Gerdy, Kun je nagaan op de verpakking stond dat je ze op 30 graden kon wassen en voor het mooiste resulaat eerst moest strijken, nou bij dat wassen had ik al meteen zoiets van nou laten we dat maar niet gaan doen :wall:
Krijg jij glitters weg met een stofzuiger :mrgreen: mijn ervaring is dat je ze na 3 maanden nog tegenkomt
Francis, veel plezier vanmiddag en geniet van het lopend buffet!
Hellen, heel veel succes!! En wat leuk dat Dionne mee mag om met de kindjes te spelen.
Gerdy, leuk eh die glitters :mrgreen:
Zoals Francis al zegt, maanden later vind je die krengen nog.
Ach, zolang het maar een mooi kunstwerk wordt, toch?
Missy, klinkt toch niet goed hoor zoveel last van je rug. Kan je niet naar een fysio gaan?
Angel, leuk dat het is meegevallen gisteren!
Lekker dat jullie zo op je gemak hebben kunnen tafelen.
@noemiā¦heb het er al met mijn VK over gehad en het is echt een kwestie van meer rust nemenā¦
en daar zit nou net het probleem⦠tussen mijn oren⦠ik doe voor mijn gevoel al te weinig en dan moet ik nog minder doenā¦
terwijl ik altijd enorm actief ben⦠kan me gewoon niet neergevenā¦
en dat zal ik wel moeten doen⦠:think:
Hennie probeer anders voor jezelf alles wat echt moet gebeuren in een lijstje te zetten.
Daar hou je je dan aan en meer doe je absoluut niet!
Al doe je er de hele dag over, dat maakt niet uit.
En was je nu al aan het zwemmen? Die ontspanning kan ook heerlijk zijn he.
OF anders even bij mensen op bezoek die ātoevalligā een bad hebben :mrgreen:
Noemi: ja idd lekker snel, dan kan ik ook eindelijk beginnen :dance:
Alleen balen dat er in die kamer nog een groot dressior staat die nog niet weg is, hij staat al een tijd op marktplaats maar daar verkopen ze 20 paginaās aan dressiors
Angel: ga jij vrijdag naar Idols? leuk zeg!!
Er zitten best goeie bij
En natuurlijjk van harte gefeliciteerd :dance: :dance:
luna fijn dat je een positieve test had :dance: dus nog ff goed doorklussen
:dance:
Gerdy: wat balen dat je dan zelf ook moet spugen
Heel goed dat je het positief bekijkt :thumbup: tenslotte heb jij alleen maar met je eigen gezinnentje te maken!!!
Francis fijn dat je nieuwe gordijnen krijgt!!
Hellen heel veel succes!
nee⦠ben nog niet gaan zwemmen⦠zouden we deze maand aan beginnen maar is er nog niet van gekomenā¦
en ik ga inderdaad een lijstje maken met wat er moet gebeuren⦠:think:
nee ik laat marcel een lijstje maken⦠anders komt er nog te veel op :lol: :lol: :lol: :lol:
maar je weet zelf wel hoe het gaat he⦠die stomme erfelijke koppigheid uit onze familieā¦
heb nu gewoon ff een verplichtte kok momentā¦
ga zo ff een eitje bakken⦠:drool: met frikandel⦠:drool: :drool:
zooooooooo lekker he een frikandel omelet⦠:drool:
een frikandelomelet? :eh: :think:
:sick: :mrgreen:
Ja nog beter idee, laat marcel een lijstje maken! :thumbup:
Ik ben vandaag misselijk :sick:
En Thijmen is zielig, ik ben zondag zijn knuffel vergeten uit groningen en nu heeft Thijmen heimwee
Monique: :mrgreen: andere idols vind ook geen naam hoor voor een restaurant
dankje
@joseetje wrote:
een frikandelomelet? :eh: :think:
:sick: :mrgreen:
Ja nog beter idee, laat marcel een lijstje maken! :thumbup:
Ik ben vandaag misselijk :sick:
En Thijmen is zielig, ik ben zondag zijn knuffel vergeten uit groningen en nu heeft Thijmen heimwee![]()
:hug: voor jouw
:hug: voor thijmenā¦hoop dat je knuffel snel thuis is⦠:hug:
enne zag net je topic pas van je bevalling⦠:inlove: ⦠op een bleek kleurtje zag je er goed uit :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: mooie fotoās⦠:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
zullen we straks vergelijken

marcel was gisteren heel boos op mij⦠:oops: omdat ik zo koppig was⦠hij was zo boos dat hij huilen moest⦠:oops:
dus ga vanaf nu dan maar braaf luisteren⦠als mannen huilen dan is het mis :lol: :lol: :lol:
enne frikandel omelet is heerlijkā¦
ff de frikandel ontdooien en dan in kleine stukjes snijden en in de koekepan beide kanten bakkenā¦
dan het ei ff klutsen en in de pan⦠:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
je kan er ook groentes enzo bij doen en opeten met aardappelschijfjes⦠dan heb je een complete maaltijdā¦
maakte mijn vader vroeger weleens⦠:drool: :drool: :drool:
:lol: een frikandel omelet, wel origineel zeg :mrgreen:
Joseetje, :hug: arme jongen
Jaah wat was ik bleek he :mrgreen:
2 dagen later was het nog erger :mrgreen:
Zwager kwam op kraambezoek en die zei āje hoeft alleen nog stil te gaan liggen en je kan door voor lijkā :oops: :lol:
We gaan wel vergelijken straks :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
zo ff ego :mrgreen:
ik zit op het moment een beetje in de knoop met mezelf
ik denk vooral omdat ik op het moment gewoon bang ben dat ik nooit meer dan 1 kind zal mogen hebbenā¦
en het gedonder van de afgelopen jaren
gaat lang verhaal worden ik begin gewoon ff bij het begin
eind 2001 waren wij gestopt met de pil 3 jaar later waren we pas zwanger mijn zwangerschap was alles behalve rozengeur en manenschijn
bekkeninstabiliteit zwangerschapssuiker maagzuur hele dagen / nachten door
veel bij de gyneacoloog gelopen door de zwangerschapssuiker en dan weer omdat Luna dār hartslag te snel was
toen kwam eindelijk de dag dat Luna te kennen gaf eraan te komen 26 november om 1 uur in de ochtend wat een hel was dat zegā¦
nog niet eens zozeer het bevallen hoor maar ik was altijd al doodsbang geweest om ooit te moeten bevallen
ik heb het ziekenhuis nog verrot gescholden dat ik niet gewoon een keizersnede kreeg
toen kreeg ik een slaappil en de mededeling 2 paracetamol erbij te gaan slikken
en toen eindelijk na 24 uur weeen ging ik naar 3/4 cm maarja toen nam ik het weer over ofwel help ik ga bevallen nam het weer over
en toen hebben ze mij maar een prik gegeven dat mān lichaam weer kon doen waar het mee bezig was
de kraamtijd was voor mij alles behalve die mooie roze wolk het was bij mij echt een pikzwarte wolk en het scheelde niet veel of ik had een postnatale depressieā¦
Luna was een huilbaby heel de dagen door was ze aan het huilen borstvoeding wilde totaal niet lukken geen goede begeleiding mee gehad eerst ben ik gaan kolven
en uiteindelijk omdat er alleen maar gezeik omheen was kunstvoeding gaan geven en toen kwamen we al gauw op de extra voeding (voor hongerige babyās)
en toen kon ik eindelijk genieten van mān kindā¦
althans dat dachten we want niet lang daarna kwam Darius thuis met het nieuws ontslagen te zijn :shock:
hij heeft ongeveer een maand thuis gezeten gelukkig wel met de regeling dat hij 2 maanden door betaald zou worden maar hij hoefde niet meer op zān werk te verschijnenā¦
toen kwam hij bij zijn huidige baas terecht echt een leuk bedrijf gelukkig en een goede baas
toen liep ik vorig jaar te etteren met mān schildklier zat een gezwel in waarvan ze niet meer konden zien of hij nou goed of kwaadaardig was
schildklier kanker ga je over het algemeen niet dood aan maar toch had ik vaak de gedachtes zal ik Luna wel zien opgroeienā¦
je gaat je toch in je hoofd halen wat als en dan het wat als het daar niet alleen zit
tussendoor dit huis gekocht en andere huis zoals jullie weten een jaar in de verkoop gehad
dus toen had ik mān schildklier 2 huizen en een hoop slapeloze nachtenā¦
eindelijk in augustus kreeg ik de oproep dat ik geopereerd ging worden en bleek het gezwel goedaardig te zijn gelukkig anders had ik nog een keer geopereerd moeten worden om ook de linkerhelft te verwijderen
en toen leek alles weer goed te gaan gingen het weer over een 2e kindje hebben januari gestopt met de pil en toen kreeg Darius in maart die hersen tia
gelukkig dat ik het allemaal herkende van mān oma en dat ik zelf vrij rustig ben en vrijwel direct 112 heb gebeld eerst nog opgezocht op internet of het allemaal wel was wat ik dacht (ja stel je voor dat je voor ll 112 belā¦)
toen heeft hij zeker van wat ik weet dan 3 uur gewoon in die aanval gezeten waarbij ik die artsen ook heb gevraagd of het ooit wel goed zou komenā¦
er kwam echt geen zinnig woord uit en dat terwijl hij dacht van wel⦠hij dacht dat hij een normaal gesprek met mij voerde⦠hij had wel af en toe zān heldere momenten maar dat was weinig
toen alles goed leek te gaan en hij de nodige onderzoeken daar van had gehad werd hij overgebracht naar het andere ziekenhuis alles ging goed mān moeder ging ook mee want die was heel erg geschrokken en toen kreeg hij dus weer een tiaā¦
tenminste nu achteraf weten we dus dat het dat is geweest want eerst houden ze je alleen maar in spanning omdat de artsen ook niks wisten
tia mag je niet op de ct scan zien en een beroerte weer wel maar voor een beroerte was het te kort maar 2 tiaās op een dag mocht ook weer nietā¦
nu gaat alles weer goed tenminste huis is verkocht ok we hebben nog een behoorlijke schuld maar daar is een einde van in zicht (ver weg maar goed)
en nu heb ik zoān ongelooflijke klte cyclusā¦
ofwel ik heb op het moment een beetje last van mag het ons een keer meezitten en mogen wij wel een 2e kindje krijgen en wat we nu graag willen ook een 3e maarja misschien zeggen we na nummer 2 wel is genoeg
zo heel verhaal maar dat is dus een beetje waarom ik niet meer zoveel kom
Angel :hug:
Ik weet niet zo goed wat te zeggen, buiten dat het goed is dat je dit allemaal van je afgeschreven hebt. Kan soms al heel erg opluchten.
Wil je gewoon even een hart onder de riem steken en als je wil praten, mag je altijd pmāen of het hier gewoon in het topic gooien.
En nu mag je weer naar de gyn, dus met hulp komt dat tweede kindje er wel, dat moet gewoon! :hug:
Sterkte hoor met alles! :-*
heeyz meidā¦
:hug:
ff een knuffel voor jullie⦠ik kan me voorstellen dat je er ff doorheen zitā¦
logisch na wat je hebt mee gemaaktā¦het is allemaal niet makkelijk en je zal vast nog meer mee maken in je leven waarvan je denkt :?
maar in die slechte jaren heb je ook genoeg mooie momenten meegemaaktā¦
trek je daar aan op en probeer daarmee weer positief in het leven te staanā¦
want zulk soort momenten komen er weer⦠:hug:
:hug: voor Angel! :-*
weten jullie dat esther ook op de laatste loodjes looptā¦
binnenkort misschien wel weer een kindje erbijā¦
word het lijstje steeds korter⦠:inlove:
angel :hug:
Missy: een frikandel omelet?? :shock: nog nooit van gehoord!
Joseetje: ah wat zielig voor Thijmen, wanneer krijgt hij nou zijn knuffel terug dan?
Angel: Wat goed van je dat het het nu eindelijk van je af geschreven hebt
:thumbup: wat hebben jullie een nare tijd gehad zeg!!!
:hug: :hug: we zijn er voor je, als je je hart wilt uitstorten en om je er doorheen te helpen!!
Nou is het ff afwachten wat ze morgen zeggen, en hopelijk gaan ze snel beginnen zodat jullie snel zwanger mogen raken
Missy, frikandel omelet ⦠hmm, het staat me niet echt aan, maar ben blij dat jij het lekker vind!
En het is idd een slim idee om Marcel zoān lijstje te laten maken! En je er dan ook echt aan houden. Je schiet er niets mee op om straks echt niets meer te kunnen, dat is veel frustrerender.
Joseetje, arme Thijmen, zijn knuffel kwijt
Wordt die weer opgestuurd? Wanneer krijg je 'em weer terug?
Bigsby, lukt het rusten 's middags?