HEEEEEEEELPP!!!
ik heb iets stoms gedaaan!!!
ik heb getest :oops: en ik zie dus een heeeeeeeeeeeeel licht streepje!!!
ga zo foto plaatsen…
mijn test…
Ik zie hem ook hoor!!!
Angel: wat heb jij een leuke dromen, zal dat inhouden dat je 2e ook een meisje zal worden :think:
Kun je wel dreigen naar een klein kind en hielp het?
haha grappige foto :mrgreen: er is toch niks meer gebeurd dan dit??
Ik zal niet boos op Gerard worden als hij met zo’n foto zou thuis komen, maar dat komt omdat ik weet dat hij niet vreemd zou gaan.
Denk jij dat er meer is gebeurd?
Loessie: nog ff doorbijten, je schiet al lekker op.
fijn dat het met je opa wat beter gaat, en knap van hem dat hij bijna gestopt is met roken :dance:
Amy: spannend!!! ik :thumbup: voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ik zie het streepje ook :shock: :shock: zal het dan toch?? :dance: :dance: :silenced:
spannend he :mrgreen:
wat een timing, woensdag naar de gyn haha!
Amy: ik hoop het zo voor je
fijn dat je woensdag al naar de gyn mag :dance:
ja goed he!! wat ben ik blij dat ik niet heb afgezegd!!! :mrgreen:
ik had nog een test boven liggen, ik dacht van laat ik voor de grap eens testen… ben zooooooooooo moe laatste dagen, pfffffffffff!!!
Amy: spannend hoor hoop op goed nieuws voor je hoor woensdag
Monique: het hielp pas nadat ik haar een paracetamolletje had gegeven
ik weet niet ik zag mij voor Luna meer met een zoontje dan met een dochtertje
nee verder niks gebeurd hoor hij had al bier op :lol::lol:
zo de rust is weer weder gekeerd :dance:
Luna is ook lekker met opa en oma mee aangezien ik Darius morgen naar het ziekenhuis moet brengen voor dat onderzoek
Luna moet morgen naar het cb zal mij benieuwen wat ze te zeggen hebben
@amy… ik zie het ook meid…
ben ik dan de enige die zo reageert met zo’n foto… het hangt bij mij wel van de situatie af…natuurlijk maar echt super leuk zou ik het niet vinden…
maar dat kan nu ook komen omdat ik me nu echt totaal onaantrekkelijk voel… :oops: :oops: :oops:
dus misschien combinatie van hormonen en onzekerheid…
vraag me het nogmaals als de hormonen uit mijn lijf zijn :lol:
Missy: dat is pas over 46 weken weet niet of ik dat onthou hoor hahaha
edit: Darius had ook een andere reactie van mij verwacht hoor die had verwacht dat ik hem niet heel zou laten :lol: :lol:
hij ziet mij als een jaloers iemand terwijl hij dat er zelf jaren terug naar gemaakt heeft
Amy, ik zie ook een heel licht streepje hoor!
Ben benieuwd wat er uit komt woensdag bij de gyn!
Angel, hmm, ik weet het niet hoe ik zou reageren. Vind het heel moeilijk omdat te zeggen, omdat het gewoon van de situatie afhangt en hoe ik me op dat moment voel eigenlijk.
Gerdy, Kelly is dus lekker verwend en wel 2x bij sinterklaas, leuk zeg voor haar!
Missy, hoe is het met de auto? Kunnen jullie het niet zelf met een HG product ofzo schoonkrijgen?
Verder ben ik het allemaal vergeten, sorry!
Francis update:
Het gaat goed, leverwaarden zijn weer mooi gezakt. Met de babies gaat het ook goed. Joël doet het als een trein, hij ligt nog wel beneden, omdat hij in de gaten gehouden kan worden voor de zekerheid.
Waarschijnlijk mogen ze donderdag met z’n drietjes naar huis …
jullie hebben mij niet eens gefeliciteerd met Darius zijn verjaardag
Angel, dat is toch morgen :think:
Nouja, blijkbaar niet, anders zou je zoiets niet typen :mrgreen:
GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN DARIUS!!
:mrgreen: :mrgreen: nee vandaag :lol:
Angel, gefeliciteerd met de verjaardag van Darius!! :dance:
Amy, spannend…!!! Ik zie ook een licht roze streepje hoor!
Ik ben benieuwd naar je afspraak bij de gyn woensdag!
jeetje wat is dit vroeg haha
nu al “spijt” dat ik Darius heb gezegt hem wel ff heen en weer te brengen :oops: :shifty:
vind dit echt een rottere tijd dan 5 uur opstaan :shifty:
en dan maar hopen dat we gauw de uitslag gaan krijgen vind het wel spannend hopelijk is het niet verder achteruit gegaan
volgens mij ben ik er op het moment ook teveel mee bezig afgelopen nacht weer zo’n stomme droom ik had een positieve test :think:
Sorry Angel, ik dacht ook dat Darius vandaag jarig was.
Onderzoeken gelukt in het ziekenhuis? :mrgreen:
Amy: toen jij over dat heel weinige bpoedverlies schreef, dacht ik al aan een innestelingsbleoding. Heb het bij Dionne ook gehad (Wel iets meer dan jij omschrijft.) Maar ik wilde je niet hoopvol maken. Maar het lijkt mij positief. Ben benieuwd wat de gyn zegt morgen.
Missy: ik ben nou eenmaal niet zo jaloers aangelegt en ben verder heel zeker van mijn relatie, nu praat ik zonder hormonen :mrgreen: en ik weet zeker dat vriendje niet vreemd zou gaan. Al voel ik me ook niet aantrekkelijk zo :think:
Angel: ik vind het goed van Darius dat hij jou die foto heeft laten zien, vooral omdat hij dacht dat jij hem zou slopen :roll:
Darius: Veel sterkte met die onderzoeken, hopelijk is alles goed
En natuulijk nog gefeliciteerd met Darius zijn verjaardag :mrgreen: :oops:
Francis: ik hoop dat je donderdag gewoon naar huis mag, dat zal tijd worden hé :dance: :dance:
Hellen: hoe gaat het met je werk? vind je het nog leuk?
Noemi: en ben je nog naar naailes geweest? en waar zijn jullie nu mee bezig?
Bigsby: Het werk bevalt me super. Morgen mag ik weer. Heb er zin in. Kan er weinig anders over zeggen. Het is gewoon leuk! Ik merk nu toch dat het onderwijs gewoon echt in mijn bloed zit. het is gek om te ervaren, maar ik kan eigenlijk niet zonder die kids in een klas. Ook al heb ik mijn eigen schatje. Het is niet vergelijkbaar.
Ik zie het onderwijs wel eens een beetje als een roeping. (klinkt zwaarder dan het is.) ik heb het in mijn systeem zitten en zal het nooit meer verleren. Ik kan me uiteindelijk toch ook n iet voorstellen dat ik net meer zou lesgeven. Ik dacht dat ik wel een echte thuisblijfmoeder zou kunnen zijn. Maar dat viel tegen. Dat half jaar ouderschapsverlof was super. Maar toen wist ik dat ik nog terug kwam. de afgelopen maanden waren af en toe toch tegenvallers. Nee, geef mij maar een parttime baantje op school.
(Volg je het nog wat ik wil zeggen? :think: )