Ons show-topic
Aan mij de eer om het deeltje te openen.
Fijn dat je een afspraak hebt staan biuj de dietist, Angel.
Dionne ligt nu al voor de 2e keer vandaag in bed. Ze is niet echt lekker. er komt een kies door en ze heeft volgens mij last van de inentingen van vorige week.
Hellen: :hug: voor Dionne volgens mij ging die 14 maanden prik idd wat later werken dus kan dat ze daar nu last van heeft
Luna ligt nu ook weer op bed haha arm ding was moe toch maar beetje gaan trainen met vroeg opstaan voor ze straks naar de psz moet
Angel: fijne dat je de 15e bij de dieëtiste terecht kan, dat is al lekker snel :thumbup:
Hellen:Arme Dionne :hug: hopelijk voelt ze zich snel weer beter!
goedemorgen… weer een nieuw deeltje :thumbup:
hier alles rustig… heb vannacht niet echt geslapen kwam dus om 11.00 uit mijn bed rollen :oops: …
nog maar 1 nachtje alleen slapen want marcel heeft de laatste vrij ivm een werkgroepbespreking die hij die middag heeeft…
handig in de nacht… 7 uur op bed en 1 uur weer weg… :think: maar goed opgelost… :dance:
de buren tot nu toe niet gezien en of gehoord :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
hoop dat ik het duidelijk genoeg heb gemaakt…
houd nu alles in de gaten e heb al 1 overlast punt… netjes genoteerd…
@angel… meid das lekker snel… :dance: en werkvoorbereiding heb jeook al dus je kan gelijk aan de slag…
@hellen… ach arme stakker :hug: voor Dionne… :-*
Hennie mooi dat ze het tot nu toe begrepen heeft en als ze nou straks moeilijk gaat doen, dan moet je haar negeren hoor.
Dus de deur niet meer voor haar open doen en ook niet meer met haar in gesprek.
En al het geschreeuw aan je deur natuurlijk onthouden en noteren en melden
Maare wat dacht je nou dat Thijmen krijgt?
En broertje of een zusje
Ach arme Dionne, het is ook niks he meis die kiezen en tanden.
Wie heeft dat dan ook bedacht :hug:
En dan zitten ze eindelijk en vallen ze weer uit :shifty: :mrgreen:
@joseetje wrote:
Ach arme Dionne, het is ook niks he meis die kiezen en tanden.
En dan zitten ze eindelijk en vallen ze weer uit:shifty: :mrgreen:
Wij zijn hier van mening dat de tandenfee gewoon maar moet komen om in 1 keer alle tandjes te plaatsen. Niet meer dit gedoe! :naughty:
en ik wou nog even zeggen dat Thijmen tot nu toe vandag zo vrolijk is :inlove:
Tot half 11 geslapen :shock: en zonnet een banaan gegeten en nu zit ie lief te spelen :inlove:
Zo ken ik mijn mannetje weer :inlove:
Hopelijk blijft het zo vandaag :shifty:
@Hellen wrote:
@joseetje wrote:Ach arme Dionne, het is ook niks he meis die kiezen en tanden.
En dan zitten ze eindelijk en vallen ze weer uit:shifty: :mrgreen:
Wij zijn hier van mening dat de tandenfee gewoon maar moet komen om in 1 keer alle tandjes te plaatsen. Niet meer dit gedoe! :naughty:
Nou inderdaad, stom gedoe hoor die tanden.
Ik heb het nu met mijn verstandskiezen (die er ook weer uitmoeten :doh: )
Maar dat doet soms pijn als er iets tegenaan komt :o en dan weet ik nog waar het van komt, zo’n kleintje kan dat natuurlijk helemaal niet plaatsen

Missy fijn dat het nu rustig is aan de buren haar kant, wel irri dat je nu daar steeds op gaat letten. Je gaat je nu al opwinden als je haar wel of niet ziet :?
Joseetje: ik ben niet goed in gokken wat het gaat worden, bij mij heb ik wel een vermoeden maar moet eerst zelf maar eens afwachten of het zo is. Maar bij andere ben ik daar heel slecht in, wil jij het met de 20 weken echo weten?
joseetje fijn dat thijmen weer het zonnetje in huis is :inlove:
Ik ben ook niet goed in gokken, maar heel vaak heb ik rond de uitgerekende datum van anderen een ingeving en die klopt. :mrgreen:
heb jij bij jezelf al een vermoeden?
Ja een jongetje :inlove:
Hoe dat komt weet ik niet, maar als ik aan mijn gezin in april denk dan zie ik 2 jongetjes om me heen :inlove:
en bij mij dan?
hmmmm weet ik eigenlijk niet :think:
haha jammer ik kon het proberen :mrgreen:
Ik ben benieuwd of jou vermoeden uitkomt :think: ga je het ons vertellen als je het over 5 weken tehoren krijgt?
Nou weet ik nog niet, aangezien Hennie familie is :mrgreen:
haha ha kan zij haar mond niet houden? :mrgreen:
dan pb-en wij je wel
proest hennie en haar mond houden met een leuk nieuwtje :mrgreen:
Nee hoor, als ze echt zou moeten, zou ze het kunnen :-*
Maar volgens mij wil ze het niet eens weten 8)