1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

Francis, nee, moesten we je gemist hebben dan??? :mrgreen:

TUUUUUUUUUUUUUURLIJK HEBBEN WE JE GEMIST!!!

Fijn dat je weer terug bent meid!! :-*

tuurlijk hebben we je gemist,

enne foto’s?

Welkom terug Francis. We hebben je zeer zeker gemist. Gaat alles goed met jullie?

Hoe vind Brian het om ineens een broertje en een zusje te hebben?

was je weg dan francis :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

foto’s van je mooie kindjes dat missen we :lol: :lol: :lol:

welkom terug meid

Welkom terug Francis! Foto’s!!! :mrgreen:

Angel, balen dat het verkeer zo tegen zat. Hopelijk volgende keer meer geluk :wink:

Amy, ik duim voor je dat het gewoon heerlijk in je baarmoeder ingenesteld is en het daar 9 maanden lekker blijft zitten totdat je tegen die tijd een mooi wondertje in je armen kunt nemen :pray:

Karin, ik hoop dat het niet erfelijk is voor je. :-* :hug:

Vanmiddag met z’n drietjes naar de supermarkt geweest. Eens uitzoeken hoe je dat allemaal doet met een maxi cosi en een winkelwagentje :mrgreen: . Het is allemaal gelukt gelukkig! :lol: . Daarna was ik wel heel moe dus ben ik heerlijk m’n bed in gedoken. :zzz:

Omdat ik nu tijd gebrek heb omdat ik overloop van de melk (leuk zeg stuwing :wink: ff het betere knip en plak werk http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2091505#2091505

LIEF!!! :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Wat een schatjes!!! :inlove: :inlove: :inlove:

wat een skeetjes francis :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Francis: wat fijn dat je weer terug bent :dance: :dance:

wat een lieve kleintjes heb je zeg :inlove:

LadyC: gaat het met jou nu al wat beter???

Amy: succes bij de gyn :thumbup:

Francis: tuurlijk hebben we je gemist :wink:

fijn dat je thuis bent met je kleintjes en mooie foto’s :inlove: :inlove:

amy heel veel succes bij de gyn… :pray:

goedemorgen voor zover je het dat kan noemen…

:roll:

heb echt klote geslapen… zit nu te typen met zere handen… miijn vingers zijn net onbestuurbare worsten :stuck_out_tongue: tenminste zov oelen ze aan… heel dik… vandaag maar lekker rstig aandoen dus…

maar dat was mijn klaagmodus… en die is nu weer uit… :lol:

Francis: Goed van je, dat je zo van je af gesputtert hebt in het ziekenhuis. Aankomen kunnen de kids thuis ook.

Maar jeetje meid, wat zijn het twee skeetjes :inlove: :inlove:

Amy heel veel succes vandaag (heb je nog urine meegenomen?)

Ik ga zo 5 december kadootjes inpakken. Ik had alles via internet bij een speelgoedwinkel besteld en het is vanmorgen bezorgd. Ik ga dus wel op mijn traagste stand inpakken, want ik voel me net een dweil. Heb weer een aanval gehad vannacht en ben nadat de kids naar school en oma zijn gegaan op de bank in slaap gevallen. De postbode belde me wakker.

Amy, succes vandaag bij de gyn!

Weet iemand hoe laat ze eigenlijk moest gaan??

Gerdy, handig dat je alle cadeautjes al in huis hebt. Nu dus gaan inpakken.

Missy, hihi, worstenvingers :mrgreen:

Wel balen dat je zo slecht geslapen hebt. Misschien dat je straks nog wat kan slapen?

Francis, hoe ging de eerste nacht thuis? Lekker genoten met z’n vijfjes?

Hoe vind Brian het? Nu gewoon in 1x een zusje en een broertje erbij :inlove:

LadyC, het winkelen was dus weer een hele ervaring! Gelukkig dat het gelukt was.

Bigsby, lekker van de rust aan het genieten?

Hier gaat het goed, heb alleen last van mijn rechtervoet. Kan er soms amper op lopen. Er is geen verschil te zien met links. Als het blijft aanhouden, dan ga ik volgende week naar de HA.

:hug: voor gerdy… meid doe lekker rustig aan…enne das idd slim om nu al vast beginnen in te pakken…

noemi… heb je je enkel verstuikt ofzo… :hug: vervelend meid… ook jij bankhang therapie dus…

Missy, nee weet niet wat ik gedaan heb, heb er sinds zondag last van (zomaar opeens) en soms is het een beetje weg en dan wordt het weer erger. Wou dat ik kon bankhangen, maar moet gewoon werken …

Super trouwens dat de auto weer schoon is! Is het nog gelukt met die getuigenverklaring?

we hebben het doorgegeven aan de politie alleen is het voor hun nog een melding tot diegene het daadwerkelijk ook aan de politie zelf verklaard…

dat gaat de politie dus uitzoeken in de loop van volgende week…

spannend dus… maar wij weten wie de dader is…alleen we mogen niets doen… taak van de politie :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: das gewoon erg klote… want wat is het volgende…

Ooh, dat is zo frustrerend. Maarja, zelf iets eraan gaan doen kan het misschien weer erger maken. Balen hoor.

Hoop in ieder geval dat de politie snel wat doet …

Trouwens, er lopen wel meer gekke mensen op de wereld rond.

Op maandagavond heb ik naailes, dan parkeren wij (de mensen die die les volgen) hun auto gewoon op straat bij de school waar we les volgen. Er is altijd genoeg plek, want de volgende dag begint de markt daar om 6u dus iedereen die daar woont, heeft zijn/haar auto ergens anders staan.

Nu is er dus 1 man die dat niet kan hebben dat we onze auto’s daar neerzetten en die beschadigd die dus. Vorige keer heeft hij met een voorwerp gewoon gaten in de deur gemaakt van iemand haar auto en de keer daarop olie gespoten over de auto en banden. Gelukkig waren haar zonen meegegaan en die hadden zich verdekt opgesteld. Hebben heel veel foto’s gemaakt (eigenlijk een soort film van foto’s dus) en is de politie erbij gekomen. Heeft lang geduurd, maar nu kan die ll wel voor de schade opdraaien gelukkig!

Ben al blij dat hij gelukkig niets met mijn auto gedaan had buiten 1x een sticker erop geplakt en beetje zeep op de ramen …

Maarja, snap dus dat het frustrerend is en zeker als je weet wie het is. Hopelijk is het snel allemaal opgelost! :-

zulke mensen zijn gewoon ziek… dat doe je toch niet… als je problemen hebt er mee dan benader je die mensen zelf en vraag je het fatsoenlijk van goh kun je de auto een stukje verplaatsen…

ik kan daar zo kwaad om worden… :twisted:

maar gelukkig hebben we de politie alleen kunnen die ook niet altijd wat doen… das ook zo stom…

Heb nog wel even mijn moeder gebeld, dat ze niet onverwacht op de stoep moet staan met de kids :? :roll: Soms wil Kelly iets komen halen en dan staan ze ineens voor de deur, moet ik nu niet hebben. :hand: De keukentafel ligt vol met kadootjes en inpakpapier. Ben al op de helft ongeveer.

Stond net dezelfde postbode weer voor de deur: Kwam het kraampakket brengen. Hij zei vanmorgen al:“volgens mij moet ik nog een pakket voor je hebben, maar ik kan het nu niet meer vinden. Als ik het tegenkom, dan breng ik het nog even.” Had niet verwacht dat het kraampakket nu al zou komen. Volgens mij was het bij de vorige 2 rond de 34 weken. Maakt ook niet uit, dan is het er maar alvast. (nog meer spullen om op te slaan :doh: :silenced: )