1e kw 07 | 17** zwanger nog 5 tegaan al 2 baby's geboren #23

He dames ben ik ook weer eens. Ik heb de laatste tijd wat minder puf om te reageren :oops: maar ik lees nog wel steeds mee. Ik wil graag even afstand nemen van het zwanger worden maar dat lukt niet erg :lol:

Vandaag bij de gyn geweest. Zwemmers van vriendlief zijn prima in orde. Ik moet een baarmoederfoto laten maken om te kijken of mijn eileiders goed doorgankelijk zijn. Heb ik echt zo’n zin in :liar: ze vertelde al dat het behoorlijk pijnlijk is :?

@ angel… :hug: balen meid van ^&%$#%%^&^ nachten van luna… hoop dat je vanacht beter kan slapen…

@luna1… snap dat je wat meer afstand wil nemen meid… en fijn dat de zwemmers van je vriend goed zijn :wink: sterkte bij het onderzoek… het zal inderdaad best pijnlijk zijn maar je weet waar je het voor doet… :hug:

Missy hoe is het met de babykamer? zijn jullie al begonnen? :mrgreen:

Angel; wat balen dat Luna zo slecht slaapt, kan me voorstellen dat jij helemaal kapot bent :hug:

Luna: als je iets echt graag wilt kun je er heel moeilijk afstand van doen hé?

Wat fijn dat de zwemmertjes goed zijn :dance:

En dat onderzoek lijkt mij geen pretje maar het is voor een goed doel moet je maar denken!

Ik ben vanmiddag bij de vk geweest en alles was weer in orde :dance: de baby ligt nog steeds met zijn hoofdje naar beneden (dat ligt hij al maanden) alleen mijn bloed druk was wat hoger voor mijn doen. Maar dat kon ook liggen aan het bloedprikken.

Want voor dat ik bij haar naar binnen mocht heeft de assistente eerst bloedafgenomen en een spuit in mijn been gestoken. En nu gaan ze testen of ik antistoffen aanmaak, en als dat zo is dan krijg ik over 2 weken weer een spuit in mijn been. Ze zei ook dat je meestal alleen antistoffen aanmaakt in je volgende zwangerschap dus zal die spuit nu nog niet nodig zijn.

En vanaf nu mag ik iedere 2 weken langskomen :lol:

dus bigsby… jij bent al geprikt…

brrrrrrrrr ik moet de 23ste :shifty: :shifty:

nee we zijn nog niet begonnen het in elkaar te zetten… vrijdagochtend… :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

kan niet wachten…

Hallo allemaal,

Ik ben net terug met Brian van het wrattenspreekuur, zo sneu hij heeft een wratje op zijn vinger en di egaan ze dan met die pijnlijke stikstof aanstippen :frowning: maar hij was heel dapper het deed hem echt wel pijn maar hij heeft niet gehuild wel zijn knuffel fijn geknepen :slight_smile:

Bigsby, Jij bent nu dus chauffeur geworden :lol:

Jammer dat je bloeddruk wat hoger was maar het zijn maar moment opnames en het zat neem ik aan niet boven de 90 ( de onder druk)want dan hadden ze wel wat gedaan.

Missy, Fijn als je man je werk kan overnemen dat is wel handig :smiley:

Luna, Heel begrijpelijk dat je er niet zo mee bezig wil zijn maar dat is lastig he. Mijn schoonzusje heeft zo,n onderziek ook gehad de eertse keer was voor haar idd echt pijnlijk maar de 2e keer voelde ze er bijna niets van dus misschien is het per persoon per keer verschillend :?

Angel, Als Luna zo loopt te spoken snachts helpt het dan niet om hara gewoon niet uit bed te halen maar concequent te zeggen dat ze moet slapen? de nanny methode zeg maar? Want je haalt haar er uit toch? misschien vindt ze dat wel veel te gezellig? :?

@Luna1 wrote:

He dames ben ik ook weer eens. Ik heb de laatste tijd wat minder puf om te reageren :oops: maar ik lees nog wel steeds mee. Ik wil graag even afstand nemen van het zwanger worden maar dat lukt niet erg :lol:

Vandaag bij de gyn geweest. Zwemmers van vriendlief zijn prima in orde. Ik moet een baarmoederfoto laten maken om te kijken of mijn eileiders goed doorgankelijk zijn. Heb ik echt zo’n zin in :liar: ze vertelde al dat het behoorlijk pijnlijk is :?

is dat met dat inspuiten van uhhhhh jodium ofzo? (weet niet meer of dat het was… :oops: )

maar dat valt echt mee hoor mij vertelde ze ook dat het pijnlijk was ik helemaal in de zenuwen mar valt reuze mee :hug:

Monique: fijn dat alles weer in orde was

Francis: ik had haar van de week idd mee naar ons bed genomen afgelopen nacht hebben we gezegt je blijft in je eigen bed maar toen heeft ze nog zeker een half uur door liggen huilen… 4 uur was ze wakker geworden en 5 uur ongeveer sliep ze pas weer :frowning:

arme Brian lijkt me idd geen pretje dat stikstof

oh dan zal het idd per persoon verschillen of het pijnlijk is :think: hoop dat het geen pijn gaat doen Luna

Missy: ik ben ook heel blij dat ik het achter de rug hebt, het bloed afnemen deed best zeer en mijn spier is nu ook dik en blauw :?

Bij mij komen ze morgen tussen half 10 en half 12 de babykamer

brengen :dance:

Francis: wat goed van hem zeg :mrgreen:

Ja ik ben nu ook chauffeur, ik neem aan dat dat de laaste keer was want hij hoeft in deze 2 weken vast niet nog een keer naar de bedrijfsarts (een langdurige zieke die niet mag rijden ivm medicijnen)

Mijn bloeddruk zat de laatste paar keer op 120/75 en vandaag op 120/80 dus dat is niet erg, en het zal wel door die spuit komen :mrgreen:

Angel: ik zou haar idd niet uit bed halen zoals francis zei, ze vind het veel leuker bij jullie :smiley:

Noemi: hoe was jou dag? alle facturen af?

:dance: dat zijn betere tijden… ik heb vanaf 8 uur 'sochtends zitten wachten en ze kwamen 1 uur…

ik kreeg te horen dat ze tussen 8 en 6 zouden komen…

ik heb een paar foto’s van Luna en d’r vriendinnetje gespammed :stuck_out_tongue:

jeetje wa is het stil hier…

Missy: bij ons kon je de dag van te voren bellen om te vragen wanneer je aan de beurt bent, en wij zijn als eerste :mrgreen:

Jeetje het is idd de laatste tijd nogal stil hier :think:

Grrr Gerard wil niet eens thuis komen om de kinderkamer in elkaar te zetten :?

Wat heb jij een mooi dressoir te koop :mrgreen:

Bigsby, wat gemeen dat Gerard niet naar huis wil komen om de babykamer inelkaar te zetten.

Vanavond krijgt hij geen eten! :mrgreen:

Angel, zag er als een gezellig dagje uit met Luna en haar vriendinnetje.

Missy, staat het kamertje bij jullie al?

Krijgen we ook foto’s te zien?

Vandaag naar de gyn geweest. Alles was in orde. Baarmoeder komt 2 vingers boven mijn navel uit (kan nu nog 3 tot 4 vingers de hoogte in groeien zei hij), beneden alles nog goed dicht, hartje weer horen kloppen, bloeddruk en urine waren ook goed, alles super dus.
Heb ook een glucosetest moeten doen en daarvoor moet ik dinsdag voor de uitslag bellen. Nu nog maar even hopen dat alles daarvoor in orde is!

dat heb jij snel gezien Joseetje :mrgreen: hij is mooi he en ook nog redelijk nieuw, maar hij staat in de kinderkamer!!

En die wil ik leeg hebben :lol:

Noemi: Gerard zegt dat hij onderweg wel eten voor zich zelf haalt :?

Wat fijn dat alles zo goed gaat, das altijd leuk om te horen :dance:

Bigsby, hmm, flauw is Gerard hoor :mrgreen:

Francis, hoe gaat het met Brian zijn vinger? Geen last van het wegbranden van het wratje?

Wel super dat hij zo flink geweest is hoor!

----

Pff, moet zo weer gaan werken. Zit nu nog even thuis mijn boterhammetjes op te eten. Heb echt geen zin om te gaan, maarja het moet wel, want er is nog genoeg te doen.

Ach, eenmaal daar zal het wel weer meevallen …

Noemi: ha ha dat zei ik ook al maar jammer genoeg helpt het niet :mrgreen:

balen dat jij nu nog moet werken :cry: kon je niet de hele dag vrij nemen?

Bigsby, Nou zeg ik zou hem vanavond meteen aan het werk zetten!!!

Noemi, Ik heb Brian nog niet gezien vandag maar ik denk niet dat hij er veel last van heeft want gisteravond deed het ook geen pijn meer.

Fijn dat alles goed was!

Angel, Als het zo stil is hier moet jij maar veel herry gaan maken dan :mrgreen:

MORGEN MIJN LAATSTE DAG WERKEN!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: sorry moest even

willen jullie een dikke boelie zien :mrgreen: …