haha nee dat ging niet :mrgreen:
De wasmachinemonteur is net weg. Belde om 17.05 uur. Ik wilde net het bedrijf zelf gaanbellen, waar die bleef. Laat die wel een lekkere rekening achter: 120 euro :? Helaas, maar de machine is wel weer gemaakt. Een nieuwe machine is duurder. Ga eten koken.
:shock: veel getypt zeg pfffffff
Esthe gefeliciteer met jullie dochter :mrgreen: :dance:
Francis:gefeliciteerd met je promotie
geen foto’s m’n camera is kapot
precies na de garantie naturlijk
en verder geen id heb beetje vluchtig gelezen sorry :shifty: :-*
Dat is balen, Angel. Jammer dat het net na de garantie gebeurd is. En nu? Repareren? Of is dat net zo duur als een nieuw toestel kopen? :think:
Gerdy, balen dat die monteur zo laat kwam. Ik vind het ook altijd irritant als je de heeeele dag moet wachten op zo iemand, want ze kunnen nooit vertellen wanneer hij ongeveer komt… Een nieuwe wasmachine is inderdaad duurder. Eet smakelijk!
Nog 20 minuten en dan is manlief thuis . Als ik 'm nou heel lief aankijk, wil hij misschien wel voor me koken
. Heb helemaal geen zin om te koken vandaag, en gister hadden we ook al patat…
jeetje meiden wat hebben jullie veel geschreven vandaag!
ester; gefeliciteerd met jullie dochtertje!! :inlove:
francis; gefeliciteerd met loonsverhoging
de rest weet ik niet meer :oops:
alles was goed bij de gyn! Vocht achter bm is allemaal weg gelukkig. Hij heeft ook nog even mijn eierstokken laten zien en… een eitje van 2 cm ( :shock: ) wat op springen staat! dus wij gaan flink klussen komende dagen
zou wel lachen zijn als het nu meteen raak zou zijn, begin juli hebben we megaveel verjaardagen al haha
Amy: suc6 met klussen :mrgreen: :mrgreen:
LadyC: geen id vaak is dat wel duur denk dat ik gewoon voor een nieuwe camera ga kijken
pffffffff Darius had weer wat leuks :?
hij mag van de zaak 3 dagen op een soort van cursus in england :shifty:
ok leuk voor hem maar pfffffff 3 dagen…
helemaal alleen met Luna :shifty:
ok Luna is niet zo erg maar die donkere eenzame nachten :shifty:
en dan nog een hond die ik zelf de hele tijd moet uitlaten :shock: en dus ook s’avonds als Luna o pbed ligt :eh: :roll:
ARGH!! ben er dus niet geheel blij mee :shifty:
Missy, balen van het zuur, heb het ook al heel de dag :?
Hoop dat de buren rustig blijven! Ben trouwens wel heel benieuwd hoe ze gaan reageren als jullie babietje er eenmaal is.
Hahaha, grappig om te lezen dat (bijna) bij alle papa’s de baby stopt met schoppen als die met zijn hand komt voelen. Hier ook. Hoewel, soms zegt hubbie iets tegen mijn buik ( :inlove: ) en dan begint de baby te schoppen (echt zo van, ik ben hiiihiiiieeer! :inlove: ). Maarja, dat gebeurd niet vaak hoor.
LadyC, het gaat hard bij jou! Echt aan het aftellen!
Francis, gefeliciteerd met je promotie en je loonsverhoging :mrgreen:
Wel fijn dat je lekker in ontspannende sportkleren hebt kunnen werken.
Angel, hmmm, dat is minder :?
Amy, goed dat al het vocht achter de baarmoeder weg is!
En al weer een eitje, super zeg! Goed klussen hoor!
Word je nu gewoon opgevolgd door de gyn als je zwanger zou zijn? (ivm die bbm zwangerschap?)
Bigsby, werken gaat nog hoor en gelukkig genoeg te doen.
En bij jou? Jij had lekker vandaag een dagje vrij!
Gisteren voorzichtig positief nieuws gehoord (wel enkel nog maar mondeling)! Ik mag 4/5de gaan werken als de baby geboren is van mijn werk (ze zijn ermee akkoord gegaan) :dance:
Ze wilden wel eerst even checken of ik wel wist dat ik dan maar voor 4 dagen uitbetaald zou worden ipv 5. Ja, duh! Lijkt me logisch toch? :mrgreen: (en minder vakantiedagen, dat is minder, maarja, wel 1 dag in de week dan thuis bij onze kleine ukkepuk :inlove: )
Noemi: fijn dat je minder kan gaan werken dan :dance:
Net telefoon gehad van mijn schoonzus. Mijn schoonmoeder is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht ter observatie. Waarschijnlijk zijn alle spanningen van de laatste dagen haar teveel geworden. Hopelijk mag ze morgen weer naar huis. Jeetje, houd het dan nooit op?
Zodra ik iets meer weet, zal ikhet laten weten. Ga nu naar bed, want wie weet wat ons vannacht nog te wachten staat? En al die spanningen kunnen ook nooit goed zijn voor mijn kleintje.
Gerdy: sterkte :hug:
Sterkte, Gerdy :hug:
Noemy, fijn dat je minder kan gaan werken straks!
Amy, succes met klussen
:mrgreen:
:hug: gerdy meid… sterkte :hug:
Gerdy sterkte :hug:
Hallo allemaal,
Gerdy, veel sterkte hoop dat het snel beter gaat!
Noemi, Nou dat is lekker zeg minder werken :thumbup:
Angel, Ben je nooit nooit alleen geweest snachts ik bedoel sinds je met Darius bent? Kan me voorstellen dat je het niet echt leuk vind. Toen Marco nog in diesnt zat was ik wel eens 2 of 3 weken alleen maar de eerst enacht moest ik ook altijd even wennen hoor
Lady, En was je hubby bereid om te koken :mrgreen:
Ik heb vanaf 7 uur vanavond geslapen en dat had ik echt beter niet moeten doen nu heb ik koppijn en kan ik straks niet slapen :wall:
Francis: ja alleen toen hij in het ziekenhuis lag eigenlijk… :shifty: en toe had ik Luna bij m’n ouders en meerendeel m’n schoonmoeder bij me in huis
vind wel leuk voor hem soort van haha maar pff kunnen ze dat niet gewoon hier in nederland doen :oops: of gewoon 1 dag ipv 3 dagen ouwehoeren over programmeren/coderen ofzoiets :lol: :oops::shifty:
ojee hoop dat je toch een beetje kan slapen straks
Oh Dat slapen zal vast wel lukken alleen het alleen nar boven gaan vond ik altijd een beetje vervelend :mrgreen:
Sabje: hoe is het met jou? Hoe gaat het met het afvallen?
Angelique: Je overleeft het wel als darius er niet is. Ik heb het ook vaker. Ik vind het dan raar om alleen in bed te liggen. Bleef ook altijd veel te lang tvkijken of lezen in bed. Liefst met een zak chips erbij. Maar slapen deed ik als een blok. Niemand die zich omdraait , snurkt, of je wakker maakt omdat het drinken aan zijn kant van het bed op is en hij mijn fles wil hebben. :roll: Dus eigenlijk toch wel effe lekker vind ik het meestal.
Gerry: het zit niet mee bij jullie. Ikl hoop da th met je schoonmoeder allemaal met een sisser afloopt en dat het gewoon de spanning is. Zou ook wel begrjipelijk zijn.
Amy: zet hem op!:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :mrgreen:
Dionne heeft sinds gisteravond 19.00u geslapen. Ze ligt er nu nog in. Niets gehoord. Die zal zich wel beter aan het slapen zijn.
toch vind ik het altijd we eng als ze nog slaapt en je hoort helemaal niets.
Ik heb een beetje hoop dat ik zwager ben. Ik lijk wellast te hebben van mijn borsten. af en toe steken en ik heb ze ook al een keer vast moeten houden met de trap af rennen. Ik vind het zo spannend, maar wil eigenlijk echt pas dinsdag testen.
Ik zou zaterdag al ongi kunnen worden. 12 dagen na mijn ei. (was vorige keer ook zo), maar het kan ook maandag worden (14 dagen na mijn ei), dus daarom staat mijn NOD op dinsdag. :mrgreen: Is er dan nog niets, dan mag ik testen van mezelf.
Gerdy: sterkte :hug: het houd niet op hé met het slechte nieuws
LadyC en heb je lief genoeg gekeken?
Amy: veel klusplezier :thumbup:
fijn dat de vocht allemaal weg is :dance:
Angel: dat zou balen zijn als Darius 3 dagen naar Engeland zou moeten :? voor hem wel leuk maar om nou 3 alleen thuis te zitten
Noemi wat fijn dat je straks minder kan gaan werken, dat is een leuk vooruitzicht :dance:
Hellen: wat spannend!!! ik ga :thumbup:
Schoonmoeder had last van hartritme-stoornissen. Ze hebben haar meteen medicijnen gegeven en als die aan zouden slaan, dan mocht ze weer naar huis. Maar op de dringende vraag van Willian en zijn broer en zus, hebben ze haar toch daar gehouden. Ze moest nl. vanmorgen om 8.00 uur in het ziekehuis zijn, omdat schoonvader vandaag te horen krijgt wat ze met zijn prostaatkanker gaan doen ( dat had ik jullie volgens mij nog niet verteld, ofwel?) Paar weken geleden is er een zeer milde vorm van prostaatkanker geconstateerd.
De ritmestoornissen komen zeer waarschijnlijk door alle spanningen van de laatste tijd. : zelf beginnend dement, man prostaatkanker en nu hartinfarct. Is ook wel erg veel, voor iemand die voornamelijk naar haar gevoel leeft. Hopelijk blijft het hier bij, want ik ben nu ook behoorlijk gaar. Had vanalles op de planning staan voor vandaag, maar doe alleen de boodschappen en wasje draaien en verder helemaal niks- nada- niets -niet.