girls!
noĆĀ©mi; ja druk aan de klus haha! hopelijk heb ik mijn ei niet gemist, ik zou nu echt zo ontzettend graag in 1x zwanger willen zijn!! :oops:
francis; :hug: respect hoor meid⦠knap van je dat je je hele verhaal hier neer hebt gezet⦠je moet doen wat jezelf het best vindt, niet wat anderen zeggen⦠:-*
angel; meer brood eten? succes
jose; leuk he strijken, not
verder heb ik hier niets bijzonders te melden eigenlijkā¦
Amy: ik hoop ook voor je dat het dit keer raak is en ook mag blijven
Goed doorklussen meer kan je nu niet doen!
Hartstikke goed hoor Francis, je komt gewoon lekker voor jezelf op en je hebt helemaal gelijk! :hug: Ik weet van mān zus haar tweelingzwangerschap dat je echt niet de hele tijd op de roze wolk hoeft te zitten (kan zitten) hoor. Wij weten heus wel hoe blij je met je kleintjes bent! Zorg eerst nu maar goed voor jezelf :-* .
Amy, ik hoop voor je dat het raak is!!!
Angel, wat goed dat je bij de dietist bent geweest. En die cm niet te strak trekken he . Jammer dat je brood moet eten terwijl je het eigenlijk niet lekker vindt. Misschien toch maar eens zoeken naar brood dat je nog wel te doen vindt? :think:
Gerdy, fijn dat je je weer wat beter voelt!
Joseetje, fijn he, die banden. Nu weet je in een keer weer waar ze zitten :mrgreen: .
Hallo,
Bigsby, Nee ik blijf nog deze week werken vind opzich de afleiding di eik daar van heb wel fijn.
Amy, Ik hoop dat het raak is meis!
Lady, Wat jij zegt over je zus, de arts zei vandaga ook al dat ij een gamelli zwangerschap idd vaker dit soort klachten voor komen je krijgt ook zoveel controle etc ja dat wakkert het ook een beetje aan denk ik.
Lekker aan het genieten van je verlof?
Francis, ik zou precies hetzelfde gedaan hebben! :-
Ik vind het superdapper van je dat je op tijd aan de bel getrokken hebt. Enne, tuurlijk ben je blij met de tweeling, dat weten we allemaal!!
Het is zoals je zegt, al die extra controles maken je gewoon een stuk banger dan je normaal al zou zijn.
Je bent een topwijffie gewoon! :hug:
Angel, niet valsspelen met het meetlint! :naughty: :mrgreen:
Enne, lekker bruin brood met meergranen, hmmmm :drool:
Bigsby, heb je Gerard al verteld dat wij meteen fotoās willen zien van de babykamer? :mrgreen:
Missy, fijn dat Quinto het zo goed doet.
Joseetje, pijnlijk :?
Maar zoals bigsby al schreef, je moet je banden niet strijken eh :mrgreen:
LadyC, lekker aan het genieten van je verlof?
Amy, ik hoop en duim dat het raak is en dat je zwangerschap van een leien dakje zal gaan! :-
Gerdy, gelukkig dat de misselijkheid is afgezakt.
tis rustig vanaafā¦
heb al de hele dag last van mijn rug en last van maagzuur⦠bleghā¦
maar verder mag ik niet klagenā¦
ga zo lekker bankhangenā¦
nou vind l*llig dat ik van jullie ook niet eens mag valsspelen met het meetlint
ik lust wel brood :mrgreen: witbrood en tosti haha
ik heb nu multicorn ofzoiets gehaald hopen dat het lekker is en anders zullen Luna en Darius het vast wel lekker vinden :mrgreen:
Amy: ik hoop dat het raak is hoor en dat het nu wel goed gaat :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Francis: hoop dat die pillen je gaan helpen :hug:
Angel: je kunt ook van dat witbrood krijgen met extra dingen erin, dat het even goed is als bruinbrood. Bij de supermarkten heet dit vaak bleuband geode start ofzo, maar bi de bakkers kun je het vaak ook krijgen. Is dat niets om mee te beginnen.
Ik heb het brood ook moeten leren eten. Ik eet dan ook meestal alleen maar heel licht bruin brood. (tarwe) Dat vind ik nog wel tedoen. Ondertussen kan ik niet meer zonder.
Francis: :hug: Ik vind het goed van je, dat je open kaart hebt gespeeld. Fijn dat de GYN zo goed luisterde en mee dacht aan een oplossing. Jouw keuze om nu een tiojdje medicijnen te gbruiken, vind ik heel logisch. Je helpt je kindjes er eigenlijk alleen mar mee. Uit veel onderzoekn blijkt dat als een moede tijdens de zwangerschap zich echt heel beroerd voelt of veel stress heeft, de kinderen hier drukker door zijn na de geboorte e.d.
Jijkiest nu voor jou en je kindjes door er echt iets mee te doen. :thumbup: Goed hoor.
Dat een zwangerschap geen roze wolk is, weet ik.
Tijdens de zwangerschap van Dionne heb ik geen roze wolk gevoeld, tot 21 weken. Als iemand mij vroeg hoe ik het vond, zei ik altijd: Roze wolk? Bullshit.
achteraf gezien heb ik denk ik tegen een depressie aangezeten. Ik las de kenmerken een tijdej later en dacht toen whow, zo voelde ik me af ent oe tijdens de eerste periode van de zwangerschap. Ik vond dingen die ik normaal echt heel graag doe, zoals lekker winkelen, echt stom. heel vreemd. Ik had me er ook al bij neer gelegd dat het niet meer over zou gaan tijdens de zwangerschap. Omdat het al 20 weken zo was. En opeens ging het toch over. Wat een opluchting.
Ik hoop dat voor jou die opluchting er ook binnenkort aankomt. En meid, ik heb alle respect voor jouw. Ik vind het heel kanp hoe jij een tweeling-zwangerschap draagt. Uit alle berichtjes van jou klinkt heel veel energie. Super hoor!
Verder weet ik effe niet meer wat geschreven is.
Ik heb geisteren weer een sollicitatie gehad. Ik had al 30 minuten speling in de reistijd ingecalculeerd. Kom ik nog 5 minuten te laat. Heb gewoon 35 minuten verreden. :oops: Tja, ik heb de orientatie van een kip :lol: Al denk ik dat die nog meer orientatie hebben. :oops:
Francis: ik kan me voorstellen dat de afleiding van het werk nog ff lekker is, maar je had toch zoān zin in verlof? je hoeft nog maar 3 halve dagen :dance:
Noemi: ja dat heb ik hem wel verteld, en hij moest er wel om lachen. dus ik ben benieuwd wanneer hij gaat beginnen, want we hebben het druk van het weekend. En zondagmiddag gaan we naar zijn zus toe want die heeft waarschijnlijk nog wat baby dingen voor ons zoals een box en kleertjes :mrgreen:
Angel: witbrood is natuurlijk niet gezond hĆĀ©, je moet meergranen brood eten dat schijnt goed voor je te zijn
Hellen: hoe is die sollicitatie gegaan dan? en wat houd die baan precies in dan?
goedemorgen
Hellen: hoe is de sollicitatie gegaan?
Monique: ja idd ik moet ook meergranen omdat daar die vitamine inzitten voor mān schildklier :mrgreen:
ik heb al 2 van de minimaal 5 boterhammen op :dance: (ik hoop dat ik er straks nog 3 weg krijg :shifty: )
vanavond zwemmen :dance: lijkt me wel weer lekker ff zwemmen
pffff tripje england word steeds leuker :twisted:
zondag vertrekken en donderdag pas terug komen
hoop dat hij donderdag dan wel gelijk vrij is :shifty:
Angel: Balen van dat tripje zeg!! dat is best lang :?
Ik hoop ook voor jullie dat hij donderdag vrij is.
Begin je vandaag voor het eerst weer aan zwemmen? lekker hoor, het gaat de goede kant op :thumbup:
en straks wel die 3 boterhammen opeten hoor :naughty:
Monique: ja ik vind het ook lang :mrgreen: :mrgreen:
ja vanavond 1e keer zwemmen (weet alleen niet voor hoelang mān tattoo moet nogsteeds gekleurd worden namelijk :oops: )
hahahahaha ik ga mān best doen met die boterhammenā¦
Angel, maar als je tattoo nog gekleurd moet worden kan het toch geen kwaad om te gaan zwemmen?
Goed dat je al 2 boterhammen op hebt! Nu nog de andere 3.
En Darius zit idd wel even in Engeland, is dit nu elke week of gewoon eenmalig?
Hellen, hoe ging de sollicitatie?
Enne, kippen hebben zelfs nog orientatie zonder kop
Grapje hoor, ik ben ook niet zoān held in de weg te vinden.
Nu donderdag nog naar het KDV waar je vorige keer niet naar toe kon toch?
Bigsby, leuk dat je van zijn zus ook allemaal spulletjes krijgt. Erg handig ook!
Ik heb vandaag een baaldagje. Nergens zin in, heb het gevoel dat alles misgaat, pfff, wil in mijn bed liggen.
Enige voordeel is, is dat mijn baas heel de middag weg is omdat hij vergadering heeft in NL, maar nadeel is dat er nog heel veel facturen aan het wachten zijn en die moeten vandaag eigenlijk allemaal gemaakt worden (wat toch sowieso al niet lukt).
Angel: goed je best doen met zwemmen hĆĀ© veel baantjes trekken. En die tattoo kan wel ff wachten :mrgreen:
Noemi: fijn dat je baas de hele dag weg is :dance: en gelukkig is de helft van de dag al weer voorbij, dus nog ff doorbijten
Ja is idd handig, ik ben benieuwd wat zij allemaal nog heeft, zoiezo kratten met kleertjes zei ze.
Noemi: het is 1 malig gelukkig (of 1x per jaar kan ookā¦:think:) anders mag die zān spulletje wel invriezen :oops: anders kennen we een 2e wel helemaal op ons buik schrijven :oops: :oops:
ja moet dan weer helen ofzo moet helemaal opnieuw gekleurd worden zie er erg tegen op eigenlijkā¦
hopen dat je baaldag snel over is :hug:
Monique: :mrgreen: ik doe altijd mān best met zwemmen
Goedemorgen allemaal.
Ik heb toch een iets ander beslissing genomenā¦
Ik heb gisteren zoals ik vertelde medicijnen gekregen van de dokter ook stuurde ze me naar onze maatschappelijk werker daar kan je ieder moment terrecht, dat wilde ze omdat de medicijnen pas na 2 weken hun werk gaan doen en omdat ik vertelde dat het me zo had opgelucht er over te praten.
Nou goed⦠Ik ging dus smiddags de pillen halen bij de apotheek, de assistente moest even navragen of ik di emedicijnen echt wel mocht hebben even later kwam ze terug met de apotheker zelf hij wilde mijn arts bellen of wel echt alle voors en tegens afgewogen waren want hij zei:U gaat het nu gebruiken u bent nu 32 weken voor het werkt bent u al 34 en omdat u een tweeling krijgt is de kans groot dat u spoedig zal
bevallen en wat is dan de efectieve tijd dat u echt wat van de medicatie gemerkt heeftā¦
Nou goed ik vertelde dat de arts en de gyn samen overleg hadden gehad en dat het bekend was dat de kindjes eventueel ontwenningsverschijnselen kunnen krijgen.
Ik kreeg de pillen mee naar huisā¦
Nu dacht ik thuis ineens dat het me echt heel erg geholpen had om er over te praten en ik heb gebeld met de maatschappelijk werker en ik krijg nu zo vaak een gesprek als ik hier zelf behoefte aan heb.
Nu heb ik dus besloten het nog heel even aan te kijken hoe het gaat met alleen de gesprekken het idee dat ik die medicijnen hier heb liggen is goed ik kan dus op het moment dat ik dnek het gaat niet direct beginnenm ook mijn man vond dit een goed idee.
Ik heb vannacht voor het eerts sinds een tijd zeker 5 ur aan een stuk geslapen voor ik wakker werd misschien omdat ik toch door het allemal op tafel te gooien een stuk van de druk kwijt ben :?
Mij maakt niet uit wat de reden was ik was er in ieder geval heel blij mee
Angel, Het wordt steeds langer hevoor je het weet zit hij er de hele week dan is invriezen wel een goede optie idd :mrgreen:
Hellen, Hadden ze er wat van gezegd dat j ete laat was gekomen want misschien zijn die 5 min niet eens opgevallen?
Bigsby, Ja ik kijk ook uit naar mijn verlof maar dat is omdat ik dan lekker kan uitslapenen niets meer hoef maar het werk zelf vind ik leuk en zorgt idd voor afleiding. Ik ben een beetje bang als ik straks verlof heb dat de dagen dan langzamer gaan :?
Noemi, Hopelijk is je baaldag snel ten einde!!
Francis: :thumbup: dat je het gaat aankijken met eerst alleen gesprekken
en idd voor het werkt dan ben ja al ongeveer bevallen dus hoop dat de gesprekken genoeg druk voor je gaan wegnemen
Ik heb zelf jaren geleden anti depresiva geslikt en hoop echt voor je dat je deze paar weken nog kan uitzingen zonder die pillen :hug:
ja het word idd steeds langer zondag vertrekt ie om 18.45 dus dan gaat hij smiddags al weg :? en donderdag ochtend 6.45 vliegt hij daar weg dus dan is ie wel lekker vroeg thuis
hij is die donderdag dan vrij :dance: :dance:
Angel, fijn dat Darius die donderdag vrij is.
En ach, als het maar eenmalig is, is het wel eens lekker om van de rust te genieten en te doen en laten wat je wilt.
Francis, verstandig dat je het eerst alleen met praten wilt oplossen. En heerlijk dat je zo goed geslapen hebt, het zal idd echt zijn van de stress en de ālastā die van je schouders valt.
Enne ⦠hoe kunnen je dagen nou traag gaan als je heel de dag op KOK zit? :mrgreen:
Bigsby, leuk hoor! Ben benieuwd wat je allemaal mee kan nemen, ook aan kleertjes.