ach daarom… marcel moet het er maar mee doen…
is het nog gelukt met de foto’s van thijmen zijn verjaardag… had ff gelezenbij de september mama’s…
het klonk erg gezellig… :inlove:
:think: joseetje hoe was Thijmen z’n verjaardag heb er helemaal niks over gelezen of heb ik wat over het hoofd gezien :think: :oops:
Hennie en bigsby: balen da tjullie zo beroerd hebben geslapen. kan me voorstellen dat het nieuws van Suze het nog iets moeilijker maakt voor jullie. :hug:
Voor maagzuur wil vanillevla ook soms helpen. (net als van die melk). Hoop dat het snel wat beter gaat.
José: wij willenook foto’s van Thijmens verjaardag zien.
Ga zo meteen mijn kleren strijken die ik vanmiddag aan wil. en dan eens een routebeschrijving uitprinten.
kat van m’n ouders is weer ziek
(beestje heeft darmproblemen zo kan die niet poepen en zo sch*t ie de hele boel onder :(:sick: )
nu hebben ze besloten hem in te laten slapen
het is ook niet veel meer het was altijd een mooie grote stevige kat en nu is het eigenlijk alleen maar vel en vacht :?
door die kat ben ik katten leuk gaan vinden en heb ik nu zelf ook katten
hij heeft wel een mooie leeftijd opzich hij is 16 of iets ouder
Hallo allemaal,
Ik ben net terug uit het ziekenhuis heb weer een groeiecho gehad.
Ze doen het echt goed k ben zo trots op ze :inlove: meisj eis nu geschat op 1550 gram en het jongentje op 1420 :thumbup: Nou dat is toch helemaal geweldig e lopen nog steeds gelijk met een eenling zwangerschap :dance:
Het meisje dat is het eerste kindje ligt nu zo klem dat ze hoogswaarschijnlijk niet meer zal gaan draaien en het jongentje ligt inmiddels ook weer met het hoofdje naar beneden maar die kan nog wel draaien maar omdat dat het 2e kindje is is dat niet zo erg…
Missy en Bigsby, Ik heb ook alweer hele verhalen gedroomd vanacht mijn vriendin kreeg een drieling, en in de volgende droom beviel ik in de kroeg en ben ik daarna weer verder gaan drinken toen ik me opeens bedacht dat de placenta nog moest komen en ben ik bloedend achter op de fiets bij mijn dronken vriendin naar het zh gereden :wall: ja natuurlijk…
Angel, 16 is idd toch een mooie leeftijd voor een kat? Ik weet eigenlijk niet wat normaal is voor poezen :?
Hellen, Veel succes :thumbup: als je in Geldrop gaat werken kan je bij mij in Eindhoven straks wel op baby bezoek komen :mrgreen: is vlak bij :mrgreen:
:dance: francis fijn dat alles goed gaat met de kleintjes… :dance: en das idd een bizarre droom :eh: hahaha… :lol:
Ja erg he, nou ik ben ook al van een 4 ling bevallen hoor dus wat dat betreft :?
Ik heb nu 2 foto’s mee gekregen heb ze net geplaatst
Francis: fijn dat het goed gaat met de groei
ik geloof dat een kat 19 kan worden alhoewel de oudste kat 35 was ofzo :mrgreen:
Missy ik denk ook niet dat koude melk helpt, aangezien ik dat ook best veel drink :think: ik ben er ineens helemaal dol op :mrgreen:
Ik vind het vooral last met slapen en eten, want als ik het heb tijdens het eten krijg ik bijna geen hap door mijn keel :?
Het is ook een beetje een lastige timing hé, zwanger zijn en verhuizen, dat kost ook zoveel geld. Ik kan me best voorstellen dat je je daar zorgen om maakt! Maar het zal straks vast wel goed komen, het is altijd ff wennen die nieuwe uitgave, maar als je alles een beetje op de rit hebt…
Angel: tjeetje een bloedneus tijdens het hoesten
:shock: Helpt een hoestdrankje niet?
Wat zielig voor die kat, 16 is een mooie leeftijd maar toch
Joseetje: dat is idd een eindje :shock: Zolang doen wij er ook over ongeveer! ik zal het vrijdag we zien.
Hellen: bedankt voor de tip :thumbup: ik heb eerlijk gezegt nog niks geprobeerd :oops:
Francis: wat fijn dat alles zo goed gaat met de tweeling
:dance:
Bah wat een dromen heb jij zeg!! ik heb tot nu toe nog niet gedroomd dat ik ging bevallen, maar jij doet dat alleen maar :think:
Zo nog 15 minuten en dan mag ik naar de vk :dance:
dat heb ik ook bigsby en op bed elke keer als ik me omdraai… :sick:
Tip tegen maagzuur.
Ouderwets zakje pepermunt (maagpepermunt) naast je bed.
Er gingen hier hele zakken doorheen.
Rennie mag wel, maar in de bijsluiter staat ook dat je het niet langer dan bepaalde tijd mag gebruiken.
En tsja echt rekening houden met eten en drinken.
Nu is het met avondeten lastiger, maar het beste kun je gewoon water drinken om het uberhaupt zoveel mogelijk te voorkomen
Monique: geen id gebruik geen hoestdrank maar denk dat het vooral kwam omdat alles vanmorgen helemaal dichtzat :?
idd mooie leeftijd maar toch…
als je veel last heb van maagzuur tijdens het slapen moet je even je matras aan het hoofdeinde een beetje ophogen kan ook helpen dat je het dan wat minder is
leuk weer naar de vk :mrgreen:
jah idd jose…
je mag 3 rennies per dag gebruiken maar als 1 al niet werkt neem ik er niet mee…
als ik snelle verlichting wil dan neem ik een slok melk en dan rustig zitten en er om denken wat ik eet en gewoon water drinken… :thumbup:
maar het blijft gewoon een rot kwaaltje :naughty:
Het is een rotkwaaltje inderdaad!
Ik was trouwens ook altijd dom bezig toen.
Dan had ik nacht wakker gelegen omdat ik appelsap had gedronken
en de volgende dag dronk ik rsutig weer een pak leeg :doh: :lol:
Een vriendin van mij heeft op advies van de vk Graviscon gebruikt tegen het maagzuur. Weet zo niet of je er een recept voor moet hebben en waar je het moet halen. Drogist of apotheek. Ik denk het laatste.
Morgen hebben we de 20 weken echo. En we zijn er uit. We gaan vragen of ze willen kijken naar het geslacht. Maar ik ben er nog niet uit, of ik het jullie ga vertellen. Weet niet of er bekende van ons meelezen hierzo.
Weet verder niets over de situatie met mijn broer. Spreek zo meteen ons mam weer, als ze de kids komt brengen. Dus misschien vanavond een update. Ga nu de oven aanzetten. We eten PIZZA!!!
Gerdy, In een pb kan je het ons wel vetellen :inlove: nee als je het niet wil lekker vor jezelf houden!
Veel plezier morgen
gedry… kan me voorstellen dat je het liever voor je houd… had ik denk ik ook gedaan… als het me gelukt was :oops:
enne ik heb ook pizza gehad… naja een halve…werd er :sick: van lang leve de maagzuur…
enne graviscon word absoluut afgeraden tijdens de zwangerschap… mocht er absoluuut niet aan beginnen van mijn VK…
:think:
Missy en ik weet dat het alleen nog maar erger gaat worden, dat vertelden ze me :?
toch maar eens wat gaan proberen!
Joseetje: met welk eten moet je rekening houden dan?
Met drinken bedoel je jus toch?
Angel: heb je later weer gehad of alleen vanochtend? lijkt me niet goed :?
Dan moet ik boeken onder het hoofeind leggen :think:
Gerdy lekker pizza, dat heb ik gister gegeten :mrgreen: :silenced:
kun je ons niet pb-en om het geslacht te vertellen?
ik ben benieuwd naar de update over je broer!
De vk zei dat alles goed is, hartje klopt mooi en buikje/beeb groeit goed :mrgreen: over 2 weken moet ik terug komen ivm rhesus prik
Ik heb antagel gekregen tegen maagzuur ik gebruik het alleen als ik ga slapen omdat ik er overdag nog wel tegen kan maar dat mocht ik gewoon gebruiken ook nog ff bij de apotheek nagevraagd :thumbup:
Bigsby, Mooi alles is dus ok
Francis: gelukkig wel :mrgreen: het blijft leuk om tehoren.
Wat ik alleen niet zo fijn vond is dat ze mijn baarmoeder ging voelen, ik kreeg gelijk harde buiken, zo gevoelig was mijn buik vandaag :mrgreen:
En als ze onderin je buik gaat drukken om te voelen of het hoofdej daar zit dat vond ik ook niet fijn