:mrgreen:
GRRRRRRR!!! :twisted: ik ebn ongi. Had er echt nietop gerekend. Dacht echt dat het goed was deze keer. :twisted:
:hug: Balen zeg, Hellen! :shock: :-*
mogguh
ik heb een rot nacht achter de rug zeg bleh
Luna vertikte het om te slapen ben er tot 2 uur mee bezig geweest mar ze wou echt niet in d’r eigenbed slapen dan was het janken :?
dus toen heb ik haar maar bij mij in bed genomen ach toen heeft zij geslapen en ik niet echt :shifty:
en toen werd ze 8.30 wakker en begint Darius €te schelden terwijl ze de heletijd op mijn helft van het bed heeft gelegen en hij dus geen last heeft gehad van haar ja toen ze wakker werd
Hellen balen dat je ongi ben geworden :hug: wil je nu met of zonder nod op het lijstje?
Francis: hm ik zie het juist meer als ik word beperkt in wat ik kan nu kan ik s’avonds zeggen doei ik ga er ff van door en dan moet ik thuis blijven omdat Luna op bed ligt :shifty:
zo ik ga ff naar belgie zwaai, zwaai
LadyC: fijn dat de diploma uitreiking gezellig was :thumbup:
Amy: :thumbup: weer in de aanslag :mrgreen:
Francis: veel plezier in Spijkernisse, en gefeliciteerd met je schoonpa!
Hellen: balen dat je ongi ben :hug:
Angel: balen dat je zo slecht geslapen hebt
Veel plezier in België!
Wij gaan zo ff de normale zaterdagse dingen doen en dan gaan wij vanmiddag naar Amsterdam naar een verjaardag. Ik heb al gehoord dat hetdaar altijd een drukke boel is dus ik zal wel helemaal geslooopt terug komen vanavond.
Fijne dag allemaal
Gerdy, het zit allemaal niet mee.
Hellen, balen dat je ongi geworden bent zeg.
Angel, veel plezier in België! Mooi land
Bigsby, veel plezier op de verjaardag. Probeer toch een beetje rustig aan te doen!
Francis, gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonvader en heel veel plezier in Spijkenisse.
Amy, hup aan de klus, we willen je hier niet zien :mrgreen:
Sabje, hoe gaat het met jou? Lukt het afvallen? Loop je ook bij een diëtiste?
Luna, hoe is het met jou?
LadyC, fijn dat de diploma uitreiking leuk was.
Hoop dat ik verder niemand vergeten ben :oops:
Mijn papa heeft gisteren al een deel van de babykamer geschilderd, helemaal alleen :inlove: Plafond en 2 muren hebben hun eerste laag gekregen. Je ziet nog wel dat dat zeker niet genoeg is, dus vandaag er maar overheen en de 2 andere muren de eerste laag geven.
Mocht van mijn hubbie en zijn zus (zij komt straks helpen) niet schilderen. Nou, ik kan dat best wel hoor, dus ik ga echt wel iets doen. Maar gewoon niet zo lekker lang als zij, ga daarna wel shoppen ofzo :mrgreen: (tja, als ik het toch niet mag van ze ... :P )
@hellen… :hug: balen meid… en zeker omdat je zelf een goed gevoel er over had… :hug:
ik ga zo naar de hondenclub dus ben vandaag hier niet aanwezig…
niet te veel kletsen he
Missy, er is bijna niemand hier, dus er zal niet veel gekletst zijn als je terugkomt :mrgreen:
Veel plezier op de hondenclub!
Laatste Updte schoonouders. Mijn schoonmoeder is gisteren weer naar huis gekomen en het gaat verbazendwekkend erg goed met haar. Ze lijkt een stuk minder verward. Ik heb nu ook het idee, dat haar hart wat langere tijd niet goed in ritme heeft gewerkt. Maar schoonpa kreeg wel vervelnd nieuws gisterenmiddag. Hij wordt niet gedotterd maar moet een bypass operatie ondergaan. De cardiologen van het zieknhuis waar de ingreep plaats vindt (Eindhoven) vonden dotteren geen zin hebben, omdat de afsluiting te groot was. De wachttijd voor deze operatie is tussen 1 en 6 weken :shock: :o :shock: . Ik hoop dat hij bij de groep zit, die snel geholpen worden.
Heb voor de middag lekker samen met Willian in de tuin gewerkt en ga nu lekker ontspannen achter de naaimachine.
Doei
Hej Dames,
Hoest met jullie? Ik hoop dat alles goed gaat.
Alweer een tijdje geleden, maar heb nu wat meer tijd.(zit in m’n verlof)
Dus ik dacht, ik kijk hier ff.
Hier gaat alles wel goed. heb wat last van het bekken en ben erruug moe.
Slaap nu mmestal s’middags ook nog 1,5 uur.
En de kleine duwt tegen mijn ribben. Dat doet behoorlijk pijn.
Maar, het allerbelangrijkste, de kleine doet het super en groeit goed.
Dan maakt de rest me helemaal niks meer uit…
Het begint hier nu toch wel spannend te worden. Het is nog maar 5 weekjes. Ik zie er echt naar uit, maar spannend is het wel.
Gr yvonne
Zo meiden jullie hebben weer flink gekletst.
Heb het erg druk gehad afgelopen 2.5 week dus vandaar dat ik er nu pas weer ben.
Ben donderdag voor de echo geweest en het is helemaal in orde. Ik vond het erg spannend omdat ik vorige keer met 9.5 week een miskraam heb gehad. Ben nu ook een stuk meer gerust gesteld. Nog even afwachten en dan zitten we redelijk veilig. nog 5 weken volgens de gyn en nog 1 week volgens de vk dus ja na 1 week zit ik redelijk veilig en na 5 weken ben ik veilig.
Hier is het ook al goed te zien dat ik zwanger ben. Kan me eigen broeken al niet meer aan dus heb vandaag maar wat kleding gekocht moet toch iets aan me gat trekken.
Ga vanavond even bij lezen maar ga nu even het eten voorbereiden.
Me zus komt eten en dan gaan we het aan haar vertellen.
Liefs
Vientje
heez dames
beitsche leu kdat je er weer bent
francis veel plzier t weekend
angel veel plzier in belgie
hellen volgende poging is t wel raak (hoop ik )
vientje ennnnn hoe vond je zus het nieuws???
gerdy :hug: :hug: :hug: hou je taai meid
amy klus ze
esther nog van harte met de geboorte van de kleine meid
hier alles goed
de kleine is erg beweeglijk overdag en is dus ook erg vermoeiend gelukkig hoef ik nog maar een week te werken en dan verlof!!!
verder heb ik met 36 weken ook weer een echo
t is dan wel een liggings echo maar toch zie ik me ukkie nog even voor t echt komt :inlove:
fijn weekend iedereen
gr loessie
Noemi: wat lekker dat je vader zo ijverig met schilderen is :thumbup:
En heb jij nou ook geschilderd of ben je wezen shoppen?
wanneer komt bij jou de kinderkamer binnen? bij mij donderdag:dance:
Gerdy: fijn dat je schoonmoeder weer naar huis mocht, en ik hoop met je mee dat je schoonvader in die groep zit
Beithsche: fijn dat je ook ff gedag komt zeggen en ff laat weten dat alles goed met jullie is :mrgreen:
Wat lekker dat je al verlof hebt, en 5 weken is zo voorbij :dance:
Vientje: wat fijn dat nu alles goed is, je schiet ook al weer aardig op hé :mrgreen: lekker idee dat je bijna in de "veilige " zone zit.
Loessie: wat lekker dat je nog maar een week hoeft, lekker aftellen!!!
Francis: hoe was het feest gister?
Angel hoe was het in België?
Gister gingen we naar een verjaardag in Haarlem (niet Amsterdam) en dat is al zo’n eind rijden. Dus toen we daar aankwamen was ik al helemaal uitgezeten, en er waren best veel vreemde mensen dus ging ik niet de hele tijd staan. Af en toe moest ik wel omdat ik het zitten echt niet volhoud, met gevolg dat ik niet meer kon lopen/bewegen en wij dus voor het avond eten al weer naar huis gingen. En in de auto heb ik de stoel op ligstand gezet omdat ik echt niet meer kon zitten :?
En wat heb ik s’avonds weer pijn gehad zeg, het zijn volgens mij echt mijn bekken die dat niet meer kunnen en dat is zo lastig. Dus gisteravond na het douchen ben ik maar heerlijk op de bank gaan liggen.
Dames,
Hier ff snel een berichtje van mij.
We zijn vanmiddag om hal 4 terug gekomen uit spijkenisse, opzich was het wel gezellig.
Morgen heb ik weer een groei echo en daarna een afspraak bij de gyn.
Dit is maar goed ook want het gaat helemaal niet goed met mij ( met mijzelf dus als het goed is wel met de zwangerschap zelf) Ik kan het niet opbrengen hier nu verder op in t egan als ik morgen bij de gyn ben geweest en hopelijk alles een beetje op ene rijtje heb zal ik hier wat meer over vertellen voor nu laat ik het dus even hierbij…
Ik weet het ik ben nu heel ego maar het is ff niet anders :-*
hoi hoi
we zijn gisteren maar heel ff-ies in belgie geweest alleen ff iets ophalen
vandaag naar de markt geweest hoop leuke dingen weer voor Luna gehaald hahahaha
heb besloten dat ik dit jaar voor haar verjaardag een keukentje ga maken dat kleine keukentje is gewoon niks te klein enzo
morgen weer prikken en voor de eerste keer naar de diëtist ben benieuwd :mrgreen:
Bigsby, ja, heb uiteindelijk geschilderd. Niet zo veel, want kreeg hoofdpijn van de lucht, maar toch eventjes. Vandaag ook weer eventjes.
En niet echt wezen shoppen, maar toch een paar winkels gedaan, maar met lege handen thuisgekomen.
Normaal gezien komt de kamer over een tweetal weekjes in de winkel en dan worden wij gebeld om een leveringsdatum af te spreken.
Jeetje, is toch niet goed dat je niet meer zo lang kan zitten. Goed dat je de stoel in ligstand had gedaan.
Gaat het nu beter?
Francis :hug:
Angel, succes met het maken van een keukentje. Krijgen we dan ook weer netjes foto’s? :mrgreen:
Succes bij de diëtiste morgen!
Beitsche, geniet van je verlof!
Loessie, nog maar een weekje, aftellen!
Vientje, bijna uit de gevarenzone dus.
hahahahaha natuurlijk krijgen jullie dan weer foto’s Noemi
Francis: wat balen dat het niet goed met je gaat, de gyn zal vast zeggen dat je direct moet stoppen met werken zoals ze dat al eerder zeiden.
succes bij de gyn vandaag :hug:
Angel: leuk dat je een keukentje gaat maken, ik ben heel benieuwd!!
Succes bij de dieëtiste vandaag :thumbup:
Noemi: je moet ook niet gaan schilderen, daar krijg je ook hoofdpijn van :naughty:
Nog 2 weekjes wachten op bericht van de babykamer, dat schiet al lekker op :mrgreen:
Het zitten hield ik al lang niet meer vol maar nu helemaal niet meer, het gaat verder wel goed alleen kan ik mijn benen heel slecht bewegen, bijv lopen en alles. Ik denk dat ik te zwaar ben geworden voor mijn bekken :mrgreen:
Hoe gaat het verder met jou? heb jij nog klachten?
Bigsby, te zwaar geworden voor je bekken? Denk je dat echt? :mrgreen:
Hier gaat het wel. Maagzuur is gelukkig gezakt en de misselijkheid ook, nu maar hopen dat het zo blijft! Alleen nog last van mijn rug, maar dat is gewoon omdat ik nu weer heel de dag moet zitten. Loop af en toe wel rond, maar dat is niet genoeg (maarja, kan moeilijk elk uur van mijn bureau weg, dat gaat gewoon niet).
Jij nog maar een paar nachtjes slapen en dan krijg je de babykamer toch? (was toch nu donderdag???).
Francis, hoe was de groei echo? :-*
Francis: geeft helemaal niets hoor, als je een ego-berichtje plaatst. Ik heb de laatste tijd ook niets anders gedaan geloof ik :oops: Soms is het gewoon nodig. En daar is dit forum ok voor. Ik wens je veel sterkte bij de gyno en een dikke :hug: voor jou.
Angel: gaaf, zelf een keukentje maken. Veel plezier met het maken. We wachten rustig :liar: op de foto’s.
Schoonpa, mag waarschijnlijk woensdag onder het mes. Dat zou een grote meevaller zijn. Als het goed is, dan wordt hij morgen naar Eindhoven gebracht.
Ben vanmorgen (bij hoge uitzondering) weer eens om 6.00 uur begonnen. Dat doe ik dus echt niet meer. Ben zo misselijk als een kanon en alweer verschillende keren moeten overgeven.
Maar ik heb ook leuk nieuws: we hebben gisteren een wieg opgehaald. Voor 10 euro gekocht op marktplaats. Echt een koopje en hij ziet er geweldig mooi uit. Moet zelf nog wel de bekleding en matras maken. Maar dat kan ik wel.
En we zijn gisteren lekker de hele middag met de quad weggeweest. Hebben rustig rondgetoerd. Ik heb alleen niet zelf gereden, want dat durf ik nu niet meer in mijn toestand. Maar het was heerlijk om er even uit te zijn na de afgelopen week.
Ga zo even plat en dan hoop ik, dat ik na mijn dutje er beter aan ben.