1e kw 07 | 17** zwanger nog 5 tegaan al 2 baby's geboren #23

Hihi, uiteindelijk samen met manlief gekookt. Is ook wel gezellig :mrgreen: . En vanavond lekker met mijn ouders uit eten :drool: .

Francis, beetje geslapen vannacht?

Angel, ik hou er ook nooit zo van om alleen te slapen, maar ik ben ondertussen al wel gewend dat ik eerder naar bed ga dan hij, dus dan slaap ik al als hij naar bed komt. Het is dat en 's ochtends samen uit bed, of tot even laat opblijven en dan ben ik 's ochtends laat uit bed. Dat doen we de laatste tijd, omdat ik nu toch even niet hoef te werken :mrgreen: .

Hellen, Wat heeft Dionne lang geslapen! Ook wel lekker voor een keertje, of niet :wink: . Ik duim voor je dat je gevoel klopt en dat je volgende week een mooi positief streepje kan showen! :pray: :thumbup: :thumbdown:

Gerdy, sterkte vandaag met de uitslagen. Ik hoop dat het allemaal meevalt en te behandelen is.

Ik ben echt net m’n bed uit. Ga zometeen maar eens ontbijten. En dan vanmiddag naar de diploma uitreiking van m’n zus! Fijne dag vandaag!

mogguh

Hellen spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: word wel weer tijd voor een nieuwe zwangere :wink:

oh ik heb nooit last van Darius eigenlijk :shifty: hij wel van mij :oops: :mrgreen: :mrgreen: gisteren was die weer aan het zeuren hoe ik s’ochtends z’n deken had lopen stelen hahahahaha en hij het dus koud had :lol:

en ik lig ook totaal niet stil hij wel :mrgreen: :mrgreen:

Francis: idd het alleen naar boven gaan… :shifty:

Gerdy: sterkte :hug:

LadyC: ja toen ik zwanger was ging ik ook eerder naar ben maarja toen hadden we alles op 1 verdieping :lol:

volgende huis word denk weer een apartement :lol::lol:

bijna weekend!!! :mrgreen:

Gerdy sterkte meid :hug:

Ik ben me een partij moe :zzz:

Gisteravond weigerde Thijmen gewoon om te slapen :wall:

Toen ie eindelijk in zijn bed wou blijven liggen heeft ie me uren wakker gehouden met zijn gebabbel :wall: (stiekem :inlove: ) en om half 3 vond ie het nodig om hysterisch te gaan huilen en zodra mama bij hem was tegen haar weer in slaap te vallen :wall: (stiekem :inlove: )

Goed toen alles weer rustig was, had Randy een baantje als houthakker aangenomen :doh:

Dus José heeft heerlijk geslapen :liar:

Vanochtend kon ik nog een beetje bijslapen, maar om 10 uur vond iemand het nodig om te bellen en na 3 keer te stoppen.

Ik zat midden in mijn slaap en heb nu HOOFDPIJN :doh:

Verder gaat alles prima hoor :mrgreen:

Joseetje: jeetje wat een nacht zeg!! kan me voorstellen dat je helemaal brak bent. En Thijmen slaapt nu zeker als een baby?

Gerdy; Sterkte :hug: doe maar lekker rustig aan vandaag, al die stress is niet goed voor jou maar ook niet voor de baby.

LadyC: gezellig samen koken :mrgreen:

Ik ga ook altijd eerder slapen dan vriendje, dus slaap ik ook altijd allleen.

En als ik s’nachts wakker word dan zie ik hem in iedergeval naast me liggen :lol:

Veel plezier met uit eten gaan!

Angel: dat gezeur krijg ik ook altijd, dat ik de dekens steel :lol:

Whaha wat een giller :mrgreen:

Had van de week kraampakket aangevraagd.

Krijg zonnet een bevestiging binnen.

Krijg ook nog eens een jaar gratis lidmaatschap bij kindje op komst :mrgreen: :dance:

Verzekering naar mijn hart :mrgreen:

Joseetje: nou dat scheelt dan toch maar weer :mrgreen:

en heb je nog hoofdpijn?

@joseetje wrote:

Whaha wat een giller :mrgreen:

Had van de week kraampakket aangevraagd.

Krijg zonnet een bevestiging binnen.

Krijg ook nog eens een jaar gratis lidmaatschap bij kindje op komst :mrgreen: :dance:

Verzekering naar mijn hart :mrgreen:

Had ik ook bij Dionne en ook nog mooi een pretecho met KoK-korting laten maken. :mrgreen:

:shifty: pffffffff hij moet dan al zondag avond weg heel waarschijnlijk :shifty:

tis definitief maandag t/m woensdag
begint maandag vroeg, dus misschien moeten we zondagavond al weg

Nu heb ik het werkelijk helemaal gehad. Is zojuist onze zwerfkat overreden. Het beestje is als kitten hier meer dood dan levend aan komen wandelen een paar maanden geleden. Hij/zij was heel erg bang. We zijn begonnen met hem/haar te voeren en hij/zij is gebleven. Elke morgen en avond kwam hij/zij aangewandeld om een bakje eten weg te werken en dan weer te vertrekken. We waren al zo ver, dat hij/zij bij Kelly van de hand at. Hij/zij liet zich dus echt niet aaien. Maar je raakt er wel aan gewend dat hij/zij hier rond huis liep. En nu is die niet meer. Heb net een behoorlijk potje zitten janken. Alle emoties van de laatste tijd kwamen er uit. Wanneer houdt de ellende nu eens op? Ik vind dat we wel genoeg hebben gehad. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:hug: zit je niet mee he Gerdy hoop dat het geluk weer gauw aan jou/jullie kant staat :hug:

ach Gerdy toch :frowning: :hug:

meid doe vandaag gewoon helemaal niks meer en krop niks op.

sterkte lieverd :hug:

Goedemidag,

Gerdy, Nou het zit idd niet mee zeg :frowning: hopelijk snel beter nieuws!

Angel, Die 3 dagen zijn zo voorbij joh en het heeft ook positieve kanten nu kun je lekker doen en laten wat jij wil!

Lady, Was het leuk de diploma uitreiking?

Joseetje, Leuk he dat gebrabbel maar niet snachts :mrgreen:

Ik ben vanmorgen om 11 uur opgestaan ben gaan douchen eten en heb de ramen gezeemt binnen en buiten (alleen beneden hoor!) en daarna was de keuken en de wc’s aan de beurt. Nu heb ik net Brian uit school gehaald hij zit nu knorretjes grote film t ekijken en hij vroeg net of ik erbij kwam zitten want hij wou bij mij zitten :inlove:

gerdy: het houd niet op hé :hug: volgens mij heb je nu 3 dingen gehad en je weet wat ze zeggen alle slechte nieuws komt in drievoud. Dus dan moet er vanaf nu toch beter nieuws komen :think:

Francis: lekker zeg!! tot 11 uur uitgeslapen, wat ben ik daar jaloers op zeg!!!

Ik ben me toch een partij moe zeg :zzz:

Je bent wel fanatiek geweest :thumbup:

Angel:heeft Darius er wel zin in dan? voor hem is het misschien best leuk!

Voor jou is het minder leuk, maar je vermaakt je vast wel

@hellen:pray: voor je meid… spannend

@jose…leuk he… heb ik ook 1 jaar gratis lidmaatschap… kun je ook een babysite maken :inlove: enne das idd een braknacht… hec je randy al opdracht gegeven om dat houthakkers baantje 'snachts maar achterwege te laten… :lol: :lol: :lol:

@gerdy… he meid… het zit je allemaal ook niet mee he… :hug: voor jouw… :kaars:

hier alles goed… vandaag ff boodschappen gedaan zodat we het morgenvroeg lekker rustig aan kunnen doen…

vandaag de post weggebracht dus ff een stukje gelopen was wel ff lekker…

marcel laat nu de hond uit en ik dacht ff snel kokken en moest ff geld overboeken want de kinderkamer komt dinsdag :dance: :dance:…

verder alles :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Diploma-uitreiking was gezellig. En net heerlijk uit eten geweest! Ben nu wel moe zeg…

Heb verder even geen puf op iedereen te reageren. :shifty:

goodevening!!

jeetje Gerdy, zit allemaal niet mee zeg :frowning: :hug:

Joseetje; leuk hoor dat gebrabbel, balen van je hoofdpijn :frowning:

als een dezer dagen mijn eitje springt, en ik over 2 weken niet ongi ben, ga ik denk ik op 1 november testen hahaha

eerst maar eens :twisted: afwachten, hopen dat ze wegblijven :pray:

wat is het rustig vanavond :mrgreen:

ik heb btw foto’s op mijn hyves gezet van de vakantie, voor de liefhebbers! :mrgreen:

Het is idd rustig…

Ik kom gelijk ff dag zeggen gaan morgen naar Spijkenisse voor de 60ste verjaardag van mijn schoonpa en daar blijven we ook slapen.

Fijn weekend allemaal!!!

haha je komt toch niet onze plaats onveilig maken he :mrgreen:

laat je de boel wel heel? :wink:

Ikke wel :mrgreen: