1e kw 07 | 17** zwanger nog 5 tegaan al 2 baby's geboren #23

dus toch maar niet hardop vertellen, en ook niet bij jou andere forum aangezien jullie elkaar volgen :mrgreen:

Hoezo wil zij niet weten wat jij krijgt? lijkt mij juist leuk :lol:

Ik ben zelf ook benieuwd wie er in mijn buik zit!

nope… ikke niet willen weten ikke houd van verrassing en ikke zeg messie… 8)

en ikke goed geheim kan bewaar… soms iets te goed :wink: jose…ikke ben ouder geworden en ook iets wijzer he :stuck_out_tongue:

en ik denk bij mij zelf een jongen… sinds 12 weken heb ik dat gevoel terwijl ik altijd heb gezegd dat ik als eerst een meisje krijg…

marcel denkt een meisje maar hoopt dat ik gelijk heb :lol: :lol: :lol:

Missy: we zijn betrapt :shock: terwijl we over jou praatte :eh:

Wij houden ook van een verrassing daarom weten wij het ook niet, dus jullie hebben het precies andersom als wij. Ik denk dat ik een meisje als eerste krijg en Gerard denkt een jongen :lol:

Maar mij maakt het niet uit wat het is

Ik denk ook dat jij een jongetje krijgt Hennie

En dat van geheim bewaren was een geintje, snap je toch wel :-*

Bij Thijmen heb ik ook de eerste weken gedacht dat het een meisje zou worden, iedereen zei het word een meisje en ik het begin dacht ik dat ook.

Maar daarna begon ik wel steeds tegen Randy te zeggen een jongen is toch ook super?

Toch moest ik wel even omschakelen na de 20-weken echo :lol:

Dus jij denkt bij mij een meisje :think:

Nou de meesten moeten nog zo’n 5 weken geduld hebben en jij nog zo’n 25 :mrgreen: :wink:

Het is natuurlijk wel het leukst als je er 1 van elk krijgt, voor de afwisseling :lol:

we zullen straks wel zien wie het goed heeft betreft zichzelf :wink:

maakt niets uit hoor dat je over mij praat… :lol: :lol: :lol:

en ik wist dat dat een geintje was jose hoor :wink: ik praat gewoon ff mee… :lol:

en de reden waarom ik het niet weten wil is ivm de standaardvragen… zo is een kennis van ons van de week bevallen…

wij wisten tot een groot feest eerst niet wat het worden zou maar hun dus wel…

ikke zo… ach ik denk toch een meisje… de broer van die kennis… jah klopt het word een meisje…

:eh:

dus kleine geboren… het eerste wat je vragen wilt en … jongen of een meisje… hoe heet hij/zij…

je mist dan echt een stukje…

plus dat ik het zelf heerlijk vind om te dromen en kijken of mijn gevoel juist was…

al neig ik soms bij mijzelf ook weer naar een meisje… :shifty: alleen het gevoel van de jongen is sterker… :shifty:

en nog een positieve eigenschap…ik ben ook heel erg geduldig… :liar:

Ja ik ben ook wel benieuwd hoe ik het zou doen als moeder van een dochter, maar als ik dan op tv een puberende meid zie denk ik word jij maar een jochie :oops: :lol:

Tijdje terug vertelde mijn vader hoe mijn moeder reageerde toen ik een meisje bleek :inlove: (na 2 jongens)

’ ooooh een meisje, ik heb een meisje, kijk dan een meisje, mijn meisje’

Tante met ook 2 jongens, wou er toen ook nog wel eentje, want ze wou ook een meisje, arm kind werd een jongetje :silenced:

:think: vraagt zich af welke kant van de familie dat was… :think:

neigt naar bepaalde mensen… :stuck_out_tongue:

Ik schommel bij mezelf ook weleens hoor.

Dan denk ik dat deze zwangerschap zooow anders is dus meisje.

of dan denk ik de chinese kalender had het bij thijmen ook goed en nu zou het een meisje worden.

Of als mijn moeder vraagt mijn taille gebleven is, dan denk ik een meisje?

Of als ik de zoveelste hormonale uitbarsting heb gehad, dan denk ooh een meisje?

Dat zal een mormel worden :lol:

Ja onze kant van de familie, oudste zus… :wink:

Ken ik die kennis ook? :think:

Ach het maakt hoe dan ook niet uit wat het is, je bent er even blij mee lijkt mij.

En ja ik vind een verrassing bij mijzelf ook leuker, bij andere maakt het mij niet uit of ik het wel of niet weet :mrgreen:

hahaha… :dance: ik had het goed… :dance: hahaha

dat was het eerste wat ik dacht… :lol:

ik moet eerlijk zeggen als ik naar de chinese kalender kijk dan kan het allebei…

want waar moet je vanuit gaan… maand van verwekking en die leeftijd die je daar had toen was ik 23

of maand van verwekking en leeftijd die je nu hebt…nu 24…

Nee je moet de leeftijd hebben die je had toen verwekte :mrgreen:

hahaha dat kon ook niemand anders zijn he :lol:

@bigsby wrote:

Ach het maakt hoe dan ook niet uit wat het is, je bent er even blij mee lijkt mij.

En ja ik vind een verrassing bij mijzelf ook leuker, bij andere maakt het mij niet uit of ik het wel of niet weet :mrgreen:

Ik denk dat bij wanneer puntje bij paaltje komt de meeste mensen een gezond kindje willen.

Ik heb dat nu ook, ik wil graag weten wat het word, maar niet eerder dan dat ik weet dat alles gezond is.

Die dingen gaan voor.

Bij thijmen had ik het ook, naar de 20 weken echo toelevend was ik heel benieuwd naar het geslacht.

Maar toen puntje bij paaltje kwam maakte het me niet meer uit; als het maar gezond is.

jepz kon maar 1 wezen idd :lol: :lol:

en gezondheid gaat boven alles…

en denk niet dat jij zijn vrienden van marcel en kennissen van mij…

ken ze pas sinds ik met marcel heb… toen woonde jij hier al niet meer :lol:

@jose had jij het stukje al gelezen in zwanger zijn… over die anti D spuit???

Ik ben wel nieuwgierig, dat geef ik toe, maar toch je hebt gelijk de gezondheid is het belangrijkst. Ik vond het eerder nogal stom gezegt maar nu is dat ook hoe ik denk :mrgreen:

Ik heb eigenlijk niet zo naar die kalenders gekeken dus ik weet niet wat zij voor mij voorspellen :think:

zo mijn werkdag zit er weer op, ik ga lekker naar huis :mrgreen:

en ben morgen lekker vrij :dance:

:dance: jippie einde werkdag… veel plezier thuis enne tot straks :stuck_out_tongue:

Ja Hennie had het gelezen, maar op internet lees ik hetzelfde als wat mijn vk zegt.

Sommige vk’s die zijn nogal van het aaah maak je er geen zorgen om.

Maar het gaat zo vaak wel goed, helaas weet ik van mijn schoonmoeder hoe het ook kan gaan :frowning:

AAAAAHHHHH! Ik heb een spijkerjack tussen de lichte,bonte was gehad zitten. Nu is alles grijs. Inclusief Dionnes nieuwe witte broekje en schattig rompertje, roze jurkje enz… :evil: :wall: :evil: :wall: :evil: :wall: