hellen meid ik snap je helemaal… ik heb zelf spw onderwijsassistent gedaan en het is het gewoon… ik had het liefst de pabo dus ook nog willen doen maar het hele systeem qua stage enschool zat hier totaal niet goed in elkaar…
misschien straks een avondopleiding volgen ofzo maar eenmaal onderwijs dan kom je er niet meer vanaf…
noemi… fijn dat het met francis beter gaat… en zeker dat joel het goed doet…chayenne, joel en francis ik voor jullie dat jullie snel naar huis mogen…
en de auto is alweer schoon hoor noemi…
Bigsby… ben niet echt jaloers ofzo… tis heel stom ik vertrouw marcel volledig en weet dat hij nooit vreemd zal gaan… alleen vertrouw ik andere vrouwen niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tis echt mijn eigen onzekerheid en die zal altijd aanwezig blijven denk ik :think:
Hellen: ik snap wat je bedoelt, het is fijn dat je zo dol bent op je werk.
Ik heb jaren horeca gedaan, en had daarover het zelfde gevoel als jij, maar een paar jaar geleden vond ik het toch niet zo leuk meer en heb een avondopleiding gedaan om toch wat anders te gaan doen. Achteraf maar goed ook want dat gesjouw had ik zwanger nooit volgehouden :mrgreen:
Missy: ik snap jou punt ook wel, en door mijn hormonen voel ik me ook onzeker hoor (maar daar hadden we het al een keer overgehad :lol: )
En idd als een vrouw je man opwind dan denkt de man vaak ook niet goed meer na! Maar zover ga ik niet met nadenken hoor :mrgreen:
Fijn dat de auto alweer schoon is, moesten jullie dat nou eerst zelf betalen?
middag
onderzoeken zijn niet gelukt
fijn hoor in de grote stad wonen :wall: :wall: :wall:
we hebben een half uur gedaan over een stukje van nog geen 5 minuten :twisted: en dan hadden we nog een stuk van normaal 15 minuten te gaan :twisted: :twisted:
ik dacht op de snelweg zal het wel druk zijn maar we waren de straat nog niet uit of stonden al in de file :naughty:
dus ik ga straks ff de dokter bellen of ze iets dichterbij hebben want met ov is het ook langer dan een uur reizen :snooty:
@Missygirl1983 wrote:
ben niet echt jaloers ofzo… tis heel stom ik vertrouw marcel volledig en weet dat hij nooit vreemd zal gaan… alleen vertrouw ik andere vrouwen niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :thumbup:
Angel: bedoel je nou dat jullie te laat voor jullie afspraak waren?
Dat is balen zeg!! zijn jullie voor niks zo vroeg opgestaan :evil:
Monique: we hebben die hele reis niet afgemaakt :mrgreen: :mrgreen:
hij moest tussen 8-9 uur inleveren en dat gingen we niet redden met dat slakken tempo ( :mrgreen: alhoewel volgends mij heb ik nog een slak ons zien inhalen :lol: :lol: :lol: )
Amy: ook ik zie het tweede streepje. Is een dun streepie, maar het is er wel eentje.
Missy: fijn dat de auto weer schoon is. Weten jullie al iets meer over de dader(s) ?
Ben vanmorgen naar de verloskundige geweest: Alles was goed met de beeb, maar mama heeft daar een behoorlijk potje zitten janken. Alle stress en emoties van de laatste weken kwamen er uit. Heb nu al de toezegging gekregen dat als de aanvallen zo blijven, dat ze met de 39 weken proberen te strippen (duurt nog maar 12 weken ) Ook van de vk. het advies gekregen om het rustig aan te blijven doen en niet te gaan werken. Van alle goede/betere dagen moet ik genieten van mijn zwangerschap en mijn gezin. De rest is niet belangrijk. Tja makkelijk gezegd, als de hele babykamer nog gedaan moet worden. Maar vind zelf ook wel, dat ik me er bij neer moet leggen.
Moet over een uurtje nog een keer terug ivm. de dagcurve. Waren die mutsen mij vanmorgen vergeten: moest om 8.30 uur daar zijn, was pas om 9.00 uur aan de beurt. Ik stond niet in het rijtje voor bloedprikkers. Was om 9.20 uur weer thuis. Snel een bak koffie (brood had ik al in de auto op) en 9. 35 uur weer vertrekken voor de controle.
kreeg vandaag post van het umcg is de afspraak op 11 januari heb ze maar gebeld of ik de uitslag niet per post kan ontvangen. Heb geen zin om nog 1,5 maand te wachten. Zit al in de stress.
Maar misschien als het erg belastende uitslag was gweest dan haddne ze wel ruiimte gemaakt dus misshcien valt het mee. Pfff je probeert wat te verzinnen.
oh ja gaat over uitslag of het een erfelijke afwijking of gewoon speling van de natuur
Karin: :hug: hoop niet dt het erfelijk is
:twisted: onderzoek kan alleen in verweggiestanie omdat hij daar dan direct in het labaratorium is :?
:think: volgens mij heb ik Joseetje al een tijdje niet gezien hier of heb ik iets over het hoofd gezien?
jose is volgens mij een midweekje op vakantie…
oh lekker :mrgreen:
Karin: ik hoop dat de uitslag van het onderzoek zo positief is als maar kan. Dus dat het in ieder geval niet erfelijk is.
karin; hoop niet dat het erfelijk is nee
angel; alsnog gefeliciteerd met darius’ verjaardag!!
hellen; ja innestelingsbloeding, zat ik idd ook aan te denken… want dit kon gewoon geen ongi zijn… ja kon natuurlijk wel, maar zo weinig…
hoop zoooooooooooooo dat het nu wel goed gaat en dat het niet weer in mn eileider blijft zitten ik laat t morgenavond zsm weten hoe het was!!
Angel: haha een slak voorbij zien komen :mrgreen: dan moet je een andere dag maar weer vroeg op!
Gerdy: fijn dat met de beeb alles goed is :dance:
En voor jou… probeer maar lekker rustig aan te doen, al zal dat wel moeilijk zijn met 2 kinderen :think:
Karin: das nog heel lang wachten zeg!!! kunnen ze dat niet op een andere manier doen?
ik hoop dat het niet erfelijk is
Amy: heel veel succes morgen bij de gyn :thumbup:
Angel, balen dat de onderzoeken niet door konden gaan door het drukke verkeer. Hopelijk kunnen jullie volgende keer later afspreken, zodat jullie geen file hebben.
Amy, succes morgen bij de gyn, hoop heel hard op positief nieuws hoor!! :-
Karin, 11 januari pas? Poeh zeg, dat is wel laat! Hoop dat ze je toch iets eerder de uitslag kunnen vertellen. Duim heel hard dat het niet iets erfelijks is. Daan moet gewoon nog gezonde brusjes krijgen. :-*
Verder ben ik het weer eens vergeten :oops:
Noemi: het zijn helaas vaste inlevertijden en dan kan je gewoon langsgaan zonder afspraak
Amy: suc6 morgen ik duim voor je dat het allemaal goed zit hoor
en hebben jullie mij gemist? :mrgreen: ?
ik jullie wel