Angel: Schrijf het lekker van je af meid. Wij zullen je allemaal steunen. Jullie hebben heel wat voor jullie kiezen gehad en een boel moeten verwerken. Probeer positief te blijven, maar het is niet erg om af en toe jezelf toe te staan om het verdriet te voelen. Dat is de enige manier om het te verwerken. Voor jullie een hele dikke :hug:
Frikandel omelet? Ik dacht eerst dat het een grapje was, toen dacht ik: een zwangerschapstic.
Maar ik begrijp nu, dat het een jarenlang familierecept is. Ik ken iemand die zou staan te popelen om het te proberen: Willian. Die eet echt alles. Hij kwam pasgeleden op het idee om mayo tussen een tosti te doen. Ik dacht nog: opgewarmde mayo?!?!?!? Dat kan niet lekker zijn. Ik kan je vertellen, dat we nu de tosti alleen nog maar zo eten. Wat wel een tegenvaller is, is hagelslag tussen de tosti; Daar wordt de tosti niet lekkerder van :sick:
Dus jou frikandel-omelet ga ik zeker proberen.
Net met de meiden naar de tandarts geweest. Kelly heeft 2 gaatjes. Ik ben bang, dat ze het belabberde gebit van mij heeft gekregen. Ze heeft al eens 2 gaatjes gehad en nu weer 2. Baal er echt van. Kelly niet, kan ze een klein kadootje uitzoeken als ze klaar is. En dan te bedenken dat ze 2 maal daags de tanden poetst. 1 keer mag ze zelf poetsen en 1 keer doe ik het. En als advies: zo weinig mogelijk snoepen. Ze snoepen hier bijna nooit. Als ze het avondeten goed eten, krijgen ze 1 snoepje en dat is het de hele dag. Ze eten net zo lief fruit, dus dat kan het probleem niet zijn.
Ze gaan nu wel al haar volwassen kiezen sealen. Daar ben ik wel blij mee, het voorkomt gaatjes.
mayo tussen de tosti…???
dus ham/kaas/mayo en dan in de tostiapparaat…
:think:
okay… ff kijken of we dat lusten… :inlove:
dank jullie :-*
ik probeer positief te blijven maar af en toe… ik hoop maar dat de 7 jaar pech al om zijn
hm… een frikandel omlet… :think: ik ben best gek op frikandel maar of ik hem dn ook nog lust…
een tosti salami is pas lekker :drool: :drool: met curry (of ketchup (ik hou niet van ketchup en niet van ham haha)
Zo heeft iedereen wel gekke familiedingen dacht ik :mrgreen:
Zo doen mijn ouders boerenkool op brood (ik ook :mrgreen: )
Trouwens dat doe ik ook wel met hutspot en zelfs hachee :oops: :mrgreen:
Samen met mijn moeder heb ik weleens een italiaanse tostie gemaakt
met chapigongs en italiaanse kruiden.
En de salade van mijn moeder word alleen in het gezin lekker gevonden :drool:
Grappig om te lezen dat ieder zo zijn eetgewoontes heeft …
Enne, banaan met chocolade als tosti is wel lekker hoor :mrgreen:
Angel: :hug:
Schrijf maar lekker hier op. Het is niet niets. Ik hoop dat morgen de GYN snel iets voor jullie kan betekenen.
:-*
Gesprek op het KDV ging goed. Ga volgende week donderdag een dagje mee draaien.
Dionne wilde niet mee naar huis. Die had het erg naar haar zin!
Hellen: fijn dat het gesprek goed ging :thumbup: en leuk dat Dionne het zo naar haar zin had
Angel, :hug: je mag er best even goed van balen hoor!!!
Hellen, Fijn dat het goed ging zeg hie was het in Geldrop? want volgens mij heb ik daar gruwelijk overheen gelezen niet?
Ik ben net terug uit Nijmegen mijn schoonzus heeft met succes haar proefschrift verdedigt en mag nu Doctor voor haar naam zetten :thumbup:
Ik ben er moe van het vele staan heb poten als die van een olifant dus ik kom morgen weer kletsen…
ik ben er ff snel want we zijn hier druk met klussen :mrgreen: nog 1 keertje en dan kan ik even geen pielemans meer zien hoor :lol: (voor een dag of 2)
Ik wil Angel even een virtuele knuffel geven :hug: ik hoop dat je morgen bij de gyn een goed gesprek hebt en dat je het gevoel krijgt dat je weer een stapje verder bent. :-*
Hoor net dat mijn nichtje van 19 per ongeluk zwanger is geworden. Dat komt toch nog wel even hard binnen hoor Ze is er ook helemaal niet blij mee :doh:
Luna :hug: die dingen komen altijd hard aan ja als je graag wil en het niet lukt :hug:
@luna… :hug: das idd ff moeilijk te verkroppen… terwijl het bij jullie zo welkom is… sterkte…
heb net ff mijn beklag gedaan i de huiskamer over de reden waarom ik hier zo vroeg aanwezig ben :twisted: :twisted: :twisted:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=45830
hoef ik het hier niet weer neer te zetten… :naughty: ben nog steeds pissed off…dus dan maar ontspannen met een kok therapietje…
kijken of dat werkt…
Luna: dat is inderdaad stom nieuws. :hug:
Francis: nee, de school was in Geldrop (gesprek is ook goed gegaan), maar het kinderdagverblijf is in Valkenswaard.
Angel: succes vandaag bij de gyn.
Ach luna :hug:
dat is inderdaad niet leuk, bij jullie is het zo welkom :hug:
Hennie: heb je verhaal gelezen.
(en jij de mijne ook :silenced: :mrgreen: )
Thijmen slaapt nog steeds :shock:
doet ie anders nooit :mrgreen:
pfff beetje zenuwachtig voor vanmiddag :shifty:
zal mij benieuwen wat er allemaal al gaat gebeuren vandaag… denk opzich eerst alleen een gesprek met hopelijk het dossier van ons erbij
vorige keer duurde het even voor de gyn alle papieren bij elkaar had van ons :?
Joseetje: en heb je het spinazie monster nog wat gedaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
*zie het helemaal voor me eigenlijk joseetje met een stuk hout naar de kast toe lopen hahahaha voorzichtig de deur open doen en de spinazie tot moes slaan hahahahahahaha
sorry heb levendige fantasie soms
Nou zo ging het inderdaad :lol:
ben inderdaad met een stok naar beneden gelopen om dat beest tot moes te slaan :oops:
Maare de tas met rommeltjes hing aan de hometrainer die in de keuken staat…
hahahahahahahahahahahahaha
hahaha… jose…echt ik vind het een top actie :lol: jammer dat er geen camera in de buurt was om het te filmen… :lol:
toen ik de hond uit zou laten ging de buurvrouw ook net met haar hond weg…
we hebben een laag schutje er tussen en ze zat gewoon helemaal naar binnen te loeren of ik ook thuis was :snooty:
heb ff vriendelijk gezwaaid :evil:
mijn vader was ook niet erg te spreken over de actie…
hij zo… ze heeft mazzel dat ik er niet woon want ik had de tuinslang op de kop gezet… had ze wat om te schreeuwen en was zeker weten wakker geweest…
en hij wilde morgen al met de hond lopen…
om 4.30 8) …
ik zo doe maar niet… :lol: