Angel, Zelf inciminatie wordt het dan toch :mrgreen: Kan je ook doen met dat van een hele knappe hoog opgeleide man :mrgreen: :silenced:
Noemi, Ja als er ook andere mensen op kok zitten is het wel gezellie :mrgreen:
Francis, oooh, moeten er ook nog andere mensen op KOK zitten?
Madammetje heeft nog eisen ook … :mrgreen:
natuurlijk :mrgreen:
Francis: nou als die man zo heel knap is kan het ook op een andere manier hoor :oops: :mrgreen: :mrgreen:
zo net met Luna kastanjes eikels en denneappels en meer van dat soort dingen lopen zoeken in de bosjes :mrgreen: :mrgreen:
ze vond het geweldig :mrgreen: :mrgreen: zijn een uurtje zoet geweest hahahahahaha
en alles vond ze ook even mooi :lol:
zo maar ff kijken of blokker van die groene blokken heeft :think: ben vergeten hoe die rommel heet maar ach zal er vast wel uitkomen als ik het niet kan vinden :lol:
doei doei
@Angel & Luna wrote:
zo maar ff kijken of blokker van die groene blokken heeft :think: ben vergeten hoe die rommel heet maar ach zal er vast wel uitkomen als ik het niet kan vinden :lol:
oase!!!!!!
Angel, oase?
Leuk dat jullie je zo vermaakt hebben met zoeken :mrgreen:
:lol: :lol: heet het gewoon oase hahahaha
oase is ook in me opgekomen maar dacht nee zal vast niet :oops:
dus heb maar in de blokker gevraagd naar die groene blokken om een bloemstukje te maken hahahahahahahahahahaha
zal vanaaf of morgen wel foto maken Darius heeft de camera meegenomen :? (ok is zijn camera maar toch hij moet hem gewoon thuis laten hahahahahahaha
)
Angel, ga je bloemstukjes maken? Of vast oefenen voor de kerstbloemstukjes?
Francis, Wat goed dat je zoveel beter geslapen hebt en een verstandige beslissing. Je hebt ze in ieder geval in huis voor het geval dat. Erover praten met iemand die het begrijpt kan ook een hoop onrust e.d. wegnemen. Sterkte en succes!! :-*
Noemi, is je baaldagje alweer over? Op het werk tenminste? Gelukkig was je baas vanmiddag vertrokken, maar dan nog steeds is het vervelend als er veel werk ligt en je het gevoel hebt dat alles wat je doet verkeerd gaat. Ken ik. Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!
Verder weet ik het even niet. Hier gaat het best lekker. Heb het nog steeds veel te druk en ben erg moe met veel maagzuur, maar ik ben allang blij dat ik niet hoef te werken :dance: .
@Angel & Luna wrote:
:lol: :lol: heet het gewoon oase hahahahahihi, tegelijk gepost! Ben benieuwd naar de foto’s!
oase is ook in me opgekomen maar dacht nee zal vast niet :oops:
dus heb maar in de blokker gevraagd naar die groene blokken om een bloemstukje te maken hahahahahahahahahahaha
zal vanaaf of morgen wel foto makenDarius heeft de camera meegenomen :? (ok is zijn camera maar toch hij moet hem gewoon thuis laten hahahahahahaha
)
jeetje, mn rechterborst gaat gewoon weer steken… dat is een tijd geleden zeg :eh:
Amy, pijn in je rechterborst is een teken van?
LadyC, ja, baaldagje is over. Heb uiteindelijk al die facturen niet kunnen maken, want de data die we gekregen hadden was fout …
Morgen hopelijk dus de goede data en dan facturen maken.
En heb me natuurlijk weer opgejaagd in mijn collega (degene die veel fouten maakt). Ben nu ook naar mijn hogere baas gestapt en heb mijn zegje gedaan. Ik heb nu echt alles gedaan wat ik kon, het ligt nu in hun handen. Kijk, ik ben straks weg en als de business er dan aan onderdoor gaat door de fouten, is het hun eigen schuld, want ik ben ze al vanaf juli aan het waarschuwen.
noémi, meestal had ik die pijn rond mn eisprong, maar hoop die toch eigenlijk wel al gehad te hebben (des te eerder weet ik iets ;))
hoop dat die bazen eens gaan luisteren naar je over die collega, schiet niet echt op! en wat je zegt; als jij straks niet meer aanwezig bent op het werk…
ik ga nog ff strijken, erg veel zin :liar:
Amy, nou voor de zekerheid nog maar even doorklussen dus :mrgreen:
Succes met de strijk!
Angel: hoe was het zwemmen? heb je last van je spieren?
Ik ben benieuwd naar de foto’s van je bloemstukken.
Francis: als jij denkt dat je genoeg aan die gesprekken hebt moet je dat vooral doen. En zoals je als zei die medicijnen werken pas na 2 weken en dan heb je ze al bijna niet meer nodig.
wat fijn dat je vannacht lekker geslapen hebt.
Ik ben ook bang dat ik straks in mijn verlof niet genoeg te doen hebt (zoiezo kan ik al niet veel doen) en idd wat jij zegt dat de dagen zo langzaam gaan. Maar ik wil zo graag uitslapen!!!
Noemi: ik ben ook heel benieuwd :mrgreen:
Ik heb vandaag op het werk ook nog wat gekregen, een shirt en een spijkerbroekje. Dat kwam van een collega in Velp af, zij had dat voor een andere collega een tijdje geleden gekocht maar ze hebben te lang gewacht met geven en tja toen was het zomer en kon het kindje die maat niet meer hebben, dus kreeg ik het :mrgreen: lief hé
Meer als waarschuwen kan je ook niet doen, en tot die tijd hebben ze mazzel dat jij er nog bent.
LadyC: geniet je lekker van je rust?
Amy: Nog ff doorklussen dan maar!!!
Veel plezier met strijken :mrgreen:
ja gaan dan idd nog maar ff doorklussen… :mrgreen:
en strijk vordert al gelukkig :mrgreen:
Amy, Hoe kan de strijk nou vorderen als je achter de pc zit :mrgreen:
Bigsby, Ja uitslapen ja!!
Lady, Waar ben je nu mee bezig dan dat het zo druk is? Alles voor de 10e keer wassen
ja da’s een goeie francis :mrgreen:
maar:
IK BEN KLAAR MET STRIJKEN!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
zo dat moest er ff uit hahaha! nu nog ff opruimen, dan beneden laptop aan, spelletje catan doen en Deal or No Deal opzetten :mrgreen:
hihi, niks geen wassen hoor! 1 keer is genoeg. Verder vooral afspraken met vrienden en vriendinnen en zo en shoppen (want we hebben nog niet helemaal alles in huis, wel bijna). Dan kom je je tijd wel door :mrgreen:
ben ik weer!! :mrgreen:
vandaag krantje van de wi*bra gehad, hadden daar allemaal schattige goedkope babyspulletjes in staan…
maar ik heb mezelf voorgenomen niks meer te kopen voor ik een goede echo heb :mrgreen: