1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

Bigsby, jeetje, dat is niet niets zeg! Wat een verhaal.

Snap dat jullie je handen van hem afgetrokken hebben, maar het is ergens idd toch wel heel sneu dat niemand hem miste en dat hij zo lang al overleden is blijkbaar.

Toch gecondoleerd hoor.

Noemi dankje, wat een dag hé, het blijft rot natuurlijk ookal zagen we hem niet meer :cry:

Hoe was jou drukke dag?

Viel eigenlijk goed mee. Heb veel van de drukte op hubbie geschoven :mrgreen:

Moeten nu alleen nog inpakken, maar denk dat we dat morgenvroeg doen. We vertrekken op ons gemak, nog beetje met de katjes knuffelen en dan op weg.

En tuurlijk blijft het rot, het is toch familie.

Francis, we moeten dus nog inpakken :mrgreen:

Monique: jeetje gecondoleerd

ik voel me nog niet beter maar ach ik ga morgen gewoon naar de dokter

Angel, succes morgen bij de dokter.

Anders meteen ook even naar je beginnend griepje laten kijken, wie weet krijg je dan ook wel wat voorgeschreven daarvoor.

bigsby…

ik snap wat je bedoelt hoor… hij heeft voor dit bestaan gekozen en jullie hebben voor jezelf gekozen… het is idd triest dat hij zolang in huis heeft gelegen zonder dat iemand hem gemist heeft…

maar ik zou gewoon heel eerlijk zeggen dat jij helemaal niets met eventuele geregel en kosten te maken wilt hebben…

Monique, Jemig heb jij dat :frowning: gecondoleerd…

Ben net terug van de gym vandaag ging het over borstvoeding en we hebben ontspanning oefeningen gedaan alleen hadden mijn baby’s hadden dat niet door.

Francis, ik denk dat jij die 2 bengels eens moet gaan toespreken … Ontspanningsoefeningen betekenen rust :mrgreen:

haha ja, mama wil ontspannen, dus rustig jullie :mrgreen:

monique, jeetje gecondoleerd… raar idee hoor, dat ie daar dan zolang heeft gelegen… yek… succes ermee met hoe dat lopen gaat.

noemi; voor ik het vergeet, een hele fijne vakantie!!

krijg vandaag nog even een rekening van 138 euro die ik niet had verwacht, altijd leuk :liar:

en net japanse mix gegeten :sick:

Amy, thanks!

Jij heel veel succes morgen in het ziekenhuis.

Ik hoop 's avonds te kunnen lezen hoe of wat (of misschien nog morgenochtend, maar dat den ik niet). :hug:

ja ik kom morgen zsm hier posten hoe het is geweest. heb gelukkig al om 10 uur de afspraak, dus dat is fijn. hoef ik niet langer in spanning te zitten haha! moet niet vergeten de papieren uit italie mee te nemen, is wel zo handig :wink:

idd amy niet vergeten…

heel veel succes morgen en ik zal heel hard voor jullie :pray: :pray: :pray:

Succes morgen Amy! Ik hoop dat je toch een positieve uitslag krijgt!

Bigsby, gecondoleerd :hug: .

Angel, succes morgen bij de dokter!

Noémi, succes met inpakken!

Verder weet ik het allemaal even niet meer wat er is geschreven.

Hier verder alles prima. Vanavond bij de VK geweest en kleintje doet het goed. Ligt nu al ingedaald met het koppie netjes naar beneden :smiley: .

Amy succes morgen! :pray:

Monique: wat een akelig nieuws!

Je bent tot niets verplicht hoor!

sterkte in ieder geval :hug:

ik ga lekker slapen

morgen ben ik vast weer beter gehumeurd

dank voor het lezen van mijn stressverhalen, jullie zijn lief :-*

Joseetje, Graag gedaan :slight_smile:

:hug: jose :-* welterusten meid :hug:

Amy, papieren idd niet vergeten.

Leg ze maar alvast klaar!

LadyC, mooi dat de kleine al ingedaald is en met zijn hoofdje naar beneden ligt. Nu hopen dat hij zo blijft liggen!

Joseetje, slaap lekker en je moet de stressverhalen van je afschrijven, daarvoor zijn wij er toch ook?

Goeiemorgen!

lekker geslapen allemaal?

José: Hoe is het met Thijmen? Laat hij jullie weer een beetje doorslapen?

Angel: Hoe is je griep? Succes vandaag hè.

Amy: succes! Zenuwachtig?

LadyC: wat fijn dat de kleine al ingedaald is. (of niet, want dan moet je nog vaker naar de wc). Ligt hij ook al vast in het bekken?

Noemi: Fijne vakantie!

zo meteen ga ik nog effe een klein stukje latexen. Ik zag dat ik dat vergeten was. En het moet wel nog gebeuren voor ze vanmiddag de trap komen bekleden.

Straks ook nog een paar sollicitatiebrieven de deur uit. Er kwamen een paar leuke banen in het onderwijs langs. Alleen fulltime. Naar ik solliciteer toch.

Gisteravond bij Dionne de 2e kies ontdekt. Niet erg veel van gemerkt dat die door kwam. Wel af ent oe minder goed eten en eens huilen, maar geen slapeloze nachten e.d. Als de rest er ook zo komt, klap ik in mijn handjes.

Fijne dag allemaal.

Misschien tot later.

ja ontzettend zenuwachtig :shifty: :sick: :pray: :wall:

Hellen, hij zat al bijna altijd met z’n koppie naar beneden, dus altijd al last gehad van continue naar de wc gaan. Maar hij ligt inderdaad met z’n koppie vast in het bekken. Vorige keer zat hij nog met het hoofdje beweeglijk in het bekken en nu zit 'ie vast. Dus hij is er klaar voor :wink: , alleen nog even een paar weekjes wachten :wink: .

Amy, sterkte en succes vandaag! :pray: :hug: :-*

Ben een beetje beu, gisteren verkouden geworden, vanochtend weer hoofdpijn. Hopelijk trekt het in de loop van de ochtend weer weg. M’n bloeddruk en urine waren goed, dus verder niets mis met mij gelukkig. Gewoon toe aan verlof :mrgreen: .