1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

jah precies…

ik snap je dilemma… het is voor je ouders gewoon heel lastig aangezien zij er onbedoeld tussen in staan…

en het is idd de keuze van je broer en die gevolgen moet hij aanvaarden en kan hij dat niet dan moet hij gewoon weer gaan verhuizen … heeeeeeeeel simpel…

wees dan een vent en geef toe dat je een foute keuze hebt gemaakt…

meid heel veel sterkte :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ook voor je ouders :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Jeetje Gerdy, wat een vreselijk gedoe zeg!! :shock: . Heel veel sterkte :-* :hug: . Onbegrijpelijk zo iemand. Ik hoop dat jullie er uiteindelijk toch enigszins als familie uit kunnen komen, want dit is echt een vreselijke situatie! Ik kan je helaas niet helpen, maar ik vind dat jij het hartstikke goed doet :thumbup: , dus laat je niet anders vertellen door je broer. Je bent een echte topper en doorzetter en je mag trots zijn op jezelf!!! :hug:

Jeetje Gerdy. Knap dat je je zo beheersen kan :shock: Echt niet normaal zeg. :hug:

bigsby; nee als ik niet getest had, had ik idd niet eens geweten dat ik zwanger was. en dan had ik nu een hele heftige ongi meegemaakt, pfff verlies echt veel bloed momenteel, maar is voor het ‘goede doel’ (vocht achter bm weg) laten we maar zeggen…

gerdy, :shock: fijne broer zeg, maar niet heus… sterkte ermee… en hoop dat wilian snel opknapt!

francis; hoe was het vandaag? :hug:

Nou, alleen thuis vandaag (nou ja, met Dionne dan). Bert is naar een honkbaltoernooi. Eigenlij zou hij zondag gaan spelen, hadden we vandaag samen iets leuks kunnen doen. Maar door de lekkage moeten ze het weekend daaraan werken. Mijn vader (die moet helpen) kan alleen zondag, dus honkballen op zondag was uitgesloten en bert wil toch nog even graag afscheid nemen bij zijn oude team. Dus dan maar op zaterdag.

Als het weer iets beter wordt, wil ik misschien vanmiddag nog even gaan kijken, al is het wel anderhalf uur rijden (enkele reis). Ze spelen in Putte(n) in de buurt van Bergen op Zoom.

Woont niemand van jullie daar toevallig in de buurt?

Amy: Hoop dat je ongi snel iets minder wordt. Ik had het deze keer ook, dat het heel erg was. (het begon met heel weinig en na 3 dagen :shock: ) Niet echt fijn. Ik ou er ook nog steeds een beetje rekening mee dat ik wel bevrucht was. Maar ja. Weten zal ik het nooit doen. :eh:

Fijn weekend allemaal.

Sorry, ik woon niet in de buurt van Bergen op Zoom, maar ik hoop dat hij het naar z’n zin heeft op het honkbaltoernooi!

Voor degenen die van buikfoto’s houden… :wink: Ik heb een paar 34-wk buikfoto’s in het showforum van de novembermama’s gezet.

Joseetje: heel veel plezier vandaag met thijmen zijn verjaardag vieren :dance:

Amy: goed dat het er dit keer zelf uitkomt, nou kun je de volgende ronde weer opnieuw proberen :hug:

Hellen: das een eind rijden alleen om ff te gaan kijken :shock:

Maar ik woon daar niet in de buurt, heel ver daar vandaan eigenlijk!!

Francis: hoe is het gister gegaan?

Angel: hoe gaat het met jou??

Voel je je al weer wat beter?

Vandmiddag rond 16;00 uur komt Gerards zijn nichtje bij ons om te logeren, en vanavond krijgen we ook nog vrienden op bezoek dus hebben we een drukke dag en avond vandaag :mrgreen:

hoi hoi

LadyC: mooie buik hoor :smiley:

Hellen: idd eind rijden om ff te kijken en ik woon er ook niet in de buurt (heb net ff gespiekt waar het lag haha)

Monique: ja hier gat het al redelijk

gezellig een loge

zo vandaag gaan wij lekker shoppen :dance: nieuwe kleertjes voor Luna (het is weer kb tijd haha)

nou, heb besloten om niet naar het honkbal te gaan kijken. het is een beetje overdreven om 3 uur te gaan rijden voor 1uurtje honkbal in de regen.

maar wat baal ik ervan vandaag. ik wil iets leuks doen. maar het is pestweer. en ik ben alleen thuis. heb geen zin in naar mijn moeder gaan en voel me toch echt wel een beetje eenzaam.

iemand ideeen om te gaan doen?

hoi hoi

zo ben goed geslaagd voor Luna maar kanonne wat duur allemaal hahahaha en dan heb ik nog niet eens alles :shifty: was maar goed dat ik al een winterjas heb :smiley: (al zag ik wel hele schattige angen maar heb ik maar braaf laten hangen haha)

morgen ff de stad in om slofjes te kijken :smiley:

en ff kijken of ik echt niet iets ben vergeten

en het was ook echt druk denk ik lekker rustig te gaan voor de kinderbijslag is gestort dacht half rotterdam geloof ik precies hetzelfde te doen :frowning:

Hellen: en heb je nog iets leuks gedaan?

Hellen balen dat je niks te doen hebt, het is ook niet echt mooi weer om erop uit te gaan!

Angel: is de ziekenboeg weer beter?

Fijn dat je geslaagd bent :dance:

Monique: nee nog niet helemaal nog beetje hoeste en m’n neus zit af en toe dicht (niet dat dat nou veel uitmaak ik ruik toch niks hahaha maar niet zo handig met adem halen haha)

Luna lijkt wel al een heel eind opgeknapt die hoest alleen als ze ziet dat ik een hoest snoepje pak haha

Die Luna toch. :mrgreen: wat een wijsneus!

Ik heb maar een vriend van Bert gebeld, om te vragen of ik daar een kop thee mocht drinken. Ze hebben een kleintje van 6 maanden. Heerlijk om te zien. (hij kon niet slapen, doordat hij tandjes kreeg. Maar dat was voor mij wel heel leuk)

Hallo allemaal.

Ik kon het gisteren niet meer opbrengen op de pc aan te zetten (nou dat wil wel wat zeggen)

Het was een moie begravenis mijn oom heeft in grove lijnen haar biografie verteld en de echt kenmerkende dingen van oma eruit gehaald, mijn oma was een heel kleurrijk mens heel ondernemend ook daarom was het zo sneu dat ze de laatste 10 jaar zo slecht was.

Mijn oma haar kleur was paars, ze had dan ook een paarse kist en allemaal paarse bloemen. ze ligt nu begraven bij haar man.

Na de dienst zijn we naar een restaurant gegaan en hadden we een bufet, op die manier werd het geheel op een zeer fijne manier afgesloten.

Ik moets alleen omdat we geen oppas hadden voor Brian Marco heeft mijn om aook nooit gezien omdat ze dus al jaren mij niet eens meer herkende, ik ben dus alleen gegaan en moest na het bufet in Arnhem naar huis rijden toen ik een uur later thuis was was ik hemelaal leeg emitioneel gezien was echt heel erg moe. We hebben de tv uitgezet en hebben nog een uur gepraat toen ben ik gaan slapen…

Gerdy, Wat een verdrietige situatie, ik zou ook niet weten hoe je dit nu op een normale maniet kan oplossen :hug:

Joseetje, Was het een leuke dag vandaag?

Angel, Iedereen was al de kinderijslag aan het opmaken denk ik :wink:

Hellen, Baby’s blijven leuk he of ze nu tandjes krijgen of niet :mrgreen:

als ik iemand heb overgeslagen sorry

zo ik heb Luna ff gespamd in het showforum nog paar vakantie foto’s enzow :smiley:

Angel: ademhalen lijkt me idd wel makkelijk :think:

Maar fijn dat het al wat beter gaat :thumbup:

Hellen: je hebt je dus toch nog vermaakt?

Francis: wat fijn dat jullie op een mooie manier afscheid van oma hebben kunnen nemen. Ik kan me voorstellen dat je daarna helemaal kapot was, het valt ook niet mee met al die emoties. En vooral wat ik altijd zo moeilijk vind is zo’n biografie, dan ga je weer helemaal terug in de tijd!

Het blijft moeilijk hé :hug: :hug:

Zo Gerard is voetballen en heeft onze loge meegenomen, ze is tot laat opgebleven gister maar was natuurlijk weer vroeg wakker. Ik leg haar altijd in bed maar ze komt er vrij snel weer uit, dus heeft ze nog maar ff bij ons gezeten en kijken wat voor een spelletje wij hebben gespeelt :lol:

goeiemorgen

Francis: fijn dat het een mooie begravenis was :hug: maar blijft altijd heel moeilijk

idd leek wel uitverkoop bij de h & m zo druk was het :?

Monique: jullie hebben het dus wel gezllig zo met de loge :mrgreen:

zo vandaag gaan we nog ff de stad in we hebben toch nog niet alles blijkt :wall:

en ik vond gisteren al zo duur geworden… :think:

Francis: ik hoop dat het nu wat beter met je gaat? Het is idd een emotionele uitputtingsslag een begrafenis, waar zo treffend over de persoon in kwestie wordt vertelt.

Het gaat met mij wel weer redelijk. Ik ben nog steeds woedend, maar ben, mede door gesprekken met Willian, wel in gaan zien hoe zielig mijnbroer en zijn vrouw eigenlijk zijn. Dat je zoveel ellende kunt veroorzaken door te oordelen over het leven van iemand anders. Er zijn momenten dat we er zelfs grapjes over kunnen maken. Dat lucht ook behoorlijk op en het relativeert de zaak een beetje. Ga straks even naar mijn ouders om te kijken hoe zij er nu over denken. En om aan te geven dat ik voorlopig nog geen familiefoto’s wil laten maken. Kan het niet over mijn hart verkrijgen.

Maak me een beetje zorgen over mijn vader. Ik denk dat hij heeft besloten om binnenkort mijn broer te bellen en te zeggen, dat hij 1 kans krijgt om het weer goed te maken door aan mij en mijn ouders zijn excuus aan te bieden. Doet hij dit niet, dan is het voor mijn vader over. Ik wil dit eigenlijk voorkomen omdat ik niet vind dat mijn ouders een kant moeten kiezen. Het blijft tenslotte hun zoon en kleinkinderen. En ik weet, dat mijn moeder er aan kapot zou gaan, als zij de kleinkinderen nooit meer zou zien. Mijn moeder durft nl. geen verre afstanden alleen te rijden en zeker niet op de snelweg. Dus als mijn vader niet meer zou gaan, betekent dat automatisch dat mijn moeder daar ook niet heen kan. (Of ik zou haar moeten brengen… Ja duh, dat dus echt niet)

Bigsby, Het was dus erg gezellig met je loge :smiley: Marco is ook naar de voetbal ben benieuwd of ze nu eens gewonnen hebben :lol:

Angel, Ja het blijft een dure hobby, kinderen.

Gerdy, Fijn dat je er inmiddels wat rustiger onder bent maar het blijft voorlopig naturlijk nog wle ff aan je knagen.

Als Marco zo terug is van voetballen gaat hij me helpen met het omzomen van de gordijnen heb gisteren strijkband gehaald en met zijn hulp moet het goed komen zijn namelijk nog al brede gordijnen 280x280 :roll: