Joseetje :mrgreen:
Noemi: ik kan nog steeds s’middags niet slapen maar ik ga altijd wel ff op de bank liggen lezen. Hoe gaat het verder met jou?
Moet je nou maandag weer aan het werk?
gerdy balen dat Kelly zoveel gaatjes heeft, en dat terwijl ze 2x per dag poetst.
Angel: succes vanmiddag!! :thumbup:
jij beschijft precies mijn soort tosti, kaas salami, en natuurlijk curry :mrgreen:
Ik eet voor ontbijd altijd (als kind zijn al) broodje pindakaas met hagelslag :lol: en kaas met curry :lol:
Hellen wat fijn dat je gesprek goed is gegaan :dance:
Francis: wat fijn dat je schoonzus nu gepromoveerd is :dance:
Luna: gewoon doorklussen :mrgreen:
Nou moeten we maar weer afwachten
Missy: leuk zo’n buurvrouw zeg :evil: Kan me voostellen dat je niet meer kon slapen van boosheid!
Ik zit nu ff op het werk, ja ik heb me laten overhalen :mrgreen: ik moet ff anderhalf uur oppassen omdat mijn collega’s naar een crematie zijn van een oudcollega (die ik maar 1x gezien heb) daarna snel door naar de katten van mijn ouders en dan thuis kijken wat ik aan moet trekken voor de trouwdag van vanavond. We gaan rond 4 uur naar Zwolle om ander op te pikken en daar te eten en dan rijden we door naar Groningen.
Veel plezier vnavond Bigsby!
Hellen: Thanx :mrgreen:
Angelique: nog 3 kwartier en dan kom je hopelijk een stapje in de richting van jullie brusje. :-*
zo daar ben ik weer…
richting een brusje gaan we voorlopig niet
ik moet 9 kilo gaan afvallen
kans dat ik met volgende zwangerschap weer zwangerschapssuiker ga krijgen is groot
ik heb een echo gehad en daarop waren eiblaasjes te zien en nu moet ik maandag de 8e en de 15e bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong ga krijgen / heb gehad
woensdag de 10 moet ik naar de huisarts voor een doorverwijzing bij de dieetist
en de 25e krijg ik telefonisch uitslag of ik een eisprong heb gehad
oje en een normale cyclus is tussen de 25 en 35 dagen :wall: ik zo ok dan heb ik dus eigenlijk nooit een normale cyclus gehad behalve dan die 3 pas geleden…
ach lieve Angel!!!
Dat is niet het nieuws wat je wou horen, maar de gyn kijkt wel naar een eisprong.
Dat afvallen gaat je lukken hoor, je hebt ons in ieder geval om heelrijk tegen te klagen :hug:
Het gaat jullie lukken, dat brusje voor Luna gaat er gewoon komen hoor meid :hug:
en ik had nog zo gehoopt dat het toch wel goed zat aangezien ik hd gelezen dat een bmi van 32 nog niet zo erg was maar helaas
Maar lieverd, beter nu dat je eerst afvalt en daarna een gezonde zwangerschap tegemoet gaat dan dat je al overgewicht hebt en de hele zwangerschap onder strengere controle moet blijven.
De gyn gunt jou ook een gezonde zwangerschap, en je krijgt hulp van een dietiste.
9 kilo! dat gaat je lukken hoor!
echt meid zet um op hoor, vandaag mag je er van balen en verdrietig zijn.
maar morgen stap je fris uit bed en ga je er tegenaan :-*
het risico blijft ook als ik die 9 kilo ben afgevallen gaat er nu meer om om te kijken of ik dan een normale cyclus ga krijgen :?
Als je dan nog geen eisprong hebt, dan gaat ie je toch wel verder helpen?
ja ik heb eigenlijk geen id hoe het nu verder gaat ze gaan nu eerst kijken of ik een eisprong heb
dus of ze dan nu ook al gelijk iets gaan doen als ik dat niet heb weet ik eigenlijk niet… :think:
en eer dat ik die 9 kilo kwijt ben :shifty: (want hoeveel kilo per maand is verantwoord… daarbij staan er 4 verjaardagen voor de deur kerst oud en nieuw pffffffffffff sinterklaas met marsepein :drool: )
dus geen id hoe en wat
nu opzich maar hopen dat ik nu een normale/goede eisprong heb gehad en dat Darius goed heeft gemikt / gaat mikken :shifty:
en ondertussen proberen af te vallen :?
het gaat goedkomen meid, echt heb dr vertrouwen in :hug:
Ik geloof dat 2 kilo per maand verantwoord is? :think:
:think: dan gaan we maar vol goede moed voor een november 2008 twin
angel… :hug: meid das idd niet het nieuws wat je wilde horen…
maar ze gaan je in elk geval helpen…en met het afvallen ik kan me voorstellen dat het even pijnlijk was om te horen en zeker omdat het risico van zwangerschapssuiker daarmee niet weg is maar het is wel voor een goed doel…
nml je cyclus op orde krijgen…dus motivatie voor het afvallen heb je wel…en doorzettingsvermogen heb je ook want je wil zo graag een brusje…
houd moed meid… je hebt zoveel mooie redenen om deze strijd aan te gaan en ik weet dat jij als winnaar uit de strijd komt…
enne 1 kilo per week is ook gezond alleen is dit in combinatie met 3 keer sporten in de week…en een gezond eetpatroon
ooow, ik had weer een domme actie…
en nu kan ik er niet om lachen.
Buuf stond net hier voor de deur, met cadeautje voor thijmen.
dus we maken praatje en gezellig en ik nodig ze uit om zondag langs te komen.
Na 5 minuten gaat zij weer naar haar huis en ik doe de deur weer dicht.
Sta ik binnen, ineens een knoop in mijn buik.
Tsja het was wel beleefd geweest als ik ze binnen had uitgenodigd :doh:
Missy: ik denk idd dat ik nodig moet gaan sporten ja denk dat dat bij mij echt het grootste probleem ligt op het moment…
eerst was het de chocoverslaving maar dat heb ik al behoorlijk vervangen door thee sap en water :dance:
maar ik blijf zo rond die 90 kilo hangen / jojo-en
heb al zitten denken aan zwemmen ga denk binnenkort maar eens info inwinnen erover
kijk je bent al goed op weg… maar meid dieeten betekend niet dat je het niet hebben mag he…
je mag alles eten alleen met mate…als je radicaal overal mee srop dan val je heel snel af maar de kans op terugval is heel groot…
probeer vanaf morgen jezelf grenzen aan passen…
zet een 2 liter fles water in de koelkast of op het aanrecht dan staat het in het zicht en pak je het sneller…neem voor het eten 1 glas water dan stil je al een gedeelte van de trek…
heb je een hongerig gevoel neem eerst een glas water… 9 van de 10x blijkt dat je geen trek had maar juist dorst…(was in oprah en ze had nog gelijk ook nog…)
neem 1 x in de wek op een speciale avond een klein schaaltje chips…
neem rustig een koekje bij de thee/koffie alleen zoek een lekker caloriearm koekje uit…
en idd bewegen… zwemmen is idd een hele goede optie aangezien je daar heel veel spieren voor gebruikt…
en vraag anders iemand mee… iemand aan wie jij je optrekken kan… die jouw doorzettingsvermogen kan geven als het ff moeilijk is…
EN VERTEL ONS WAT JE DWARSZIT… :hug:
Jose: ach je hebt ze iig uitgenodigd voor zondag
:think: haha… dan maak je dat zondag toch ff lekker goed met een extra toefje slagroom…
hormonen
nou ik zit me nu dus echt heel schuldig te voelen, ik kan zo dom zijn met dit soort dingen.
:oops: