk gezegt als je thuis 2 kids hebt). Mag nu over 4 weken terug komen. Vanaf nu, gaat het lekker snel vind ik. Als je eenmaal om de 4 weken op controle moet.

Angel: jij was vroeg met eten :shock:

Francis lekker suddervlees, dat maak ik ook regelmatig!!

Maar wij doen altijd worst bij de boerenkool

Dat slapen is komt omdat je zo laat naar bed gaat iedere dag :wink: of nee nog beter “het is luiheid” :angel:

En wat zei de bedrijfsarts?

Missy fijn dat de auto klaar is, viel de rekening nog mee of was het erg schrikken?

Balen van je voet, nou kan je ook geen post weg brengen!

Amy: "pakken"is het woord dat ontbreekt :lol:

Het is balen ja, maar volgende keer beter hoor!!!

Bijdehand idd, vergeet ik ook eens wat, of ik keek gewoon niet goed :think:

Ik vergeet tegenwoordig echt alles, en altijd wel iets, Mijn geheugenstaafje is gewoon stuk!

Noemi: wij kleppen gewoon door hoor!!!

:mrgreen:

Gerdy: fijn om te horen dat alles goed gaat hé

Ik heb vandaag lekker uitgeslapen aangezien ik lekker vrij ben :mrgreen: ik ga zo maar eens een poging wagen tot schoonmaken, en ik moet nog wat te eten halen voor vannavond, al weet ik nog niet wat :think: En natuurlijk moeten we weer naar Yoga vannavond!

mogguh :mrgreen: heb niks te melden dus zwaai :wink:

Moge Angel, zwaai terug!!!

goeiemorgen dames.

Mij moeder heeft haar laptopje terug, dus ik kon niet eerder tijd vinden om boven te gaan zitten.

De trap is kalar. De vloerbedekking ligt er mooi op. Mag pas over 24 uur stofzuigen. He balen. Had er net zo’n zin in om dat te doen. :liar: :angel:

Ik ben vanochtend maar aan het avondeten begonnen met koken, ik kon moeilijk boven gaan zitten, terwijl er op de gang hard gewerkt werd.

We eten vanavond zelfgemaakte, verse moussaka! :drool: :drool: :drool: Ooit een griekse kookcursus gevolgd en dit is toch echt wel mijn lievelingsgerecht. maar zoveel werk.

Missy: hoe is het nu met je voet? Koel je regelmatig met een coldpack? Ik krijg van mijn schoenvader (fysiothereapeut) altijd de instructie ieder uur 10 minuten te koelen.

Amy: hoe voel jij je nu? heb je een beetje kunnen slapen vannacht? :hug:

Ook al praat ze hier niet meer mee:

Wola is vannacht bevallen van een zoon!!!

NIEK THOMAS :inlove: :dance:

Wola gefeliciteerd :dance:

Wola: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.

Ik zag net meteen aan de titel hey een baby!!

Wola gefeliciteerd!!

Nou ik was net op tijd thuis normaal ben ik om half 12 klaar en eet ik ook meteen als ik daarna om kwart voor 12 thuis ben. Nu ging ik pas om kwart over 12 van mijn werk weg en moest ik naar de apotheek ik had echt honger… eenmaal thuis sta ik gewoon helemaal de shaken van de honger ik beef nu nog steeds en heb net wel 4 boterhammen op met honing zit goed veel suiker in :thumbup: had ik ff nodig…

Hellen, Echt jammer niet stofzuigen :stuck_out_tongue:

Onder het motto, ik heb mezelf nog niet voor schut gezet vandaag, zie ons foto topic :mrgreen:

Francis je ziet er anders top uit :thumbup:

hihi dank je ik vind mezelf behoorlijk lachwekkend in dat pak :mrgreen:

Zag straks mijn moeder aan school. Vroeg ze of ze vanavond even kon komen praten want ze had een vervelend telefoontje gehad gisteren. Wilde niet zeggen van wie, maar was wel emotioneel. Dus ik nadat ik Kelly weer naar school had gebracht even bij mijn ouders aangeweest. Mam was naar volksdansen dus even met pap over gehad. Blijkt mijn vermoeden waar te zijn. Mijn broer heeft gebeld en mijn ouders van van alles beschuldigd. Mijn vader wil er eerst rustig zelf over nadenken voordat hij er met mij over praat, maar zal het hele verhaal wel van mam horen vanavond. Als het is, zoals ik denk dat het in elkaar zit, dan heeft mijn broer een erg vet probleem. Heb altijd mijn mond gehouden voor de lieve vrede, maar dat is nu wel afgelopen denk ik. Een beetje mijn moeder over de zeik helpen, wat denkt die wel niet :x :evil: ?

Kom vanavond nog wel uitgebreid verslag doen en zal jullie steun dan ook wel kunnen gebruiken ben ik bang.

Whola van harte gefeliciteerd!!!11111

Hellen: lekker moussaka, dat maak ik ook wel eens (wel met behulp van het pakje)

Gerdy: voor steun ben je hier aan het juiste adres :thumbup:

En misschien kun je je broer een keer de waarheid zeggen!!

Wola, van harte gefeliciteerd!!! :mrgreen: :inlove: :dance: .

Gerdy, ik ben benieuwd vanavond, sterkte en succes. Wel fijn dat het met jou en de baby goed gaat.

Hellen, fijn dat de trap klaar is! Eet smakelijk voor zometeen!

Francis, al nieuws van de bedrijfsarts?

Bigsby, veel plezier bij yoga vanavond! Volgende week dinsdag hebben wij onze laatste avond.

LANG ZAL HIJ LEVEN LANG ZAL HIJ LEVEN LANG ZAL HIJ LEVEN IN DE GLORIA IN DE GLORIA IN DE GLORIA HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAA HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA HIEPERDEPIEP HOEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

THIJMEN (EN PAPA EN MAMA) VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ALLEREERSTE VERJAARDAG… DAT JE MAAR EEN HELE GROTE KNAPPE JONGEN MAG WORDEN… NOG KNAPPER DAN DAT JE AL BENT NATUURLIJK :inlove:

@WOLA… van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon… hoop dat we snel foto’s kunnen kijken… :inlove:

hallo allemaal… hier ben ik weer ff voor vandaag…

wil beginnen met goed nieuws… erg goed nieuws…

TOMMIE IS WEER THUIS…

hij kwam vanochtend aanlopen en hij zag er erg schrikachtig uit… nou dat klopte ook wel want hij schrok van de deur die openging en was haast alweer weg,… denk dat er dus wel iets is gebeurd…

ik heb hem helemaal doodgeknuffeld… had gewoon de tranen in mijn ogen staan…

toen marcel terug kwam en ik het hem achterhuis vertelde is hij gelijk naar binnen gerend en heeft half huilend de kat nog een keer helemaal doodgeknuffeld :oops: :inlove:

wij zijn dus weer superblij…

de rekening van de auto word per post gestuurd dus ik weet nog niet hoe hoog die uitgevallen is… :pray: voor een rekening die meevalt…

mijn voet valt wel wat mee… heb alleen last van mijn grote teen… denk dat ik die gekneust heb ofzo… misschien verkeerd op of af gestapt van de fiets…

loop nu een klein beetje krukkend en dat is niet echt lekker voor rug en heupen dus nog ff lekker rustig houden en voet omhoog zitten…

mijn vader laat de hond voor mij uit… :inlove:

Jose: gefliciteerd met Thijmen z’n 1e verjaardag

Wola; gefeliciteerd met jullie zoon Niek!! :inlove:

jose; gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Thijmen!! :inlove:

Missy; wat fijn van Tommie!! :mrgreen:

maar minder fijn dat je nog niet weet van de rekening :eh:

ok nu weer normale lettertype :mrgreen:

allereerst angel; je mag mij van het lijstje bij de zwangeren halen, ja alweer ja :eh: zet maar even bij ehh geen NOD, want heb weer geen idee wanneer ik ongi moet worden…

vanmorgen dus bij de gyn geweest. hcg hormoon was verder gezakt. was het vrijdag nog 23, het was gisteren nog slechts 6,5. Ben dat dus vrijwel kwijt. Ook wéér echo gehad, het vocht komt er langzaamaan uit… Gaat van binnen aan de wand zitten om het zo even te zeggen en wordt dan dmv bloed afgestoten. Handig, want toen ik klaar was met echo en ik naar mijn werk ging, verloor ik dus bloed (zag ik later op de wc) en ik had geen pluggen bij me :think: Even gevraagd aan collegaatje dus :mrgreen: , gelukkig had die een plug Super :mrgreen:

verder moet ik over 2 weken weer terugkomen, om te kijken hoe hcg is en hoever vocht dan van binnen is. Ik hoef gelukkig geen operatie. en als ik weer ongi ben geworden, mogen we gewoon weer verder gaan :dance: en die missertje heeft niets te maken met mijn 1e mk, de gyn kan niet zeggen waar het vandaan komt :eh:

en Hellen, ja ik heb toch nog lekker kunnen slapen. klinkt stom maar k zie dit ergens niet als een mk net als vorige keer, omdat het geen vruchtje is geweest enzo… beleef dit tot nu toe iig veel minder erg dan vorige keer…

Amy :hug: ik heb het aangepast hoor

ik hou je wel bezig he angel :wink: