1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

Gerdy: Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad :dance: jammer dat je het geslacht nog niet weet :cry: nou moet je nog 6 weken wachten?

Joseetje: lijkt me niet leuk een krijsend kind, vooral niet voor 2 uur lang. Hopelijk is hij snel weer beter!

Missy: ik heb hier geen mooi weer gezien hoor! :roll: Heb jij misschien iets te veel schoonmaak middel gesnoven :wink: :mrgreen:

Zo nou heb ik lekker de rest van de week vrij

:dance: vanmorgen nog ff mijn collega geholpen en toen weer snel naar huis gegaan :mrgreen: Toen ik thuis kwam ben ik maar lekker op bed gaan liggen, natuurlijk kon ik niet slapen dus ben ik maar film gaan kijken.

Vanavond ga ik naar wereldsborstvoedings voorlichting die ze bij ons in het ziekenhuis geven

Wij hebben zelf wel een klein vermoeden wat het geslacht is. Maar als we het niet zeker weten, dan ga ik het niet vertellen. Dus idd. nog een week of 6 wachten. Zal binnenkort eens een afspraak gaan maken bij een echoburo.

gerdy: heb je ons eerst lekker zitten maken…

Ha ha je baalt er vast zelf ook een beetje van, je wou het toch zo graag weten?

Gerdy, Fijn dat alles goed was!! en nog even geduldig zijn.

Bigsby, Fijn zeg lekker vrij :dance:

Ik heb me een droge hoest :? echt alsof ik nog rook maar dat do eik toch echt al een tijdje niet meer, mijn longen gaan zelfs pijn doen…

Wij zijn weer thuis!!

Het was heerlijk. Echt supermooi weer gehad! Geewoon 20 graden en zonder jas buitengelopen, heerlijk!

Gerdy, wat is jouw oudste broer erg zeg. Bah!

Gelukkig staan je ouders, je jongste broer en jij aan dezelfde kant.

En wat fijn dat alles in orde was! Nu dus nog even wachten voor wat duidelijkheid.

Missy, hoe gaat het met je voet?

Las iets over maagzuur? Ik kan er ook over meespreken jammer genoeg. Pepermuntjes of kauwgum helpen bij mij.

Francis, balen van die hoest. Beetje kou gevat?

En ik ga eens kijken naar die blote buikfoto :mrgreen:

Ik denk het :? maar echt buiten ben ik niet geweest nou ja is vanzelf gekomen dus zal ook vanzelf wel overgaan :mrgreen:

Enne ik wil ook zonder jas buitenlopen maardat doen we maa niet hier he…

hallo allemaal… hier ben ik ook weer ff voor vandaag…ik ben echt kapot… ik ga zo lekker douchen en dan kruip ik daarna heerlijk onder de wol…

mijn ouders hebben vanmiddag de hond voor me uitgelaten… had zo’n last van mijn rug en heupen…

maar jah moest nog post lopen dus dat heb ik samen met marcel gedaan… en halverwege kon ik haast niet meer… terwijl ik normaal als ik lekker in beweging ben merk dat het beter gaat…

naja… warme douche doet wonderen… hoop ik…

@jose… thijmen en niet eten… :think: dan is ie ziek…

@bigsby… geen schoonmaakmiddelen gesnoven :lol: :lol: ik heb gewoon mazzel dat ik in het noorden woon geloof ik :lol: :lol: de zon schijnt nu nog steeds namelijk… :inlove: al word het wel kouder nu…en vanaaf naar een voorlichting over borstvoeding… veel plezier…

@gerdy… oeh je kindje houd het nog ff spannend dus… we wachten rustig af… :inlove:

@noemi… goed die is helemaal opgeknapt :lol: … en qua maagzuur viel het vandaag mee… heb geen koffie gehad dus het kan daar aan liggen… maar ik dronk maar 2 kopjes per dag dus opzich moet dat meevallen…

Missy, Post lopen lijkt m eook wel ene vermoeiende beigheid met je dikke buik, als ik naar mezelf kijk als ik meer dan 500 metr doorloop krijg ik meteen harde buiken :? lekker rustig aan doen :hug:

Ik ga zo naar de laatste zwangerschaps gymles dan zitten de 10 lessen er al weer op :shock:

gaat snel he francis…

ik zat gisteren ok bij de vk met zoiets van nog maar 13 weken… :shock:

terwijl ik enorm geniet van mijn zwangerschap… :inlove: gaat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te snel

De kleine houdt de spanning voor ons allemaal er erg in. Ik was toch al niet van plan om de babykamer roze of blauw te maken. Dus wat dat betreft maakt het allemaal geen fluit uit. Maar had ik eindelijk Willian zover en nu werkte zijn kind niet mee :? Dus toch echt duidelijk een kind van hem :mrgreen: . Ik bracht nog wel de gyno behoorlijk in verlegenheid vanmiddag. Willian en ik hebben lopen grappen over het feit, dat als dit kindje een onderarm zou missen het duidelijk een kind van hem was. De gyno wist echt niet waar ze kijken moest toen ik zei: ā€œpotdorie, nu is nog niet bewezen dat het zijn kind isā€. Ze gaf wel aan, dat als een van de ouders een ledemaat (gedeeltelijk) mist het eigenlijk een reden is voor een zeer uitgebreide echo. Dus ik zeg nog:ā€œik lig er nu toch, ga je gangā€. Maar toen zei zij:ā€œik heb al duidelijk gezien dat dit kindje beide armen en benen heeft, dus dat hoeft nietā€. Jammer

ha meiden,

weinig tijd/zin deze keer om op iedereen te reageren, sorry :oops:

gerdy; fijn dat de echo goed was!! :slight_smile:

missy; ja jij schiet ook al op zeg… wordt tijd dat wij 5 die nog aanmodderen zwanger worden :wink: en BLIJVEN :wink:

vandaag de zwanger kadoos ontvangen van Jonge Gezinnen :eh: stond de buurvrouw voor de deur, ik had dit pakje vandaag aangenomen, gefeliciteerd! ze voelde zich geloof ik wel een beetje lullig toen ik zei een mk gehad te hebben… maar ja kon zij ook niet weten :wink:

btw mijn gymvriendinnetje van vroeger die ik toevallig ook tegen ben gekomen bij de meimama’s heeft ook een mk gehad :frowning:

:-*

Amy :hug:

Amy, Hoe gaat het verder met je?

Amy wat een blunder zeg van die kado-instelling :hug:

Francis: ga je verkouden worden? daar is het wel het weer voor. Of ben je toch stiekum aan het roken :naughty:

Noemi wat leuk dat je er weer bent, je hebt het dus leuk gehad? Lekker dat het nog zo mooi weer was :dance:

Missy: het zal ook niet meevallen om iedere dag zo’n eind te lopen, ik kan het ook niet meer met mijn bekken. Fijn dat Marcel je daarbij helpt!

Fijn dat je maagzuur minder was, ikheb er vanacht heel erg last van gehad, en branden in mijn keel :?

Gerdy haha kan me voorstellen dat die vrouw niet wist waar ze moest kijken :mrgreen: maar fijn dat het kindje wel alle ledematen heeft!

Amy: dit was ook geen leuke timing om die doos te moeten ontvangen, En wat balen van je gym vriending :cry:

Ik heb net mijn kraam pakket gehad was leuk zat een leuk speelkleed in die je kan samenvouwen tot een opbergbox echt een leuk ding :thumbup:

Bigsby, Nee ik rook niet ook niet stiekum :mrgreen: heb laatst wel stiekum een slokje rose genomen een slok jaja het was de moeite :lol:

Angel, vandaag je trouwdag toch? Gefeliciteerd!!

Francis, hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten van dat ene slokje.

Joseetje, heb je foto’s van Thijmen zijn verjaardagsfeestje?

Gerdy, hihi, de VK stond dus even met haar mond vol tanden.

Nog wat van je broer gehoord?

Bigsby, nog wat van de politie gehoord ivm de persoonlijke spullen?

Missy, rustig aan doen hoor! Gaat het al wat beter met je rug en heupen?

Amy, hoe gaat het met je?

Hellen, zijn alle klusjes ondertussen al gedaan die nog op het lijstje stonden?

Luna, hoe gaat het met jou?

Zo, het is hier rustig ...
Ik ben aan het bijkomen van de vakantie en het vele wandelen. Vandaag echt een luierdag, heb al verschillende kleine middagdutjes gedaan.
Morgen naar de fysio, verf kopen, zodat we volgend weekend eindelijk aan het babykamertje kunnen beginnen en 's avonds naar een kledingwinkel die de nieuwe collectie heeft binnengekregen en waarvoor ik ben uitgenodigd met nog iemand, dus neem mijn schoonzusje mee. En vrijdag dan naar een andere babywinkel, waar we onze geboortelijst gaan neerleggen.

Miste je de rose zo dan Francis? af en toe een glaasje wijn zou best lekker zijn!! maar ik mis het niet echt eigenlijk!

Ik heb net een kaartje in de bus gehad dat de babykamer binnen is, dus heb ik gelijk gebeld om een afspraak te maken. Ze komen het donderdag 18 oktober brengen :dance: :dance:

Heb zonnet wat foto’s geplaasts.

Meeste foto’s deden het %#%#%#% niet :x

Dus ene iets kleinere impressie dan ik bedoelt had :-*

Bigsby, lekker joh, 18 oktober is al snel!

Joseetje, heb net de foto’s gezien. Echt geweldig :inlove: