mogguh
ik denk dat de foto’s nog wel een maand zullen duren haha
de hond gaat naar m’n schoonmoeder als Darius in england zit :dance: :dance: scheelt weer een hoop gedoe in de avond
en dan kan ik echt een beetje doen waar ik zin in heb haha alleen optijd thuis zijn om Luna in bed te mikken
verder word ik hier helemaal sch**t ziek van Luna en de beesten :oops: :oops:
als ik op de beesten af moet gaan zou ik denken dat ik zwanger ben of heel erg veel honing heb :twisted:
zorda ik maar 5 sec denk op de bank te zitten zitten de katten al bovenop me :twisted: als ik me ff beweeg lopen ze achter me aan :twisted:
Luna heeft nu al een 2e nacht dat ze niet in d’r eigen bed wou slapen Darius weer boos
en zeggen dat ik te makkelijk ben :roll: toen heb ik hem aangeboden dat hij dan zou zorgen dat ze stil zou zijn haha en toen was hij stil :mrgreen:
ach word tijd dat we een groot bed gaan nemen haha ipv 140 :roll:
Angel: Misschien ben je ook wel zwanger :lol: zou dat kunnen?
de vorige keer was je dat toch ook toen je de mm in ging :lol:
Noemi: haha ik ben wel zwaar en dat voel ik heel goed, en misschien is het ook wel zo aangezien ik steeds slechter ga lopen en bewegen. Maarja zolang hoef ik nou ook weer niet :dance:
Fijn dat het met jou goed gaat :thumbup: zo ben ik ook begonnen, regelmatig lopen tussendoor maar het was nooit genoeg en ik kreeg er steeds meer last van!
En ja de babykamer komt donderdag :dance: ik ben benieuwd hoe het kamertje er helemaal af uit komt te zien :mrgreen:
Gerdy: fijn dat je van het weekend wat leuks hebt gedaan, goed om ff te ontspannen na alle slechte nieuws :thumbup:
Francis: hoe is het gegaan? ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat en wat ze gezegt heeft!
Monique :lol: :lol: zou wel heel toevallig zijn dus nee ik geloof er niet in ik hou het op honing
ik ga ervandoor jullie horen mij vanmiddag/vanavond wel weer doei doei
Gerdy, woensdag is al snel!! Dat zou mooi zijn zeg.
En heerlijk dat je even hebt kunnen ontspannen van het weekend, dat is nl ook nodig.
Angel, succes bij de diëtiste
Bigsby, ik ben ook heel benieuwd naar het kamertje, dan krijgen we eindelijk foto’s te zien :mrgreen:
Hoe heb jij de muren eigenlijk gedaan?
Ja, ben ook blij dat het redelijk gaat. Denk dat mijn rug gewoon weer moet wennen aan het lange zitten. In Frankrijk hebben we veel gewandeld en dat ging toen echt goed, nu opeens weer een week fulltime zitten, tja dat merk je wel. Nouja, morgen weer naar de fysio!
Amy, druk aan het klussen???
Angel: succes :thumbup:
Noemi: Ik ben blij dat jij verder nergens last van heb, als ik zo naar mijzelf kijk had ik toen al vanalles.
Wij hebben de muren allemaal laten spuiten en daarna lila geschilderd, dat hebben wij vorig jaar gedaan. Wij wilden geen behang op de 1e verdieping alleen op de 2e verdieping hebben we behang maar die krijg je er niet goed af omdat het gips wanden zijn maar dat is ook niet zo erg.
En dan krijg je eindelijk foto’s te zien, al weet ik niet hoelang het duurt voordat het in elkaar word gezet :mrgreen: Gerard zegt steeds (om mij te pesten) dat hij er geen haast mee heeft! Maar ik ben ook benieuwd naar jou foto’s :lol:
Bigsby, wil jij Gerard eens even heel hard aan zijn oren trekken??
Geen haast, tssssssss, wat denkt hij wel niet? Wij zitten al ontzettend lang in spanning. Kamertje geleverd … meteen ineenzetten en foto’s maken!
Normaal gezien krijg je volgend weekend foto’s te zien van de geschilderde kamer. En foto’s van het kamertje dat we besteld hebben, staan ergens online in ons showforum.
Noemi: erg hé ik heb echt een pest vriendje, hij moet altijd klieren :mrgreen:
Maar ik heb hem al een paar keer duidelijk gemaakt dat ik dat niet pik hoor, hij moet hem zo snel mogelijk in elkaar zetten :lol:
Ik heb wel jou kamertje gezien dat weet ik nog (geheugen als een zeef) maar het is altijd leuk om alles compleet te zien, en de kleuren
Bigsby, ja, dat is waar, maar dat zal nog even duren, want we hebben dus nog geen bericht gekregen dat het kamertje er is …
En wat een pestkop is hij :mrgreen: Maar hij zal toch wel meteen het weekend beginnen met in elkaar zetten? Misschien niet meteen de donderdag, maar zaterdagmorgen … :mrgreen:
Noemi: zaterdag zal denk ik ook niet veel van komen aangezien hij boodschappen moet doen en stofzuigen en dweilen :mrgreen: en s’avonds hebben we weer een verjaardag. En zondags moet hij altijd voetballen, dus ik weet niet of hij tussendoor nog ermee aan de slag gaat. Ik hoop het wel natuurlijk
hallo dames…
hier ben ik weer ff…
heb nog niet begelezen sorry :oops: ben ff druk bezig en moet zo nog met quinto ff wandelen…
zaterdag dus naar de training geweest met Quinto… kan niet zo vaak mee omdat mijn broertje altijd samen met marcel gaat en de auto dan vol zit met 2 honden en 2 baasjes
maar broertje is op vakantie in parijs :inlove: dus kon ik mee…
quinto deed het erg goed…verder was ik wel redelijk wrak ivm constant zitten op een houten bankje…
naja…
ik zal straks ff bijlezen en reageren… tot straks…
hallo ik kom later langs om op iedereen te reageren mijn hel everhaal (en het is best lang) staat bij de dec mama’s
:-*
Lieve lieve Francis,
Meid wat een zorgen zit je mee…en wat knap dat je dat zo eelrijk tot uiting brengt.
ik kijk niet anders naar je hoor, ik heb alleen maar respect voor je manier waarop je ermee omgaat.
Je herkent het en je gaat er direct mee aan de gang, ik denk dat iedereen dat alleen maar top vind.
En het is toch ook niet niks, zwanger zijn ansich is al heel wat in je leven, maar dan ook nog eens van een tweeling!
Daar komt zoveel meer bij kijken en iedereen weet dat er meer risico’s aanzitten, dat zou iedere moeder eng vinden.
Gelukkig gaat het met jou kleintjes supergoed, maar daarom mag je je wel zorgen maken en ook dat kan je opbreken.
Als die zorgen je dagelijkse leven gaan leiden, dan is er iets niet goed.
Gelukkig zag je dat zelf ook echt dat vind ik top.
Er is niemand die zal zeggen dat je niet moet zeuren omdat je blij moet zijn dat je er 2 krijgt.
Zwanger zijn van een tweeling, ja dat is super maar het brengt ook veel meer met zich mee aan minder leuke dingen.
Iedereen weet dat je helemaal voor die kleintjes gaat, ik denk dat je daarom juist aan de bel getrokken hebt.
Meid denk nu maar eens aan jezelf en voor ons blijf je echt dezelfde Francis :hug: :-*
nooit geweten dat strijken zo inspannend kon zijn…auw auw mijn banden :?
hoi hoi
:hug: Francis fijn dat je zo’n open gesprek hebt kunnen hebben en dat ze je gaan helpen met medicatie hoop dat het allemaal gaat helpen en je nog een paar fijne laatste weken heb zonder al die zorgen :hug: :-
ze hebben mij weer geprikt dus nu afwachten tot de uitslag
diëtist vond dat ik te streng bezig was met lijnen :oops: :shifty: en ik moet verplicht brood eten :? omdat ik maar een halve schildklier heb :twisted: ik hou helemaal niet van brood haha
ik mag maar een halve kilo per week afvallen :twisted: en op zijn weegschaal weeg ik 86 hahahaha ik zo oh dat scheelt alweer dan :mrgreen: :mrgreen:
hij is verder wel aardig en kan erg lachen om wat hij allemaal heeft verteld haha heb een meetlintje meegekregen en moet 1x per week meten en mag hem dan niet strak aantrekken hahahahahahahahahahahahahaha vond ik wel lllig eigenlijk scheelt toch weer cm’s als ik hem strak aantrek toch :mrgreen: :mrgreen:
hahaha. angel… tis wat die strenge dietistes… maar inderdaad brood eten is erg belangrijk…
maar als ik je zo hoor heb je alles prima in de macht… :thumbup:
@francis… ik had al een reactie geplaatst in de dec.mama’s… en wil je hier nog ff een knuffel geven… :hug:
Francis: ik heb je verhaal gelezen bij de dec. mama’s. En ik kan niet meer zeggen dan dat ik echt GIGANTISCHE RESPECT voor je heb. Het betuigd van lef en grote liefde voor je kids dat je het hebt verteld. De buitenwacht verwacht van je, dat je op een roze wolk zit, maar dat is heel vaak niet het geval. Als het wel zo is, dan is het fijn en geweldig. Maar als de roze wolk, zwarte randjes begint te krijgen word het moeilijk. Het is alleen maar goed, dat je het hebt verteld en nu kan er iets aan gedaan worden. Vertel je verhaal zo vaak als jij het nodig vind. Je hebt hier zoveel 'virtuele vriendinnen’die je willen en zullen steunen.
Voor jou een dikke :hug: en een dikke :-*
Angel: goed dat je je eetpatroon zo eerlijk hebt verteld. En idd. brood eten is erg goed voor je. En je kunt het.
En niet smokkelen met het meetlint :mrgreen:
Ben benieuwd naar de uitslag van het bloedprikken. Wanneer krijg je daar de uitslag van?
Slapen heeft wel iets geholpen. Heb tot 15.00 uur in bed gelegen en de misselijkheid is behoorlijk afgezakt.
ben blij dat je je weer wat beter voelt gerdy…
Hallo allemaal.
Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties, daar kan ik in mijn ogen een beetje uit op maken dat jullie misschien ook voor de medicatie hadden gekozen in mijn geval en dat vind ik wel een prettig idee…
Ik heb nu een antidepressiva voorgeschreven gekregen in een lichte dosis van 25 mg om te beginnen en volgende week moet ik terug komen en als ik er goe dopreageer wordt het 50 mg. Anti depressiva werken helaas niet meteen en in het begin kunnen de aanvallen toenemen daarom een week een erg lage dosis om even te wennen.
Angel, Snap ik dat je dat meetlint wat strakker wil doen die neiging heb ik nu ook als ik mijn buik opmeet
Missy, Leuk dat je nu een keertje meekon met je hond
Bigsby, Je hebt wel haast hoor, foto’s foto’s :mrgreen:
kan niet verder scrollen srry :mrgreen:
Missy: fijn dat Quinto het zo goed doet
Francis :hug: :hug: we zijn er voor je hoor!!! en ik zal niet anders over je denken of oordelen. Zwanger zijn is al moeilijk genoeg laatstaan van 2, en je hebt je atijd al zo’n zorgen gemaakt. Het moet er nu eenmaal uit.
Maar blijf er wel met ons over praten oke?
En natuurlijk had ik ook voor de medicijnen gekozen, ik zou ook beter willen worden en voor mijn kindjes willen zorgen.
Maak je nou deze werk week nog wel af, of stop je gelijk?
Joseetje: je moet je banden ook niet strijken :mrgreen:
Angel: wat lastig dat je van hem brood moet eten terwijl je dat niet lekker vind :think:
Wel fijn dat je een goed klik met die man hebt, dat helpt al een stuk.
en niet die meetlint te strak trekken hoor :naughty: