Je moet voor jezelf kijken van welk eten je het zuur krijgt.
Maar een echte is toch wel pizza! :mrgreen:
EN tomatensoep (eigenlijk alles met tomaat)
sinnasappelsap inderdaad, maar bij mij bijvoorbeeld ook appelsap en zelfs een milkshake
Frikandel ging op het laatst ook niet meer en bij veel dingen de sausjes weglaten wil ook helpen.
En eigenlijk kun je veel proberen tegen maagzuur om het draagelijk te maken, maar volgens mij is het gewoon de tijd uitzitten :shifty:
En dat is echt niet om jullie te klieren, want ik ben de laatste keer nog niet vergeten en mij staat het weer te wachten :mrgreen: ( :dance: :liar: )
Laatste update over ongelooflijke broer:
Ons mam heeft het er vreselijk moeilijk mee. Volgend jaar april zijn ze 40 jaar getrouwd en ze willen een leuk familiefeestje geven,maar nu heeft ons pap gezegd, dat ze nog maar even wachten met plannen maken. Ons pap is er dus ook nog niet helemaal uit. Ik had verwacht dat hij elk contact met mijn broer zou verbreken, maar gelukkig heeft hij die beslissing nog niet gemaakt, dus er is nog hoop. Heb tegen ons mam gezegd, dat ze het feest wel moeten organiseren. De familie is zo groot, dat ik niet verplicht ben om bij mijn broer in de buurt te komen, laat staan dat ik iets tegen hem moet zeggen.
Ik kan er eigenlijk wel weer een beetje om lachen. Snap nog steeds niet waar hij het lef vandaan heeft gehaald, om over mij en mijn kids te oordelen. Maar het zegt meer over hem dan over mij en mijn dierbaren. En ik ben niet van plan om mijn bloeddruk door hem omhoog te laten gaan. Moet nu aan mijzelf en al mijn kinderen denken.
Ik kan wel heel kwaad worden over het feit, wat hij ons pap en mam aandoet. Hij weet, dat ons mam er echt niet tegen kan.
Nog een leuk detail voor in de toekomst: Hij vind dat mijn kids te vaak bij mijn ouders eten, maar dat zou hij bij de erfenis wel recht zetten :shock: .
Is het geen giller ??? En ik zie hem er ook nog voor aan, als ons pap en mam er niet meer zijn, dat hij dan gaat uitrekenen hoe vaak de kids daar gegeten hebben en hoeveel minder erfenis ik dan moet krijgen. Hoeveel zou hij tellen voor een maaltijd en voor een overnachting???
Ik vind het al met al nu een grote giller, maar ik moet hem voorlopig toch maar even niet tegenkomen denk ik.
Ons mam en ik hebben samen besloten om voorlopig maar geen foto’s te gaan maken en zij gaat vanavond mijn beide broers bellen om het te zeggen. Ben benieuwd wat de reactie zal zijn!?!?!?
Is misschien wel een goed idee om iedereen die wil weten wat voor een wondertje ik in mijn buik heb morgen een bp-tje te sturen. Maar dat zie ik morgen wel.
heeyz bigsby dan kunnen we elkaar daarmee de hand schudden… zei net nog tegen marcel dat voelde niet fijn :lol: :lol: :lol:
ik kom net bij de VK weg… alles was goed… bloedruk was 130/60
hartje klopt als een tierelier en zoals de vk het kon voelen lag de kleine met het hoofd naar beneden…
ik moet 23 oktober weer voor het bloedprikken…en ik heb daar nou al zin in :liar:
en ik heb het ook ff over mijn maagzuur gehad…
ik moet ff goed kijken wat ik eet en waar ik maagzuur van krijg…
ik vermoed door de koffie dus dat laat ik vanaf vandaag staan… en volgens de vk hebben sommige vrouwen het van bruin brood…
ff checken…
Gerdy :shock: idd een giller zeg :lol: Hoe verzint ie het?
Ga slapen, ben OH NEE we gaan nog klussen :mrgreen:
ongelooflijk, wat een broer zeg, Gerdy! :shock: .Waar haalt 'ie het vandaan!!
Ik gebruik trouwens Regla-PH (volg link voor gebruiksaanwijzing) tegen maagzuur op advies van m’n VK (volgens mij alleen bij de apotheek te koop, maar niet op recept). Volgens m’n apotheek mocht ik die inderdaad gebruiken. Gaviscon heb ik één keer uitgeprobeerd, maar die vind ik nog smeriger dan de maagzuur zelf :shock: :oops: . Anders gewoon ook aan je apotheker vragen.
Missy, fijn dat je bloeddruk goed was en dat de VK tevreden was.
joseetje, pizza (en alles met tomaat) is inderdaad een goeie om te vermijden bij maagzuur… maar een pizza is wel erg lekker!!! :drool: :naughty: :mrgreen:
bigsby, ik vind het ook niet fijn als de VK dwars door m’n banden heen gaat om te voelen hoe het hoofdje ligt, onderin. :? Wel fijn dat je kindje het goed doet!
francis, ik hoop dat de antagel helpt.
goedemorgen weer deze ochtend…
dacht ff kijken hoeveel we nog gepraat hebben maar het was rustig gisteren…
volgens mij lag iedereen vroeg op bed…
ik wel was kapot…
vanochtend weer zo vroeg…dus vermoed dat ik er vanaaf ook weer vroeg inlig…
nou ga ff bij de hond kijken die zal wel ff zijn behoeftes moeten doen…
Goedemorgen allemaal!
Missy: bij mij lag het kindje ook met zijn hoofd naar beneden :mrgreen: en ik moet de 17e bloedprikken :shock: bah ik haat dat zo hé
Fijn dat verder bij jou ook alles goed is :mrgreen:
Gerdy: wat goed dat je het al een beetje naast je neer hebt gelegd, wat een zielig figuur zeg!! helemaal met dat gedoe om een erfenis :shock: hoe durft hij daar nu al over te praten!!! idd lachwekkend!
Joseetje: ook van pizza :think: En kreeg jij het van appelsap? dat drink ik al zoiezo niet, en tomatensoep ook niet. Dan ben ik benieuwd waar ik het wel van krijg :think:
Luna: wel goed klussen hé :lol:
Goedemorgen allemaal,
IK WIL VERLOF!!! Zo dat is wel duidelijk he :mrgreen:
Missy, Ik lag vroeg in bad maar niet vroeg in bed :mrgreen: ik ga sporadisch slapen voor half 1 :mrgreen:
Lady, Volgens mij zijn al die drankjes smerig
Luna, En was het gezellig :mrgreen:
Gerdy, Die broer van jou heeft schijnbaar niet genoeg aan zijn eigen leven is het wel :?
Ik ga eens een paar mensen hun rijskosten toekennen toedeloe…
Francis: ik kan me voorstellen dat je verlof wilt, het word steeds zwaarder hé. En dat vroeg opstaan breekt je helemaal, vooral als je al niet zo goed slaapt. Gelukkig heb je straks eerst vakantie en daarna hoef je niet lang meer, lekker aftellen :mrgreen:
Lekker werk hé reiskosten uitrekenen, vind ik meestal niet leuk :?
Goedemorgen.
Ik moet vooral lachen om het idee, dat mijn broer over 30/40 jaar (hopelijk niet eerder) met een rekenmachine gaat zitten uitrekenen hoevaak mijn kids bij opa en oma hebben geslapen en gegeten. Net of het mij iets kan boeien. Hij rekent maar mooi uit. Mijn kids zijn dan dik in de 30 of 40 en ikzelf ben dan dik in de 60 of 70. Als ik het dan nog van de erfenis moet hebben, heb ik iets goed fout gedaan in mijn leven. Zo meteen komt ons mam Ilse ophalen omdat wij om 13.00 uur de 20 weken echo hebben (zou ik mijn broer nog moeten bellen of dat wel mag?) en dan zal ik wel horen hoe het telefoongesprek gistereavond is gegaan. Over het feit dat ik nu geen foto’s wil laten maken (zal ook wel weer niet goed zijn)
Mijn schoonzus had zeer verbaasd gereageert en snapte echt niet waarom we geen foto’s gaan maken. Hoe dik is die eikenhoutenplank voor je hoofd???
Mijn andere schoonzus snapte het volledig en heeft ook tegen mijn moeder gezegd, dat ze wel eerder verwacht had dat de bom zou ontploffen. Zij staat dus volledig achter mijn ouders en mij, dus mijn oudste broer staat met zijn gezin helemaal alleen.
Ik blijf jullie op de hoogte houden van deze reallifesoap.
Ga zo een bammetje eten en dan naar het ziekenhuis. Tot straks.
jah leuk he als mensen het gewoon echt niet snappen…
hoezo blond…
ik zal ff een stukje met de hond om… mijn moeder stond zo straks al voor de deur of ze wat kon doen…
hebben samen de laatste spulletjes van de kinderkamer afgehaald en de kamer aangeveegd… dus die is inrichtings klaar :dance: :dance: :dance:
nu alleen wachten op de meubeltjes… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
is het bij jullie ook zulk lekker weer???
hier is het heerlijk zonnig… kan heerlijk achterhuis zitten… :inlove:
Missy, Het is hier grijs :? al de hele dag maar j aik won ook wle een paar uur rijden bij jou vandaan
Hier is het ook bewolkt :?
Gerdy hopelijk ben je nu even al je troubels met je broer aan het vergeten en kijk je naar je prachtige baby :inlove:
Ik heb vanochtend 2 uur lang met een hysterisch krijsend kind gezeten :?
Was heel gezellig :liar:
Nu slaapt ie gelukkig.
Joseetje, Is hij ziek?
Of gewoon sjaggie dat kan natuurlijk ook :mrgreen:
Denk het
Heb hem uiteindelijk maar een zetpil gegeven, en daarna een rijstewafel.
(hij wou ook niets eten, nou dan is het mis hoor
)
Ah jose :hug: Ik hoop dat thijmen zich snel iets beter voelt.
nu da hij zich maar weer snel beter voelt, lastig he als ze nog niet kunnen zeggen wat er is :?
heb trouwens net een blote :shifty: buik geplaatst…
Net thuis, moest na het ziekenhuis eerst Ilse ophalen omdat ons mam nog weg moest.
De echo was helemaal super geweldig. Alles is goed met de beeb. Wat de gyno zo kon zien, zat alles er op en er aan. We hebben geen uitsluitsel gekregen over het geslacht. Wel een vermoeden, maar de beeb bleef aan het draaien en wilde het niet rustig laten bekijken. Dus nu wachten we af tot we de pretecho laten maken rond de 26 weken. Dus damens: val me niet lastig met pb-tjes aanvragen :mrgreen: . Pas als ik het zeker weet, wil ik het met jullie delen.
Weet nu wel, dat de placenta voorligt. Dit verklaart wel, waarom ik dacht dat dit een rustige beeb is. Voel de beeb gewoon niet zo goed bewegen. Want met de echo maken heeft de beeb geen seconde stil gelegen :inlove:
Zal wel even kijken of ik een aantal foto’s kan plaatsen. Moet een foto maken van de foto’s, dus ik weet niet of het gaat lukken.