1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

zo ben ik weer :mrgreen:

weer teveel gekocht natuurlijk :oops: wel hele leuke eoor? ior? nouja die ezel van pooh dus hahaha slofjes gekocht :smiley:

en kon het niet laten ook een winterjas te halen :oops: nu heeft ze dus 2 winterjassen 1 lange en 1 korte :shifty: en nog een broek en wat shirts :mrgreen:

en nu maar hopen dat ik niet binnenkort weer wat verzin en de halve winkels leegkoop haha

Haha Angel wat is shoppen toch leuk he? :mrgreen: Is Luna ook blij met wat je gekocht hebt?

En Francis zijn de gordijnen al af? Krijgen we wel een foto te zien?

Gerdy fijn dat je weer wat rustiger bent en dat je er zo goed met Willian over kan praten. Het is toch fijn als iemand anders ook zijn ā€˜mening’ kan geven aan je.

Bigsby dus het was gezellig met de loge? Heb je nu lekker het rijk alleen?

Hier is hubbie weer terug van een weekje fietsen op Mallorca. Hier was het dus ook erg gezellig vannacht :wink:

:dance: :dance: Ajax-VVV 6-1! :dance: :dance:

ze staan weer bovenaan! :stuck_out_tongue: :angel:

@Luna1 wrote:

:dance: :dance: Ajax-VVV 6-1! :dance: :dance:

ze staan weer bovenaan! :stuck_out_tongue: :angel:

:mrgreen: :dance:

:mrgreen:

Angel: je hebt de stad dus weer leeggekocht :mrgreen: heb je niks voor jezelf gekocht?

Gerdy: wat een rotsituatie, misschien moet je ff met je vader praten zodat hij je broer niet voor een keus stelt, want dat zal heel l*llig voor je moeder zijn ja.

Francis: gaat alles goed verder?

Gerard heeft vandaag gelijk gespeeld, en heeft Marco gewonnen?

Is het nog gelukt met de gordijnen?

Het is wel gezellig als Shannon komt logeren, ze doet s’ochtends als ze wakker is heel zachtjes vom ons niet wakker te maken :mrgreen: en dat verteld ze je uitgebreid als je dan wel op bent. Ze kwam vanmorgen bij mij aan bed kletsen toen ik op moest staan omdat hun vroeg weggingen (nou ja om 9;30 uur)

Ze is zo’n schatje :inlove:

Luna: fijn dat manlief weer thuis is, het kan me voorstellen dat het heel gezellig bij jullie was :mrgreen:

Luna: hm Luna d’r favoriete woordje is op het moment nee dus geen id of ze het leuk vind maar goed ik vind het leuk :mrgreen: :mrgreen:

Monique: ah wat lief van d’r :mrgreen:

nee niks voor mezelf gekocht vind veel leuker voor Luna dingen te kopen voor mezelf vind ik het echt een ramp haha

Hallo allemaal,

Ik heb echt een baal dag :? Eerst het ontsettende klot ebericht op kok dat Suze haar kindje het niet gehaald heeft, ik was daar best onderste boven van.

Toen ging ik met de gordijnen aan de gang nou dat was ook een drama ze zijn helemaal verpest :frowning: Ik heb precies gedaan wat er stond je moest ze eerst strijken en dan omzomen nou tijdens het strijken zijn ze 12 :shock: centimeter gekrompen en heel het fatsoen is eruit ze hangen niet mooi recht naar beneden gvd en gordijn van 89 euro!!! Gelukkig had ik het gezien voor ik de andere had gedaan ik ga er morgen ook mooi mee terug naar de winkel :evil:

Bigsby, Nee Marco had verloren, met 3-1 vorig eweek gelijk dus hij baalde wel :wink:

Luna, Gezellig toch zo’n nachtje :mrgreen:

Angel, Dta is het belangrijkste he dat jij het leuk vind :mrgreen: s Luna niet uitgesproken van rokjes en roze? Ik hoor dat wel ens bij meisjes in die leeftijd.

Luna, Volgens mij ben jij voor PSV of niet :stuck_out_tongue:

Francis: :hug: idd een baaldag

nee gelukkig niet haha alhoewel misschien dat ze dan vaker een rokje aan zou krijgen :think:

hallo dames…

ik wilde wel ff meelezen met jullie belevenissen…

ik ga vandaag ff niet persoonlijk op iedereen reageren maar wilde alleen ff mijn gezicht laten zien…

ben zelf ook behoorlijk aangeslagen door het nieuws van suze bij de december mama’s… :cry:

ik houd het hier ff bij voor vandaag…

Angel :mrgreen:

Francis :hug: baal maar ff lekker. en ik ben idd voor Ajax :mrgreen: :naughty: :snooty:

Missy wat vreselijk he? Denk dat je na de eerste 3 maanden ā€œveiligā€ bent gebeurt er zoiets. :frowning:

goedemorgen allemaal…

Ben de eerste vandaag die post…maar goed dat ik eerst de grote schoonmaak ff aan de kant gedaan heb want anders zat ik hier om 6 uur al :oops:

marcel heeft ochtenddienst…dus kan mooi ff rustig aan alles aan de kant zetten zodat ik het straks rustig heb…

marcel en ik zijn gisteren weer ff op de kinderkamer begonnen…

langzaamaan is hij dan nu echt bijna leeg…

zal zo ff mijn administratieboel ff in de kasten leggen…

ga nu eerst ff met de hond lopen…

@luna… idd zo zie je maar weer dat niets in het leven zeker is en dan met name het leven zelf niet…

Ook goeiemorgen!

heb je wel een beetjte lekker geslapen, Hennie?

Ik heb vandag best een spannende dag. Ik heb om 16.00u een sollicitatiegesprek voor een zwangerschapsvervanging op een school in Geldrop. Zou beginnen half november en tot maart duren.

Zou zo graag weer voor de klas staan, ook al is het tijdelijk.

spannend hellen… :pray: voor je…komt vast helemaal goed…

heb niet echt lekker geslapen… heel onrustig, marcel heeft mij 2 x wakker gemaakt aangezien ik overdwars op bed lag :oops: en hij geen ruimte meer overhield… :lol:

3e keer ben ik wakker geschrokken ivm nachtmerrie… de tranen liepen me over de wangen… :doh:

vreselijke muts af en toe…

nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik de hele dag al last had van gigantische maagzuur aanvallen zelfs rennies hielpen niet meer…

dus misschien dat dat s’nachts ook doorwerkt…

heb er vandaag alweer zo erg last van… bah…

Goedemorgen,

Ik heb ook al zo vreselijk slecht geslapen, ik ben na een uurtje slapen wakker geworden en verder steeds nachtmerries gehad ivm met wat er met Suuz is gebeurd :cry: Zoiets grijpt je echt aan, en ze was ook precies op dezelfde dag als mij uitgerekend. We wisten dat dit eraan zat te komen maar toch komt het erug hard aan.

Missy: ik heb ook veel last van maagzuur, alleen ik slik geen rennies. Ik heb van iemand anders gehoord dat je warme melk moet drinken, dat schijnt het te nutraliseren.

Hellen heel veel succes vandaag :thumbup:

Spannend Hellen! :pray:

Ik heb het nieuws ook gelezen van Suze, verschrikkelijk zeg! :frowning:

Hennie: Dat je heftiger gaat dromen hoort ook bij het zwanger zijn.

Onbewust (of mischien wel bewust) zit je met een heleboel angsten.

Nu het nieuws van Suze erbij en ik vind het niet gek dat jeā€™ā€˜s nachts in je slaapt ligt te verwerken.

Ik heb tijden gehd dat ik Randy om de gekste dingen huilend wakker maak.

Dat ging van ’ ik wil zo graag dat ie het straks doet’ tot ’ ik wil nog niet dood’

Maar ook wel ’ mijn teen doet pijn’ :lol:

Angsten zijn heel normaal en het zal waarschijnlijk wel vaker gebeuren dat je zo slaapt.

Praat er wel over als je ergens bang over bent… :hug:

Ik ben moe :zzz:

Gister nog een drukke dag gehad, we zijn naar Groningen geweest.

Naar een dinnetje hier van KOK :mrgreen:

Thijmen vond het helemaal geweldig :inlove:

Wij ook :dance:

Joseetje: Helemaal naar Groningen? of ligt dat dicht bij jou?

Heb je het leuk gehad?

Ik ga vrijdag naar Groningen, naar een Bruidloft :mrgreen:

Voor mij is het echt ver weg

@bigsby…ik drink ook heel veel melk maar warm helpt bij mij niet… neem elke keer als ik er ineens last van heb een slok melk maar het helpt gewoon niet zo lang… na 5 minuten heb ik het weer…

@jose… idd qua die angsten daar had ik al wat over gelezen en ik vermoed ook met het nieuws van suze gisteren dat het daar ook mee te maken heeft…

en qua praten dat doen marcel en ik nu al heel veel maar ik maak me overal zorgen om…

financieel zitten we ff krap ivm de verhuizing en de auto die kapot ging… voel me erg klote omdat we geld moeten lenen…

zorgen over hoe het straks komt e.d… en iedereen zegt wel dat je niet moet piekeren en dan doe ik dat overdag niet maar dan heb ik er dus snachts last van…

naja… is niet erg gaat wel weer over…en het komt wel weer goed… :thumbup:

fijn dat je een leuke dag hebt gehad in groningen…

spannend Hellen :pray:

ik heb het nu ongeveer echt wel gehad met die griep :shifty: net zo hard gehoest dat ik spontaan een bloedneus kreeg :twisted:

Ja heb een hele leuke dag gehad in Groningen.

(het is 2 en half uur rijden :wink: )

Thijmen heeft er een vriendinnetje bij, die 2 speelden zo leuk met elkaar :inlove:

Hennie tuurlijk mag je piekeren, het hele leven verandert.

Jullie hebben een koophuis, je bent zwanger en die kleine gaat straks heel je leven nog eens omgooien.

Daar mag je om piekeren.

Je kan beter gelijk je gevoelens kwijt dan dat je er mee blijft zitten.

Maar toch zijn nachtmerries heel normaal tijdens de zwangerschap.

Alles is veel heftiger en eigenlijk is het ook een soort verwerken.