heeyz dames…
hier ben ik ook weer ff voor vandaag…
morgenochtend komen mijn vader en schoonvader de kinderkamer in elkaar zetten en komen dan dus ook de foto’s
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :inlove: kan niet wachten :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@francis… :dance: morgen laatste werkdag meid wat moet jij nu lekker op je werk zitten :lol: :lol: :lol: alleen morgen nog maar :dance: :dance:
@bigsby… das idd lekker makkelijk dat je bellen kon… enne gewoon ff een schop onder de kont geven en traantjes laten vloeien wedde dat die meubeltjes zo in elkaar staan… :lol: :lol: :lol:
@noemi… fijn dat weer alles super okay was bij de Gyn… :dance: :dance: :dance:
Ik heb geen zin vandaag
:hug: wat is er aan de hand… verveel je je of heb je een baaldag… :hug:
baaldag…verveel me dood hier
iedere dag dat stomme huishouden, gatver niets leuks hier te doen.
en ook weinig leuks in het vooruitzicht.
Thijmen loopt alleen maar te mopperen:(
bah bah bah bah:(
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jouw meid…
weet niet hoe het weer op dit moment buiten is… maar ik zou het huishouden ff laten voor wat het is en ff lekker iets anders gaan doen…
en thijmen aan het mopperen… :hug: daar heb ik helaas geen tips voor meid…
misschien ff lekker in bad…als thijmen daar zin in heeft???
oja lekker iets gaan doen…waar?
sorry zoals ik al zei heb geen zin vandaag
:hug: :hug: das precies het probleem…WAAR… :think: moeilijk meid…
gelukkig is kok er ook nog… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
ik weet het ook niet meis…
weet ik…
ach morgen weer een dag…gaat vast beter hoop ik
ik hoop het voor je…
en anders gewoon ff naar de dichtsbijzijnde supermarkt lopen en jezelf lekker trakteren op iets wat eigelijk niet mag…
een beker ben&jerry’s ijs bijv…
of een heerlijke taart met extra slagroom…
knap ik altijd heerlijk van op…
waar is iedereen :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
hoi hoi
zo vandaag lekker weggeweest… alhoewel lekker… m’n moeder was mee en die ging onderuit nu heeft ze last van haar been :wall: en moet ik hoogstwaarschijnlijk het weekend op de markt gaan staan :?:?
maar verder was het best gezellig alleen heel erg balen natuurlijk dat ze onderuit is gegaan
volgende week moet ik ook werken want dan hebben we de gothicbeurs
met dat “dieet” kom ik tot nu toe alleen maar aan hoop dat daar gauw verandering in gaat komen
oja vanaaf babyboom kijken ben wel benieuwd wel jammer dat Darius er nu niet is maarja die is lekker uiteten met de zaak :?
Ik weet niet of jullie je nog kunnen herinneren dat wij een drama hadden met onze tv, dat ze hem niet wilde maken omdat ze dachten dat er maar 1 pixel kapot was ipv een hele baan?? Nou in iedergeval na 9 weken hebben we hem eindelijk tergug!! met nieuw scherm want ja hij was toch wel kapot ja :wall: goh volgens mij hadden we dat de eertse keer ookal in de omschrijving staan!!
Angel, Hoe laat komt dat??
Balen zeg voor je moeder :?
Missy, Jij bent zeker druk met de baby kamer of laat je alles tot morgen liggen??
Francis: ned 1 20.30
fijndat de tv gemaak t is maar heeft wel erg lang geduurt zeg :shock:
joseetje; :hug: hoop dat je morgen een betere dag hebt :hug:
francis; wat heerlijk, nog 1 dag werken!! en fijn dat je tv gemaakt is :mrgreen:
missy; leuk van de kinderkamer, ben benieuwd naar de foto’s!
noemi; fijn dat alles ok was bij de gyn
hier is het nu echt 2 weken afwachten…
Amy :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ik hoop dat het raak is hoor
@angel… balen dat je nu ff aankomt maar opzich wel logisch aangezien je met je eigen dieet heel snel ging… nu kom je eerst aan en daarna gaat het er echt weer af…
@francis… hehe dat werd wel tijd zeg die tv van jullie… nu hopen dat het helemaal okay is… enne die kinderkamer komt morgen… :dance:
@amy… voor je meid…
ik ga naar beneden… tv vast aanzetten vor ik het vergeet :inlove:
Amy, ik duim voor je! :-*
Bigsby, is Gerard aan de kamer begonnen?
Nee, kon niet de hele dag vrij nemen omdat ik gezegd had dat ik zou komen werken.
Joseetje, voor jou :hug:
Missy, is de kamer bij jullie al af?
Francis, Brian ondertussen toch al gezien? En? :mrgreen:
Super van de tv, eindelijk!! En daar heb je dan 9 weken op moeten wachten … :wall:
Nou heb net babyboom gezien vond het een leuk programma maar die gezamelijke zwangerschaps test vond ik minder handig omdat het enestel dus niet zwanger is en de ander staat te springen.
Missy, Ik weet dat de meubels morgen komen maar ik dnek jij bent alles aan het wassen etc :mrgreen:
Noemi, Nee hij had geen blaar ik vrees nu dus dat we nog een keer terug moeten.
Angel, Wat vond jij ervan??
Ja ik vind het ook een leuk programma, alleen die test he.
Mischien hadden ze die beter in aparte hokjes kunnen doen.
Of thuis gefilmd :think:
ik vond die gezamelijke test echt :naughty:
vooral ook omdat ze naar mijn mening niet alle 100 tegelijk hun nod hebben ofwel sommige zullen misschien net ongi geweest zijn of 2 weken geleden van mij part dus die test hadden ze van mij achterwegen kunnen laten of gewoon bij de mensen thuis niet zo rond die tafel
verder vond ik van wat ik heb kunnen zien wel intressant eigenlijk ga volgende week weer kijken en dan hopen dat Luna wel slaapt