zo ben ik weer
het zwemmen was echt 100000x niks was veelste druk zwommen zeker wel 50 mensen :?
volgende week gaan we het als ik kan dan overdag proberen te zwemmen dan moet het rustiger zijn dus op hoop van zegen
wat een mooi stukje angel!!! wow!
hoeveel mag ik bieden? :mrgreen:
(kijk nog steeds deal or no deal hahahahhahaha)
balen van het zwemmen btwā¦
:mrgreen: :mrgreen: het stukje heeft een dubbele functie :oops: :lol: :lol:
als het stukje niks meer is kun je in de bak/schaal lasagna maken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
hahahhahaha
slim! je kan je eigen boekje beginnen!!
tip voor lijnen van angel #1: maak van alles waar je iets lekkers van in kunt maken (bv een lasagneschaal) een herfststukje! zo kunt u deze schaal niet voor het eten gebruiken, maar bent u genoodzaakt om op rantsoen te gaan :mrgreen:
Deal or No Deal te kort opgenomen :wall:
hahahahahahaha ja idd
oh zonde maar zal vast wel weer met maar een euro weg gegaan zijn elke keer hebben ze maar weinig :?
nou, vorige week hadden ze een keer e. 23000 en e. 46000.
gisteren had die gozer e. 500ā¦
vandaag had dat meisje e. 23000!! weet je wat ze antwoorde toen beau vroeg wat ze als eerste ging kopen?? āeen tas, ik ga een tas kopen!!ā :mrgreen:
Amy, een tas om al het geld in te stoppen :mrgreen:
Fijn dat de strijk gedaan is!
Angel, echt een herfststukje!
En slim aangezien je nu geen lasagne kan eten :mrgreen:
Angel, Mooi gedaan hoor! wist niet dat je zoān cre bea was :mrgreen:
Amy, Ik heb ook nog strijk, belangstelling :mrgreen:
Amy: hahahahaha wat voor tas dan ik kan van dat geld heeeeeeeeeeeeel veel tassen kopen en sommige mensen maar 1 :lol:
Francis: :mrgreen: valt ook best mee hoor met creabea zijn
Noemi: nee heb nog meer lasagnaschalen
bah bah iemand nog platjes in de aanbieding voor museum in rotterdam :sick:
die dingen schijnen tegenwoordig in de wenkbrauwen te gaan zitten omdat er geen schaamhaar meer is in nederland hahahahahahahahaha :sick:
Angel, Ik had het gelezen in de krant dat ze die zochten :mrgreen: nou bij mij in mijn wenkbrauwen ook niet veel kans :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: heb er echt zoān gedachte bij van hey wat heb jij nou in je wenkbrauw oh das mān laatste huisdier een platje hahahahahahahaha :oops:
zo weinig wenkbrauw dan?
Nou veel tassen kan ze niet kopen hoor ze ging naar de PC Hooftstraat :eh:
PRachtig stukje Angel, hahahaha en een lasagneschaal.
Mischien komt het volgende stukje in een bonbonschaaltje :mrgreen:
Ik ben moe en beloof morgen terug te lezen :-*
:mrgreen: :mrgreen: een bonbonschaaltje is maar klein :mrgreen: :mrgreen:
Nou ik heb gewone wenkbrouwen maar borstels zijn het niet nee :mrgreen: en ik wil geen huisdieren :silenced:
@Angel & Luna wrote:
:mrgreen: :mrgreen: een bonbonschaaltje is maar klein :mrgreen: :mrgreen:
ja maar weet je hoe die bonbons aantikken in calorieen :doh: :mrgreen:
:think: oh dan moeten ze bij ruud lubbers zijn hahahahahahaha :silenced: :silenced: :silenced:
Hallo,
Hier ben ik ook een keer, mij werd vanmorgen gevraagt of ik ff iemand naar ons kantoor in Velp wou brengen. Dus ben ik daar maar met de dienstauto heen gereden, ach anders zit ik hier toch maar een beetje op kantoor :mrgreen:
Nu nog 20 minuten en dan zit mijn werkdag er weer op, al heb ik maar een half uur gewerkt :lol:
Om half 2 moet ik bij de vk zijn voor de rhesus spuit, en vanavond ga ik maar weer eens proberen om te gaan zwangerschapsfitnessen. Ik ben benieuwd of dat nog gaat aangezien ik amper normaal mijn benen kan bewegen :?
En morgen ben ik lekker weer vrij :dance:
goedemiddag allemaalā¦
tis nog rustig vandaagā¦
gisteren de hele dag visite gehad anders was ik wel ff langsgewandeld hierā¦
@francis⦠meid praten lucht idd al een heel stuk op⦠je moet doen waar jij je zelf het prettigst bij voelt en als dat wachten met de medicatie betekend vooral doen⦠maar als het niet gaat wees dan wel streng voor jezelf en neem ze dan wel in he :hug: :hug: :hug:
hier alles goed⦠gisteren was een nichtje van mij op visite⦠erg gezellig en vandaag kwam een oud collega ff langs met haar man en kinderen was super gezellig⦠:lol:
moet zo nog ff 3 straten post bezorgen marcel heeft de rest al voor mij gedaan de schat⦠:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
dus als ik straks terug ben heb ik heel veel kok tijd reageer ik dan verder ff op iedereenā¦
hoi hoi
zo vandaag mān oma op visite gehad :mrgreen: was weer gezellig
Luna heeft steeds vaker van die *&$%^##@%@^nachten
ben gebrokenā¦
Joseetje: ja bonbons tellen hard in calorien