klopt dankje Noemi
Angel, weet je al waar je gaat eten? :mrgreen:
:mrgreen: we gaan naar idols (tip van Amy )
Ken ik niet :mrgreen: Maar heel veel plezier!!
ik ook “nog” niet
dankje
Angel gefeliciteerd :thumbup: Geniet ervan vanavond!
Francis :naughty: wat moeten je beebjes wel niet van je denken? :lol:
Noemi fijn dat je zo’n lekkere vakantie hebt gehad. Laat je wel even zien hoe de babykamer vordert?
Amy hmm niet echt prettig om zo een doos te krijgen. :? Hoe voel je je nu? Gaan jullie meteen weer door of wil je liever nog even wachten?
Gerdy hoe is het met jou?
Joseetje ik heb de foto’s gezien. Wat een schattig mannetje zeg :inlove:
Hier vandaag weer een positieve ovulatietest :dance: dus de Clomidjes hebben hun werk weer gedaan. Nou de zwemmertjes nog. Gisteren goed geklust en vanavond weer dus daar kan het niet aan liggen :mrgreen:
Ik heb vandaag ook maar een afspraak bij de gyn gemaakt voor 17 okt. Als het deze ronde weer niet gelukt is kunnen we tenminste meteen weer door.
Hallo
Ff snel voor ik pannenkoeken ga bakken.
Die rose was om iets te vieren niet omdat ik helemaal schuddend op de grond lag :mrgreen: wat dat betreft heb ik al 3 maanden kunnen oefenen toen ik in oegieboegie land was :mrgreen:
Ga vanavond terug naar de winkel met de gordijnen en als er niet al te veel rook uit mijn oren komt na dat bezoek zal ik wel ff vertellen hoe het gegaan is
Oh Angel Gefeli :dance:
Luna, Nou hopen dat je deze maande geluk hebt
Het gaat best goed met me, wat betreft mijn broer dan. Zit nu op een punt dat ik denk, zak lekker in de blubber en zoek het effen uit.
Heb een vreselijke nacht achter de rug. Ilse bleef maar hoesten en zij kan door gaan, tot dat ze gaat overgeven. Dus ik ben een aantal keren gaan kijken en haar iets laten drinken. Maar ik heb een probleempje: Als ik op moet, dan moet ik overgeven. Dus ik heb vannacht een aantal keren voor de wc gezeten om over te geven. En toen ik eindelijk zelf weer bijna sliep, kreeg ik een gigantische kriebelhoestaanval. Dus daar ging ik weer naar het toilet om over te geven.
Baas vroeg vanmiddag of ik 15 oktober voor 1 keertje om 6.00 uur wil beginnen. Heb gezegd dat ik dat wel wilde, maar als het echt maar voor 1 keer is.
Gerdy dat is echt balen!
Ik heb het ook als ik 's ochtends te snel op moet staan.
Ik geef nog steeds bijna iedere ochtend over, maar het stoort me niet zo erg meer omdat het bij 1 keer per dag blijft.
Bij Thijmen was het verschrikkelijk, dus dit is prima wat mij betreft :mrgreen:
Ik vind dat je het goed doet trouwens hoor!
Nog steeds veel ziek en dan de ellende met je broer (inderdaad laat het hem even bekijken)
En nog steeds komt er een vrolijke noot door je berichtjes :hug: :-*
Francis, lekker hoor pannenkoeken!
Wij hebben net rode kool met aardappeltjes gegeten. Was heerlijk (zeker na een week op restaurant te hebben gegeten, dan snak je toch echt naar “iets normaals”).
Succes met het terugbrengen van de gordijnen!
Gerdy, balen dat je je zo slecht voelde.
En hopelijk is het idd echt maar 1x dat je vroeger moet werken.
Beterschap voor Ilse.
Joseetje, 1x overgeven op een dag is idd nog te overzien, maar zonder zou wel leuker zijn natuurlijk.
Luna, duim voor je hoor!!
Het zit ook niet in mijn aard om bij de pakken neer te gaan zitten. Ik probeer altijd ergens iets goeds of vrolijks te zien. En ik vind lachen en plezier hebben in mijn leven heel erg belangrijk.
De kids kwamen straks thuis met een heel leuk kadootje: Een babypakje :inlove: Zou ontzettend lief. Ze waren vanmiddag samen met oma naar de winkel gegaan om iets voor de baby uit te zoeken.
Denk dat het nu toch echt tijd wordt, dat ik zelf eens iets ga kopen voor de kleine. Heb nog helemaal niets gekocht :oops:
Ga nu lekker op de bank liggen en niets doen. Zo meteen Hart in Actie kijken. Kan ik weer even lekker zitten janken. Toch een voordeel, dat Willian bijna elke avond weg is Als hij mij ziet janken om een tv-programma, lacht die me altijd uit. En nu kan ik zonder gene even lekker janken. :mrgreen:
Nou ik ben terug en ze gaan zonder morren een nieuw gordijn bestellen hij was helaas uitverkocht maar ik krijg dus gewoon een nieuwe, en deze ga ik dan maar niet strijken
Gerdy, Fijn dat je er nu wat minder emotioneel onder bent is voor jezelf een stuk beter he
Joseetje, Ik had de foto’s gezien leuk hoor grote vent :thumbup:
Noemi, Nou een weekje restaurant lijkt me ook wel wat :mrgreen:
Francis, ja, maar na die week ben je dat echt wel weer zat hoor. Het was alleen wel lekker dat je gewoon niets moest doen! Bed werd opgemaakt, schone handdoeken, ontbijt stond klaar, avondeten werd gebracht, … Heerlijk zo op hotel :mrgreen:
Wel super dat je zonder morren nieuwe gordijnen gekregen hebt! En niet strijken lijkt me een hele goeie zet :mrgreen:
Gerdy, leuk zo’n eerste pakje. Foto? :mrgreen:
zo het eten was wel lekker :mrgreen:
Darius heeft me ook gelijk uitgeroepen tot sushi monster haha heb er ongeveer 12 op :drool: :drool:
het wokken was ook wel lekker
hebben er ongeveer 2 uur zitten eten :shock:
en we hebben gewoon weer eens samen gepraat haha niet dat de onderwerpen nou zo leuk waren :shifty: alhoewel Darius zich kostelijk zat te vermaken om hoe ik mij zat te verdedigen haha
maar goed als ik moest kiezen tussen de goudenwok (chineeseboot) en idols kies ik voor de goudenwok het wokken was wel leuk maar tepanyaki trekt mij toch wat meer :mrgreen:
ga ff niet reageren want ik las dat er thijmen spam is…
das natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk :inlove: :inlove: :inlove:
heeyz dames… vandaag ben ik de eerste die post :dance:
lekker vroeg… hahaha :lol:
ik ben gisterochtend weer op bed gekropen nadat marcel aan het werk is gegaan en dat had ik beter niet kunnen doen…
ik merk nu dat mijn lichaam echt ff moet wennen aan het wakker worden…
mijn rug doet dan zo zeer dat ik nog ff blijf liggen met gevolg dat ik een uur later nog steeds op bed lig :oops:
dus nu maar lekker op blijven en op de bank zitten met een kussen in de rug en dan vanmiddag maar ff een dutje…
heb gisteren ff de foto’s van thijmen bekeken… wat is het ook een heerlijk ventje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
en die andere foto’s zie ik een andere keer wel jose
@gerdy… meid wat balen dat je zo vaak moet overgeven… :hug: hoop dat het snel overgaat…
@angel… jij hebt het erg gezellig gehad las ik… het eten smaakte je prima :lol: :lol: :lol: en gezellig toch 2 uren tafelen… :inlove:
@francis… mooi dat je nieuwe gordijnen krijgt… :thumbup: misschien omzomen een optie??? heb er niet zo heel veel verstand van… :oops:
ik moet nog een velux verduisterende rolgordijn bestellen…had al 1tje uitgezocht maar die kleur was niet meer leverbaar…
en de standaard kleur is blauw… :wall: :wall: :wall: kleurt niet echt bij limegroen he :doh: :doh: :doh:
@luna… :dance: een positieve ovutest… :dance: hoop dat het gisteravond erg gezellig was bij jullie
Zo ben ik weer effe,
Ga dadelijk de foto’s van thijmen kijken.
Om 10.30u heb ik een sollicitatiegesprek voor een KDV in Valkenswaard. Heb er helemaal zin in. En Dionne ook, want die mag mee en dan lekker op de groep spelen. Zal ze euk ivnden. Zij mist de andere kindjes erg, sinds ze niet meer naar een KDV gaat.
Misschien kom ik straks nog even.
:-*
succes hellen…
Hellen succes :thumbup:
Missy, Ja we gaan ze nu ook omzomen ipv een strijkband gebruiken maar dan nog heel voorzichtig zijn :mrgreen:
Vanmiddag moeten we om 3 uur in Nijmegen op de universiteit zijn mijn schoonzusje gaat haar proefschrift verdedigen en aansluitend is er een lopend bufet
Hellen: heel veel succes vanmorgen en leuk voor Dionne, dat ze lekker met de andere kids kan spelen.
Francis: veel plezier en gedraag je een beetje bij het lopend buffet. :mrgreen: De nieuwe gordijnen omzomen is idd een goede optie. Wel fijn dat je zonder problemen gewon nieuwe krijgt. Het is wel een bekent probleem, dat gordijnen krimpen als je ze strijkt. En met de eerste keer uitwassen moet je ook heel erg opletten voor krimpen.
Angel: fijn dat het zo gezellig was gisteren. En lekker gegeten lees ik.
Luna: loop je al met wallen onder je ogen van het vele klussen? Ik weet er alles van. Niet van de wallen, maar wel van het klussen.
Ilse zit lekker aan tafel te knutselen met glitters. Eerst een flinke dot lijm en daar dan glitters over strooien. Ziet er altijd heel erg leuk uit, maar ik kom straks de glitters in het hele huis tegen :? . Maar goed dat ik een stofzuiger heb!
Het overgeven zal ik wel houden tot en met de bevalling. Dat heb ik met mijn meiden ook gehad, dus ik verwacht nu niets anders. Is wel balen, maar er is mee te leven.
Zal straks een keer een foto maken van het babypakje en natuurlijk plaatsen, net als de foto’s van de echo.