meid dat maakt toch niets uit…
ik heb het hele gesprek met de buurvrouw ook aan deur gevoerd…
boeiend… als ze er al iets over zegt dan zeg je toch gewoon dat het jouw ff niet uitkwam…
hebben ze vast wel begrip voor… :hug:
Missy: goeie tip van dat water bedankt
ja zal idd wat meer van me gaan afschrijven
Jose: :mrgreen: mij had het ook kunnen overkomen en dan nog zonder die hormonen ook haha
en denk eerder dat ze gedacht zal hebben dat het jou niet uitkwam hoor :hug:
Luna, Ik kan me voorstellen dat je dat raakt :hug:
Angel, Hou moed he er is nu in iedergeval begeleiding dus ze laten je niet meer aanmodderen :hug:
Joseetje, Het is idd niet echt handig maar je kan toch ook even aanbellen en zeggen dat je je bedacht toen je de deur dicht deed dat het niet zo handig was dan voel je je vast beter
Het gaat eigenlijk niet goed met mij nu ik geloof dat vadaag het lijntje is geknapt, ik heb mijn ziekenhuis verhaal net bij de dec mama’s gezet dus als jullie dat willen weten het staat daar
heb al ff gereageerd bij de dec.mama’s… dus wil je hier ff een aai over de bol geven :hug:
Francis: :hug: balen dat je niet meer mag werken en alleen maar mag rusten
wel fijn dat verder wel alles in orde is
ben ff eten…
tot zooooooooo :-*
Missy: eetsmakelijk
Francis: hoop dat je je werk snel hebt afgerond maar wel lekker 3 dagen weekend goed uitrusten he
jullie zijn lief
Jeetje francis, dat is toch wel even schrikken he :hug:
Geniet nu eerst maar van je langere weekend en hopelijk kun je snel aan je verlof beginnen.
Het gaat nu goed met je kindjes, maar met mama moet het ook goed gaan :hug:
Pas goed op jezelf hoor meid :hug:
oja hennie heb je net een heel onsamenhangend pbtje gestuurd, hoop dat je er wat van snapt 8)
Luna, zoiets is zeker niet leuk om te horen
Dikke knuffel voor jou even hoor! :hug:
Joseetje, ach, kan gebeuren. Als het je echt dwarszit even aanbellen en uitleggen. Buurvrouw snapt het heus wel.
Enne, wat een verhaal over de spinazie :mrgreen:
Missy, balen van je buren! Maar wel goed dat het nu toch “uitgesproken” is. Ben benieuwd voor hoelang :think:
Angel, ze volgen je op, dat is het belangrijkste!
En je gaat naar een dieetiste om af te vallen?
Francis, wat balen dat je dit nu te horen hebt gekregen :hug:
Gelukkig maandag toch vrij om even op krachten te komen.
Daarna moet je dan dus nog 4 dagen werken?
Vandaag de geboortelijst gaan neerleggen in de babywinkel. We zijn daar van 10u tot 13u geweest. Heel ons karretje volgeladen. Jeetje, wat heb je veel nodig zeg!
En hele leuke kleertjes gezien, maar niet gekocht. Nu zo'n spijt van :(
Noemi: ja ik ga naar de dieetist lijkt me het handigst omdat ik het niet zo erg volhou met dieeten :think: alhoewel zal zo’n dieetist daarbij helpen :shifty:
edit: gyneacoloog had het over de dieetist vandaar eigenlijk dat ik er heen ga ook
Angel, ik denk het wel. Denk dat het juist makkelijker vol te houden is met dieetist als alleen. Want hij of zij schrijft iets voor op jouw levensstijl en zelf ga je misschien te rigoreus schrappen en dat hou je niet vol.
Succes ermee in ieder geval!
En zoals Hennie zegt, gewoon zelf al beginnen met die 2 liter fles water. Proberen minder te snoepen en meer bewegen (qua sport doen dan).
Noemi: ja idd ik schrap nogal erg veel :oops: en dan ga ik zoeken :oops: en dan na een paar dagen ga ik me weer helemaal vol **eten :oops: :oops:
maar ik denk dat ik nu gewoon een lijst ga bijhouden vanaf morgen met wat ik zoal eet en drink (dan ben ik de ha een stapje voor haha denk dat die daar wel weer mee aankomt zetten net als dat temperaturen)
en ik ga zo ff met m’n moeder overleggen of ze ook wil zwemmen en anders ga ik alleen :shifty:
maar denk dat m’n moeder wel wil die wil ook afvallen (zijn destijds ook samen gestopt met roken) dus die zal ook wel blij zijn als hier weer wat minder vet gegeten word :shifty: (eten hier als ze op de braderie hebben gestaan :mrgreen: )
Angel, Je kan het best :thumbup:
:mrgreen: nu ik nog zoveel vertrouwen erin hebben als jullie :oops:
:-*
Angel het lukt je echt wel hoor!! :hug:
Enne, slim idd om een lijstje te maken. En niet smokkelen dan, maar echt alles erop zetten. Gaat waarschijnlijk ontzettend confronterend zijn, maar gaat wel helpen. :-*
jose heb je een heel kort pb-tje terug gestuurd… en ik snapte het wel redelijk hoor…
thanx
eiblaasjes zijn geen eitjes toch ? :think: :shifty:
vroeg ik me zo ineens af :mrgreen:
rechts waren er namelijk 2 te zien en links een stuk of 5 :shifty:
ok gevonden potentiele eitjes zijn het haha als ze gaan springen dan :lol: